quote:Op zondag 28 november 2010 17:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan geen goed nieuws posten![]()
. Ze is weer naar de OK. Laatste keer dat artsen iets door operatie proberen. Kans dat ze het overleeft is klein.
![]()
.
op het plein waar het glazen huis komt, daar heb je verschilende eettentjesquote:Op zondag 28 november 2010 19:26 schreef Pino112 het volgende:
Mensen in Eindhoven, goede eettent/restaurant gezocht voor snelle hap..
Zoek ergens een foto van haarquote:Op zondag 28 november 2010 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
tis veel te donker in de 3fm-studio, zo kan ik Sofie niet goed zien
heb alle foto's die ik kon vinden nu in een slideshow op mijn 1meter plasmaschermquote:
Cool!!quote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb alle foto's die ik kon vinden nu in een slideshow op mijn 1meter plasmascherm
spraakgestuurde pcquote:
Stelletje slopers! Heb in Zwolle een paar jaar geleden meer dan een uur vastgestaan in het verkeer, omdat die gasten liepen te rellenquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef RoelJewel het volgende:
Update @Femkus: opnieuw zware operatie gehad. Ze moet het nu helemaal zelf doen. Arts kan niks meer doen. Kom op, Femke! Blijf vechten!
Des te beter is de uitslag van vandaagquote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Stelletje slopers! Heb in Zwolle een paar jaar geleden meer dan een uur vastgestaan in het verkeer, omdat die gasten liepen te rellen
tis allemaal maar jokkebrokkerij hoor....quote:
Vet verloren?quote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Des te beter is de uitslag van vandaag
tegen jou zeg ik niks...een beetje winnen van mijn FC Grunnquote:
Foei!!quote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis allemaal maar jokkebrokkerij hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |