het hele nummerquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef minthy het volgende:
November rainHet laatste deel van November rain, met die jankende gitaar
![]()
Dat ook, natuurlijk! Maar dat laatste stuk... Tis dat het me te laat is om in de auto te kruipen, daar klinkt ie het lekkerstquote:
TMF heeft ooit de clip halverwege afgekapt! sindsdien kijk ik er niet meer naar....quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook, natuurlijk! Maar dat laatste stuk... Tis dat het me te laat is om in de auto te kruipen, daar klinkt ie het lekkerst
Sirieusquote:Op zondag 28 november 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
TMF heeft ooit de clip halverwege afgekapt! sindsdien kijk ik er niet meer na....
be-la-che-lijk!quote:Op zondag 28 november 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
TMF heeft ooit de clip halverwege afgekapt! sindsdien kijk ik er niet meer na....
dat afkappen wel....er niet meer naar kijken....ik ben er vast nog wel eens langsgezapt en blijven hangenquote:
Ja, lach me de spreekwoordelijke ballen uit de broek hier om Michielquote:Op zondag 28 november 2010 22:55 schreef miieejj het volgende:
de 3fm dj's zijn goed bezig op twitterhet gaat over so you think you can dance
So You Think You Can Do The TV Nu Uit Ja?quote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lach me de spreekwoordelijke ballen uit de broek hier om Michiel
Of de "laatste tweet" van Michielquote:Op zondag 28 november 2010 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
So You Think You Can Do The TV Nu Uit Ja?
Deze vind ik het geniaalst
zullen nicole en gerard naast elkaar op de bank zitten en alleen maar twitteren ... da's gezellig in huize ekdomquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
zullen nicole en gerard naast elkaar op de bank zitten en alleen maar twitteren ... da's gezellig in huize ekdom
quote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
zullen nicole en gerard naast elkaar op de bank zitten en alleen maar twitteren ... da's gezellig in huize ekdom
niet haten op mijn uggs he!quote:
wie gaat er nou uggs kopen.. 200 euro of mischien wel meerquote:
ja, neppers....maar die zijn voor posers!quote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
wie gaat er nou uggs kopen.. 200 euro of mischien wel meer![]()
.. koop gewoon dan van die neppers..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |