|Zijn er velen niet met je eensquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je image van kille krenterige bitch? dat imago heb je bij mij iig helemaal niet!
Geen idee wie je bedoelde, maar nu weet ik het. Mee eens!quote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bryce Dallas Howard is in die film wel onwijs
ik niet, maar niemand in t samraimispider-manuniversum kan tippen aan "mijn" kirstenquote:Op zondag 28 november 2010 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelde, maar nu weet ik het. Mee eens!
[ afbeelding ]
iddquote:
Zij is echt ubber hot inderdaadquote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, maar niemand in t samraimispider-manuniversum kan tippen aan "mijn" kirsten
Wat een coverquote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef Timo20 het volgende:
Heb deze gisteren gekocht van verjaardagsgeld dat ik nog steeds had:
[ afbeelding ]
4 cd box met (zo goed als) alles wat Joy Division ooit heeft gebracht en opgenomen(incl. live opnamen) + een boek.
Super!
wel passend bij de zanger (kan ff niet op zijn naam komen). was niet de meest optimistische man ter wereld. Ken verder niet zoveel van Joy Division, maar Control vond ik een mooie film.quote:
Ja dat weet ik wel, maar hier lijkt ie net een mongooltjequote:Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel passend bij de zanger (kan ff niet op zijn naam komen). was niet de meest optimistische man ter wereld. Ken verder niet zoveel van Joy Division, maar Control vond ik een mooie film.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar hier lijkt ie net een mongooltjeIets flautteuzer had wel gekund toch?
bart arens denk ik.....quote:Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef alors het volgende:
Jezus Paul, wie stelt zijn playlist vandaag samen? Vanmiddag was het ook al zo'n drama.
Bart stelt geen playlisten samen, beste kerel.quote:Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bart arens denk ik.....
nja, playlist tijdens psradio is meestal niet echt briljant...
zucht....het was een grapje...omdat Paul vanmiddag de show van Bart deed.....ik weest best dat Bartje dat niet doetquote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Bart stelt geen playlisten samen, beste kerel.
Wat is precies het punt waarop ik moest gaan lachen dan?quote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zucht....het was een grapje...omdat Paul vanmiddag de show van Bart deed.....ik weest best dat Bartje dat niet doet
je hoeft er niet om te lachenquote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat is precies het punt waarop ik moest gaan lachen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |