nu ben ik zeker niet cool meer?quote:
de minste van de trilogie ja....maar nog steeds met Kirsten Dunst en dat maakt n hoop goedquote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef -Hans- het volgende:
3rdrocknl De film Spider-Man 3 (2007) gezien en ingevoerd op www.whatiwatch.net
= kudfilm. haha.
Lekker ding is dat inderdaad. Vond haar in deel 1 ook zo onwijs leukquote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu ben ik zeker niet cool meer?
[..]
de minste van de trilogie ja....maar nog steeds met Kirsten Dunst en dat maakt n hoop goed
Ow, jawel hoor! Alleen een pitsie minderquote:
Heb jij Hans op Twitter? Waarom weet ik daar niks van?quote:de minste van de trilogie ja....maar nog steeds met Kirsten Dunst en dat maakt n hoop goed
Doe verder ook amper wat met twitterquote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor! Alleen een pitsie minder
[..]
Heb jij Hans op Twitter? Waarom weet ik daar niks van?Weer halve punt eraf...
die onderstebovenkusscene is imho een klassieker.....rrrrrrrquote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker ding is dat inderdaad. Vond haar in deel 1 ook zo onwijs leuk.
je bent gewoon jaloers dat hans wel met mij wil twitterenquote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor! Alleen een pitsie minder
[..]
Heb jij Hans op Twitter? Waarom weet ik daar niks van?Weer halve punt eraf...
Ik ook niet, vind het wel handig zodat ik m'n Hyves en Facebook up to date kan houdenquote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe verder ook amper wat met twitter
Donders jaloers, you know me so well allreadyquote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat hans wel met mij wil twitteren![]()
en volgens mij maakt dat me juist koeler!
wat ben je vrijgevig schat!quote:Op zondag 28 november 2010 20:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Donders jaloers, you know me so well allready. En vooruit, halve punt erbij, omdat het zondag is!
Alleen vandaag, honey. Ik moet aan m'n image denkenquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tegen jou zeg ik niks...een beetje winnen van mijn FC Grunn
quote:Op zondag 28 november 2010 20:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het wel handig zodat ik m'n Hyves en Facebook up to date kan houden
je image van kille krenterige bitch? dat imago heb je bij mij iig helemaal niet!quote:Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen vandaag, honey. Ik moet aan m'n image denken![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef hole1988 het volgende:
ADO bedankt http://bastard-inc.nl/archives/99
ja, dan kun je wel heel stoer je tong uitsteken, maar daar word ik niet warm of koud van!quote:
Bryce Dallas Howard is in die film wel onwijsquote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef -Hans- het volgende:
3rdrocknl De film Spider-Man 3 (2007) gezien en ingevoerd op www.whatiwatch.net
= kudfilm. haha.
Nou, vooruit... Ik ben misschien toch wel een beetje een digitale naaktloper en vind het leuk om gevolgd te worden en om anderen te volgen. De echte redenquote:
|Zijn er velen niet met je eensquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je image van kille krenterige bitch? dat imago heb je bij mij iig helemaal niet!
Geen idee wie je bedoelde, maar nu weet ik het. Mee eens!quote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bryce Dallas Howard is in die film wel onwijs
ik niet, maar niemand in t samraimispider-manuniversum kan tippen aan "mijn" kirstenquote:Op zondag 28 november 2010 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelde, maar nu weet ik het. Mee eens!
[ afbeelding ]
iddquote:
Zij is echt ubber hot inderdaadquote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, maar niemand in t samraimispider-manuniversum kan tippen aan "mijn" kirsten
Wat een coverquote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef Timo20 het volgende:
Heb deze gisteren gekocht van verjaardagsgeld dat ik nog steeds had:
[ afbeelding ]
4 cd box met (zo goed als) alles wat Joy Division ooit heeft gebracht en opgenomen(incl. live opnamen) + een boek.
Super!
wel passend bij de zanger (kan ff niet op zijn naam komen). was niet de meest optimistische man ter wereld. Ken verder niet zoveel van Joy Division, maar Control vond ik een mooie film.quote:
Ja dat weet ik wel, maar hier lijkt ie net een mongooltjequote:Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel passend bij de zanger (kan ff niet op zijn naam komen). was niet de meest optimistische man ter wereld. Ken verder niet zoveel van Joy Division, maar Control vond ik een mooie film.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar hier lijkt ie net een mongooltjeIets flautteuzer had wel gekund toch?
bart arens denk ik.....quote:Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef alors het volgende:
Jezus Paul, wie stelt zijn playlist vandaag samen? Vanmiddag was het ook al zo'n drama.
Bart stelt geen playlisten samen, beste kerel.quote:Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bart arens denk ik.....
nja, playlist tijdens psradio is meestal niet echt briljant...
zucht....het was een grapje...omdat Paul vanmiddag de show van Bart deed.....ik weest best dat Bartje dat niet doetquote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Bart stelt geen playlisten samen, beste kerel.
Wat is precies het punt waarop ik moest gaan lachen dan?quote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zucht....het was een grapje...omdat Paul vanmiddag de show van Bart deed.....ik weest best dat Bartje dat niet doet
je hoeft er niet om te lachenquote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat is precies het punt waarop ik moest gaan lachen dan?
ik vinnet een mooi nummer...quote:
tuurlijk http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/20101205-20.wmaquote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
damn, is PSradio ook terug te luisteren? anders moet ik volgende week kiezen....Erotische pakjesavond met Paul en Sofie op in een vage kroeg de film PaasHaat kijken....
super! dan hoef ik dus niet te kiezen en ga ik lekker naar PaasHaat!quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tuurlijk http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/20101205-20.wma
ik ben benieuwd wat ze over ADO zeggen (al dan niet over de dood van een baby edit: blijkt een hoax)quote:
hequote:Op zondag 28 november 2010 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat ze over ADO zeggen (al dan niet over de dood van een baby edit: blijkt een hoax)
op twitter werd gesuggereerd dat een baby was overleden doordat ze niet op tijd bij een ziekenhuis kon komen door de blokkade van ado supporters. Het blijkt nu een zieke grap te zijn. http://bastard-inc.nl/archives/99quote:
Best misselijk...quote:Op zondag 28 november 2010 22:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
op twitter werd gesuggereerd dat een baby was overleden doordat ze niet op tijd bij een ziekenhuis kon komen door de blokkade van ado supporters. Het blijkt nu een zieke grap te zijn. http://bastard-inc.nl/archives/99
ik ben heel scheel..quote:Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klik maar eens op het Twittericoontje
het hele nummerquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef minthy het volgende:
November rainHet laatste deel van November rain, met die jankende gitaar
![]()
Dat ook, natuurlijk! Maar dat laatste stuk... Tis dat het me te laat is om in de auto te kruipen, daar klinkt ie het lekkerstquote:
TMF heeft ooit de clip halverwege afgekapt! sindsdien kijk ik er niet meer naar....quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook, natuurlijk! Maar dat laatste stuk... Tis dat het me te laat is om in de auto te kruipen, daar klinkt ie het lekkerst
Sirieusquote:Op zondag 28 november 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
TMF heeft ooit de clip halverwege afgekapt! sindsdien kijk ik er niet meer na....
be-la-che-lijk!quote:Op zondag 28 november 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
TMF heeft ooit de clip halverwege afgekapt! sindsdien kijk ik er niet meer na....
dat afkappen wel....er niet meer naar kijken....ik ben er vast nog wel eens langsgezapt en blijven hangenquote:
Ja, lach me de spreekwoordelijke ballen uit de broek hier om Michielquote:Op zondag 28 november 2010 22:55 schreef miieejj het volgende:
de 3fm dj's zijn goed bezig op twitterhet gaat over so you think you can dance
So You Think You Can Do The TV Nu Uit Ja?quote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lach me de spreekwoordelijke ballen uit de broek hier om Michiel
Of de "laatste tweet" van Michielquote:Op zondag 28 november 2010 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
So You Think You Can Do The TV Nu Uit Ja?
Deze vind ik het geniaalst
zullen nicole en gerard naast elkaar op de bank zitten en alleen maar twitteren ... da's gezellig in huize ekdomquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
zullen nicole en gerard naast elkaar op de bank zitten en alleen maar twitteren ... da's gezellig in huize ekdom
quote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
zullen nicole en gerard naast elkaar op de bank zitten en alleen maar twitteren ... da's gezellig in huize ekdom
niet haten op mijn uggs he!quote:
wie gaat er nou uggs kopen.. 200 euro of mischien wel meerquote:
ja, neppers....maar die zijn voor posers!quote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
wie gaat er nou uggs kopen.. 200 euro of mischien wel meer![]()
.. koop gewoon dan van die neppers..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |