quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
Het volgende topic dat ik open is mijn 900e
Jezusquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
Het volgende topic dat ik open is mijn 900e
Hoe zie je dat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
tong80 heeft er 15279 geopend. Da's bijna één procent van alle topics.
Oeh, animal crossnig, da's lang geleden. Mijn dorpje zal nu wel vol staan met onkruidquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:25 schreef Maraca het volgende:
88 topics, mede dankzij deze reeks en de Animal Crossing reeks
Ik denk dat ik zo even ga kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oeh, animal crossnig, da's lang geleden. Mijn dorpje zal nu wel vol staan met onkruid.
Nu welquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:50 schreef tralalala het volgende:
Waarom komt het topic niet in de stats?
Top 10 Postersquote:
en en en?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo even ga kijken
edit: ik bedenk me ineens dat ik toen nog thuis woondedat is bijna 3 jaar geleden
![]()
Nee juist goedquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Maraca het volgende:
Eindelijk klaarFuck, volgens mij heb ik bijna 13 uur gewerkt vandaag
![]()
Stuur morgen mijn rapportage wel weg..staat een beetje stom om op dit tijdstip school en werk te mailen
Moet nog kijkenquote:
Info over je DSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2010 11:10 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Info over je DS
Maar ik moet mijn dorpje onkruid vrij makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Stuur hem een smsje van, als je nu mijn ds niet terug geef stuur ik Peter op je af en die maakt een drieluik aflevering ervanquote:Op zondag 28 november 2010 11:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar ik moet mijn dorpje onkruid vrij maken
Geachte mevrouw Maracaquote:
* Maraca print de bevestiging uit en archiveert hetquote:Op zondag 28 november 2010 11:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Geachte mevrouw Maraca
Bij deze bevestigen wij de ontvangst van document
Wij nemen uw document in behandeling en wij berichten u zo spoedig mogelijk over de verdere procedure.
Wij bedanken u voor de getoonde interesse
Met vriendelijke groet,
Leuk spelquote:Op zondag 28 november 2010 11:24 schreef Stephan1237 het volgende:
En nu verder over Animal Crossing![]()
Leuk spel of een saai spel?
Kruip in een leven van jouw alter ego. Nintendo's nieuwste telg Animal Crossing schetst een cartoonachtige wereld met veel bossen, vrolijke omgevingen en dieren als inwoner. De speler krijgt de mogelijkheid om zijn of haar eigen wezen te ontwikkelen, samen met een huis, eigen vriendjes en werk. Een soort The Sims gekruisd met de Fabeltjeskrant dus.quote:
Alleen op een bepaald moment weet je niet meer wat je moet en kan doenquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 11:38 schreef Stephan1237 het volgende:
AMSTERDAM - De A13 tussen Den Haag en Rotterdam is zondag afgesloten vanwege problemen met supporters van ADO Den Haag.
Feyenoord speelt zondagmiddag (12.30 uur) een thuiswedstrijd in de eredivisie tegen de ploeg uit de Hofstad.
Gewoon die supporters een paar keer overrijden
Ze moeten niet over de A13 lopenquote:
Oh ja, met dit kabinet mag datquote:Op zondag 28 november 2010 12:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze moeten niet over de A13 lopen
Dan vraag je erom
Als ik zomaar jou huiskamer binnenloopt dan vraag ik er ook om om neergeslagen te worden
En dat is maar goed ookquote:
Dat denk jijquote:Op zondag 28 november 2010 12:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je hebt nog meer van hem niet gezien
Waren die afleveringen dan al niet uitgezonden?quote:Op zondag 28 november 2010 12:07 schreef Stephan1237 het volgende:
Alberto is op Scheveningen vorig jaar geweest voor Undercover in Nederland
Die zijn wel uitgezondenquote:Op zondag 28 november 2010 12:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waren die afleveringen dan al niet uitgezonden?
Een dubbele camera. Zowel aan de voorkant als de achterkant zit een lens waarmee je kan opnemenquote:
En dat is handig?quote:Op zondag 28 november 2010 12:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een dubbele camera. Zowel aan de voorkant als de achterkant zit een lens waarmee je kan opnemen
360 graden is stoerderder.quote:Op zondag 28 november 2010 12:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je kan aan 2 kanten tegelijk foto's maken
Filmen in Undercover in Nederland stijlquote:
Omdat hij undercover isquote:Op zondag 28 november 2010 12:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijd niet gezien..
En hij gaat de kopers dan confronteren?quote:Op zondag 28 november 2010 12:44 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik weet waar de volgende aflevering van UIN over gaat.
Illegale dvd's![]()
[TK] Pakket diverse DVD's
Ja .quote:Op zondag 28 november 2010 12:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
En hij gaat de kopers dan confronteren?
Kan al een aantal jaar bij UPC. Met een Film1 abbo is het zelfs gratis.quote:Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef Maraca het volgende:
Ik zie net ineens dat ik films kan bestellen via mijn tvHoe briljant is dat?
Ik zit bij Ziggoquote:Op zondag 28 november 2010 14:15 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kan al een aantal jaar bij UPC. Met een Film1 abbo is het zelfs gratis.
Bestel mementoquote:Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef Maraca het volgende:
En je abo ondersteunt dat?quote:Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef Maraca het volgende:
Het is een samsung applicationquote:
quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 november 2010 16:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Schitterende middag gehad in de Kuip
Bij ziggo kun je tenminste een eigen tuner of CI+ module gebruiken, bij UPC zit je vast aan brakke tunersquote:Op zondag 28 november 2010 14:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit bij ZiggoMaar dit is van Movie Max
Ik heb een CI+ module jaquote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Bij ziggo kun je tenminste een eigen tuner of CI+ module gebruiken, bij UPC zit je vast aan brakke tuners
Mogen je leerlingen dat ook? Gewoon maar alles van internet halen? NOU?quote:Op zondag 28 november 2010 18:28 schreef Maraca het volgende:
Oh wat houd ik van lerarenwebsitesheb gewoon een complete opdracht gevonden voor mijn les
Natuurlijk nietquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mogen je leerlingen dat ook? Gewoon maar alles van internet halen? NOU?
Met een naakte Peter R de Vriesquote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
pff vanavond de zenuwslopende laatste episode
Nee hoorquote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is in Nederland ONDENKBAAR
Nahquote:Op zondag 28 november 2010 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gaan jullie wel kijken vanavond?
Peter kan vaak echt de moeite waard zijn hoorcquote:Op zondag 28 november 2010 19:03 schreef Maraca het volgende:
Let's face it. Zonder Alberto is de zondagavond niet hetzelfde
Een herhaling van WMB en daarna Peter R.... Volgens mij gaan we niet eens 1 topic vol krijgenquote:Op zondag 28 november 2010 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gaan jullie wel kijken vanavond?
Godverquote:Op zondag 28 november 2010 19:24 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vorige week was de laatste van het seizoen ja
van wie hoorde je dat?!?quote:Op zondag 28 november 2010 19:40 schreef Doler12 het volgende:
Ik heb gehoord dat wegmisbruikers vandaag een herhaling is?
dat was al in de vakantie met smaakpolitiequote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef tralalala het volgende:
Vanavond wordt het dieptepunt van deze reeks.
quote:Geboortedatum: 20 februari 1971
Undercoverjournalist Alberto Stegeman infiltreert in 'Undercover in Nederland' in verschillende duistere en illegale werelden in Nederland. Zijn undercoveronderzoek leidt tot schokkende feiten en onthullingen. In het voorjaar van 2008 presenteert hij 'Das Je Goed Recht'.
Waar ben je geboren?
In Almelo is altijd wat te doen. Dan weer springt het stoplicht op rood, dan weer op groen. Tekst: Herman Finkers.
Welke opleiding(en) heb je gevolgd?
HBO- School voor de Journalistiek en 1 jaar Algemene Letteren aan VU.
Wat was je allereerste baan?
Als jochie was ik ooit een stoere heftruckchauffeur.![]()
Wat deed je voordat je bij SBS 6 kwam werken?
Ik werk al ruim 10 jaar voor SBS 6. Dus tjastuderen.
Wat is je grootste succes tot nu toe/ waar ben je het meest trots op?
TweeluikKinderprostitutie in Nederland.
Wat is je grootste ergernis?
Dan toch maar onrecht.
Welke tv-programmas kijk je zelf het liefst?
Sport, nieuws en The office.
Voor wie heb je veel bewondering?
Milko Djurovski, icoon van FC Groningen.
Vertel eens iets wat nog niet veel mensen van je weten (maar wel mogen weten)!
Mijn pincode is 4567ahahhahahahahahha![]()
![]()
Vast al gezien, maar het komt me nog niet bekend voor.quote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef tralalala het volgende:
Wie heeft deze aflevering al gezien?
Met deze beelden maakt het niet zoveel uit wat voor tv je hebtquote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Hyundai het volgende:
SBS6 staat aan, WMB op mijn nieuwe Full-HD TV
Gaaf hoor!quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Hyundai het volgende:
SBS6 staat aan, WMB op mijn nieuwe Full-HD TV
Inderdaad, maar het gaat om 't ideequote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Met deze beelden maakt het niet zoveel uit wat voor tv je hebt
Net even omgeschakeld van analoog naar digitaal. Alleen het SBS logo is scherperquote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het gaat om 't idee
quote:Op zondag 28 november 2010 20:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Net even omgeschakeld van analoog naar digitaal. Alleen het SBS logo is scherper
Inderdaad, niemand kan er meer uit daar.quote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef tralalala het volgende:
Politiewagen staat ook lekker geparkeerd.
Niets bijzonders, wat dure auto's, dat was het.quote:Op zondag 28 november 2010 20:42 schreef TheKC het volgende:
Heb ik nog wat gemist? Ik schakel net in
Geen Ferrari's hoop ik tochquote:Op zondag 28 november 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets bijzonders, wat dure auto's, dat was het.
Maar eerst een half uur samenvatting.quote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef tralalala het volgende:
Wedden dat het de hele aflevering over zielige Peter gaat.
En een half uur over de gevangenis in Aussie!quote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar eerst een half uur samenvatting.
Ja, herhaling WMB + Peter =quote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef Doler12 het volgende:
Zijn er maar drie mensen vandaag actief?
DAS komt ook weer binnenkort, zag ik net in een voorstukje met John.quote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef tralalala het volgende:
Volgende week zal Alberto wel weer undercover met illegaal vuurwerk bezig geweest zijn.
*Hoopt
Dat zal volgende week wel zijn dan.quote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
DAS komt ook weer binnenkort, zag ik net in een voorstukje met John.
Met juristen met pittig vlot kapselquote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat zal volgende week wel zijn dan.
Eigenlijk nog nooit gezien.
Het was altijd een droom van hem geweest!quote:Op zondag 28 november 2010 20:58 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hij gaat vast voor z'n groot rijbewijs
Belg hequote:Op zondag 28 november 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
2x te hard, alsof je dat niet door hebt.
Het park hoorquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het park hoor
park het; o -en 1 uitgestrekt terrein, meestal door vijvers en kunstmatige aanleg verfraaid 2 afgeperkte ruimte waar dieren in het wild leven 3 gezamenlijke vervoermiddelen of machines: machinepark, wagenpark
Het schijnt dat hij nu nog steeds aan het bellen is.quote:Op zondag 28 november 2010 21:01 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit gifje nog op mijn pc.
Fok!-klassiekerquote:Op zondag 28 november 2010 21:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het park hoor
park het; o -en 1 uitgestrekt terrein, meestal door vijvers en kunstmatige aanleg verfraaid 2 afgeperkte ruimte waar dieren in het wild leven 3 gezamenlijke vervoermiddelen of machines: machinepark, wagenpark
ohquote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
Fok!-klassieker
Alberto loopt de park te checken
Is dat al weer zo lang geleden, ik word oudquote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
Fok!-klassieker
Alberto loopt de park te checken
Ga er maar niet van uit dat het NIET saai wordt.quote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef roos85 het volgende:
Ben wel beetje benieuwd naar Peter.. als het maar niet weer zo saai wordt
ja idd..quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit dat het NIET saai wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |