heyquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi![]()
Oh veel plezier dan de rest van de avond
Jeej.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik vind je wel heel ok denk ik
maar als je irl ook bent zoals je hier overkomt ben je voorbeeldige puber
ah uitgaan en drinken enzo is niet eens waar ik precies op doel, maar meer je algemene instelling.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeej.
En voorbeeldig, tja, ik ga niet uit en drink niet enzo, maar ben ook nog geen zestien. En ik haal goede cijfers, doe nog iets meer dan alleen computeren... Dus wat dat betreft ben ik wel tevreden.
Maar ik kan ook heel gauw enorm boos worden, vaak om niks. Zo heb ik me gisteren echt enorm misdragen in de GRTDOJW omdat ik een rottige dag had gehad, en dan voel ik me wel heel gemeen omdat ik dat daar afreageer en iedereen daar juist heel lief op reageert en PM's stuurt om te vragen wat er is.
quote:
Veel plezierquote:
Toch nog veel plezier op het feestje toegewenst!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah uitgaan en drinken enzo is niet eens waar ik precies op doel, maar meer je algemene instelling.
en ach goed boos worden doen we allemaal weleens he
maar ik ga weer ff terug naar de gasten
laters
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
Ik ben er klaar voor, vanavond ga ik The Notebook kijken
Echt he... ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:19 schreef Lutte het volgende:
PatriQue, je bent een lief schaap, geen dom schaap!
Ohquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga niet vriendelijk doen ofzo hoorm.. Kutfamilie.. En ze kijken ook best chagerijnig..en volgens mij zei hij net: hij lijkt er echt op.. (Dan hoop ik toch dat ie mn moeder bedoeld.. )
quote:
Ik kijk ook!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
Ik hou van Holland
Met de I luf hollund bend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |