Artistieke interpretatie, en succes met je gebowl.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:11 schreef Laniboekje het volgende:
Het moet toch boobs zijn?
Anyway, ik gaat koken en daarna avondje bowlen!!
Ciao!
Just call me dokter puddingbuksquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Leuk al die vrouwen hier. Problemen en liefdesverhalen, en alleen BBN praat mee
Daar heb je helemaal gelijk in Rits.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:09 schreef RitseB het volgende:
Alleen maar lief zijn voor elkaar is ook zo verschrikkelijk, toch, toch?
Nee kloptquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:42 schreef Kuukske het volgende:
Knoxiepoxie staat er ook niet meer in?
Nou, kopieer even jouw tekstje en die van knoxie, dan pleur ik jullie wel even in de wiki.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Michhas het volgende:
Nee klopt
OP is verkeerd overgenomen denk ik, de vorige 2 delen staan we ook niet in
Dankjewel Kuukskeeequote:Op zaterdag 27 november 2010 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Okidoki. Wiki is aangepast. Rits hoeft 'm alleen nog ff in te voegen.
Is dat GT5? ... Dat lijkt wel TopGear, dat gebouw ernaast.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik snap er nix van, is dit for real GT 5?
Dat ziet er toch helemaal niet goed uit?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Okidoki. Wiki is aangepast. Rits hoeft 'm alleen nog ff in te voegen.
Gij ben wel snel zegquote:
Ik heb heel geen problemen, alleen maar luxeproblemenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Leuk al die vrouwen hier. Problemen en liefdesverhalen, en alleen BBN praat mee
Niet doen, beter een iPhone 3GS ergens voor weinig vandaan halen. Heb je een een iPod en een Phone...quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb nog steeds een luxe-probleem met die iPod Touch. Ik ben er nog niet over uit.
Haaiquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:04 schreef Fallen het volgende:
Niet doen, beter een iPhone 3GS ergens voor weinig vandaan halen. Heb je een een iPod en een Phone...
Ik zou zeggen 40". Maar uit gezondheidsoverweging zou ik 32 nemenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Frankii het volgende:
Ik heb ook luxeproblemen. Zal ik een 32" of 40" full HD kopen voor op mn 25m2 kamer
Ik zit met het zelfde probleem alleen dan voor 10m². 40" past niet eens in mijn kamer ben ik bangquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Frankii het volgende:
Ik heb ook luxeproblemen. Zal ik een 32" of 40" full HD kopen voor op mn 25m2 kamer
Hoi!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haai.
The Cure was leuk.
Oh, en thanks. Voor de tip. Maar dan moet ik nog zolang geduld hebben.
Een 37" is misschien wel een mooi compromis...quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Frankii het volgende:
Ik vond er 1 minder liedje tussen zitten, maar ik weet niet meer welkequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:07 schreef Fallen het volgende:
Hoi!
The Cure is tof! En mooi en briljant...
Mja, je kunt er ook mee bellen inderdaad. Dat is wel een voordeel.. maar zijn die dingen simlock vrij dan?quote:En ik bedoelde meer een iPhone 3GS tweedehands. Er zijn er genoeg te krijgen nu veel mensen een iPhone 4 willen hebben. Okay, je betaalt net zoveel voor een 2e-hands Phone als voor een nieuwe Pod, maar is toch ook leuker...
Ja, ook zoiets. Moet ik m'n Wii vervangen door een Xbox? Vragen, vragen, vragen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:10 schreef MeneerBob het volgende:
* MeneerBob meldt zich.
Zojuist m'n xbox aangesloten op m'n nieuwe tv, eindelijk een hdmi-poort op de xbox die benut wordt!
Dat dus!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond er 1 minder liedje tussen zitten, maar ik weet niet meer welke. Maar er zitten ook van die .. mja .. hoe moet ik dat omschrijven. Geluidjes in waar ik zo hysterisch gelukkig van kan worden
.
De meesten die een nieuwe iPhone 4 kopen hebben hun contractperiode al uitgediend en kunnen dus een unlock aanvragen. Dus simlock vrij zou wel moeten kunnen.quote:[..]
Mja, je kunt er ook mee bellen inderdaad. Dat is wel een voordeel.. maar zijn die dingen simlock vrij dan?.
Die is pas 9 dec. Gister moest ik mijn hand-outs en cv opsturen, daar ben ik nu nog mee bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:03 schreef Kuukske het volgende:
GB! Hoe ging je presentatie trouwens?!
Het ligt eraan hoeveel je te compenseren hebtquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Frankii het volgende:
De hele sfeer rond the Cure kan trouwens zo in een Tim Burton film.quote:
Aha. Ja. Ging jij niet voor een 4?quote:De meesten die een nieuwe iPhone 4 kopen hebben hun contractperiode al uitgediend en kunnen dus een unlock aanvragen. Dus simlock vrij zou wel moeten kunnen.
Ik heb een Xbox360 naast de PS3 staan, maar er zijn weinig exclusive games die me kunnen boeien. Merendeel speel ik dus toch op de PS3.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets. Moet ik m'n Wii vervangen door een Xbox? Vragen, vragen, vragen.
Oh, dat had ik er niet uit begrepenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:14 schreef GameBabe het volgende:
Die is pas 9 dec. Gister moest ik mijn hand-outs en cv opsturen, daar ben ik nu nog mee bezig
Ja, voor een iPhone 4 nieuwe versie als dat... euhm... ergens in februari ofzo... wordt aangekondigd. Ik heb nu een iPhone 3G en bevalt na een ruime 2 jaar nog steeds goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De hele sfeer rond the Cure kan trouwens zo in een Tim Burton film.
[..]
Aha. Ja. Ging jij niet voor een 4?.
Ow oké. Ja dan heb je toch wat meer spul dat alleen voor de Wii wordt uitgebracht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:14 schreef Fallen het volgende:
Ik heb een Xbox360 naast de PS3 staan, maar er zijn weinig exclusive games die me kunnen boeien. Merendeel speel ik dus toch op de PS3.
Hm. Nou, mocht je 'm tegen die tijd willen verkopen, en je kunt niemand vinden, en ik heb nog niks. Dan hou ik mezelf graag aanbevolen. Als. Enzo. Als.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:15 schreef Fallen het volgende:
Ja, voor een iPhone 4 nieuwe versie als dat... euhm... ergens in februari ofzo... wordt aangekondigd. Ik heb nu een iPhone 3G en bevalt na een ruime 2 jaar nog steeds goed.
Is goed, wellicht tijdens de GAM-SC meet in Utrecht... Ik hoop stiekem dan al op een nieuwe phone...quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow oké. Ja dan heb je toch wat meer spul dat alleen voor de Wii wordt uitgebracht.
Hm.
[..]
Hm. Nou, mocht je 'm tegen die tijd willen verkopen, en je kunt niemand vinden, en ik heb nog niks. Dan hou ik mezelf graag aanbevolen. Als. Enzo. Als..
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:26 schreef Fallen het volgende:
Is goed, wellicht tijdens de GAM-SC meet in Utrecht... Ik hoop stiekem dan al op een nieuwe phone...
Owja, da's ook nog zo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]!
!
Anders ben ik in maart ook nog in je stadje.
Flans ze.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:36 schreef Fallen het volgende:
Owja, da's ook nog zo.
Ik ga trouwens even iets van eten in elkaar flansen....
Thanksquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Flans ze.
Alsmede ook GB: wok ze!
De was opruimen is hels.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:39 schreef GameBabe het volgende:
Thankssokken zijn weer uitgezocht, dat is toch wel de ergste klus in het huishouden denk ik...
Jij pleurt alles zo je kast in?quote:
Ik heb een tafel in mijn kamer waar de was hangt, daar ligt meestal op een gegeven moment mijn halve kledingkast opquote:
Schat, ik heb nog geen Xbox.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rallen, denk je echt dat er een nieuwe iPhone 4 komt? Denk eerder de 5. En kuukske, wil je online gaan spelen met je Xbox? Want PS3 is gratis online, al vind ik het bagger werken
Volle kastenquote:
Hm, hoe oud ben je dan? En wat voor werk doe je dan? Je kunt niet met verfomfaaide overhemden aan komen zetten toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef MeneerBob het volgende:
Volle kasten
Haha even zonder dollen, ik heb de grootst gruwelijke hekel aan opruimen. Ik sorteer de dingen wel maar dan gaat het regelrecht de kast in, maakt niet uit hoe.
Ooohh. Ik wou zeggen. Ok. Wat studeer je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:54 schreef MeneerBob het volgende:
Ik ben 22, studerende en een simpele bijbaan waarbij ik niet in overhemd hoef. Als ik in het net ga dan strijk ik natuurlijk wel even van te voren.
Digitale Communicatie, sluit wel lekker aan op GAM zou ik zo zeggenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ooohh. Ik wou zeggen. Ok. Wat studeer je?
Dat sluit op de hedendaagse samenleving ook prima aan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:09 schreef MeneerBob het volgende:
Digitale Communicatie, sluit wel lekker aan op GAM zou ik zo zeggen
opnemen of rippen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:28 schreef Fallen het volgende:
Iemand ervaring met flash-movies opnemen van een website?
Rippen... dus een bestaande flash-movie op een site downloaden naar mijn mac.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:09 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Digitale Communicatie, sluit wel lekker aan op GAM zou ik zo zeggen
Nou,quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef Kuukske het volgende:
En Poit, was je naaktheid te vangen voor 1 camera?
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Er zijn toch ook tools om complete sites te rippen? Filtjertje op SWF?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Fallen het volgende:
Ik heb al tig plugins geprobeerd voor FireFox, maar ik krijg de embeded stream van http://www.at5.nl/tv/politiewerk/aflevering/315 niet gedownload...
Nou heerlijk. Ik zit al de hele dag met dikke sokken, een longsleeve, tshirt én een dikke trui aan. En een broek natuurlijk. Duh. En ik heb het ijskoud. Heerlijk weer ja.quote:
Ahw, het is dat het te ver fietsen is naar Breda anders had ik je een lekkere warme kroel komen geven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou heerlijk. Ik zit al de hele dag met dikke sokken, een longsleeve, tshirt én een dikke trui aan. En een broek natuurlijk. Duh. En ik heb het ijskoud. Heerlijk weer ja..
True, true.. En ik kan je zo'n foto sturen maar of je er warmer van wordt betwijfel ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Het is de gedachte die telt Poit. Thanks!
Vergeet niet dat hij wel koud is als je met hem knuffelt hequote:Op zaterdag 27 november 2010 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit True blood te kijken en Eric is in beeld. That'll do.
Vies ding! Eerst aan z'n zusje en nu aan z'n rode knopjes zitten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:04 schreef RitseB het volgende:
Hihi ik ben Nebo op de account van Ritse.
Dat is waar. Maar van de gedachte wat ik allemaal met hem kan doen, word ik warm.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef Poit het volgende: Vergeet niet dat hij wel koud is als je met hem knuffelt he
Kan met mij ook hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar van de gedachte wat ik allemaal met hem kan doen, word ik warm.
Zit nu bij m'n ouders, daarna nog geen flauw idee eigenlijk. Misschien we een rustige avond thuis.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef Kuukske het volgende:
Speaking of which, wat ga jij allemaal doen vanavond Poit? Het is zaterdagavond, moet je je niet ergens voorzien van ladingen bier??
euh, nee, heb exportbier in m'n koelkast staanquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:23 schreef Kuukske het volgende:
Er is niks mis met een rustig avondje thuis. Bovendien is thuis vaak het beste bier. In mijn beleving dan.
Neuh, gewoon goedkope meuk..quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef Kuukske het volgende:
Oh, ik dacht Heinekenofzo. Alsin, export / import.
Ik heb het ook nooit gedaan..quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:31 schreef Fallen het volgende:
Sorry, ik kom even zeiken.
Wat een gekloot om een filmpje te downloaden, het wil niet lukken. Straks eens wat windows tools proberen.... Zowaar een site die de beveiliging enigszins op orde heeft, of ik ben heel slecht met dit soort dingen...
mwah, valt wel mee toch? Ik vind trouwens wel dat seizoen 4 wel het laatste moet zijn. Anders wordt het allemaal zo gekunsteld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:03 schreef Kuukske het volgende:
Ja, de zomer van 2011 las ik net op de site van HBO.
Ik vond het wel een superverrassende plotwending trouwens.
Dat zal het zijn....quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef Kuukske het volgende:
Vind je niet dan? Ik vind het Bill gedoe wel verrassend, ik was er net zo hard ingestonken als Sookie. Maarja, ik kijk vanuit een vrouwelijk, romantisch, oogpunt.
Geen idee nog... waarschijnlijk Fallout 3 of iets anders... Brütal Legendquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:12 schreef Kuukske het volgende:
Hehe. Ja, leuk.
Ik ga me irriteren aan Linda de Mol en consorten. Nouja, dat zit ik eigenlijk al te doen.
Wat ga je spelen btw?
Reclame!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Poit het volgende:
Ik kijk ook met een half oog naar ik hou van holland
Waddan? Dat is toch dat spel met dat booskijkende ventje erop?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Nee, Brütal Legend totaal niet.
Ik heb sowieso nog veel te veel games liggen die ik niet gespeeld heb, zoals Folklore, MGS4, MotorStorm Pacific Rift, Brütal Legend, Shaun White Snowboarding, G.R.A.W. 2 en nog wat PSN dingen.quote:
Ik wil die game nog steeds eens doen.. Heb wel de soundtrack op m'n pc staanquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Reclame!
[..]
Waddan? Dat is toch dat spel met dat booskijkende ventje erop?
FolkLore is zo mooi, zo'n leuk concept maar zo FUCKING saai..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog veel te veel games liggen die ik niet gespeeld heb, zoals Folklore, MGS4, MotorStorm Pacific Rift, Brütal Legend, Shaun White Snowboarding, G.R.A.W. 2 en nog wat PSN dingen.
Ja, nou ik heb even gegoogled, maar dat is dat doosje met dat metalpoppetje erop. In mijn beleving is dat mensen doodmeppen met een gitaar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef Poit het volgende:
Ik wil die game nog steeds eens doen.. Heb wel de soundtrack op m'n pc staan
Thx voor proberen in elk geval.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wil die game nog steeds eens doen.. Heb wel de soundtrack op m'n pc staan
Oh, trouwens, Fallen, heb net even gekeken of ik wat voor je kan betekenen maar kan de URL van het geembedde filmpje niet achterhalen
Je zou het kunnen proberen met een YouTube ripper. Die zijn er ook online.
Succes.
Ow, thanks... Heb ik wéér een miskoop....quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef Kuukske het volgende:
Shaun White Snowboarding heb ik laatst bij Gamemania ingerolen voor geld. Wat een boutspel was dat zeg. Ik hoop dat skateboarding een stuk beter is.
in GT5 heb ik een tweedehands Fiat 500 '65 voor een ton getuned en nog win ik er geen races meequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef Poit het volgende:
[..]
FolkLore is zo mooi, zo'n leuk concept maar zo FUCKING saai..Echt zonde.. Ooit uitgeleend, nooit terug gekregen, nooit gemist.
Ik denk dat ik vanavond GT5 maar eens wat meer aandacht ga geven
Mja, ik was ooit een keer begonnen, maar toen kon het me niet echt boeien. Toch vond ik de demo wel okay, maar misschien was dat het maximaal haalbare.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef Poit het volgende:
[..]
FolkLore is zo mooi, zo'n leuk concept maar zo FUCKING saai..Echt zonde.. Ooit uitgeleend, nooit terug gekregen, nooit gemist.
Ik denk dat ik vanavond GT5 maar eens wat meer aandacht ga geven
Nou smaken verschillen. Beleef het eerst zelfquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Fallen het volgende:
Ow, thanks... Heb ik wéér een miskoop....
Goedemorgen koei!quote:
Goeiemorgen!quote:
Zit er ook een Clio in?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
in GT5 heb ik een tweedehands Fiat 500 '65 voor een ton getuned en nog win ik er geen races mee
Ik heb SSX3 op de PS2 echt helemaal kapot gespeeld. Misschien gooi ik die er wel in straks.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou smaken verschillen. Beleef het eerst zelf. Maar ik ben Coolboarders gewend, van vroegah. Dat vond ik zo briljant. En SSX natuurlijk, maar SSX heb ik voor het laatst op de Wii gezien, met daar heb je ze weer; die nunchuck erbij. Dat was niks voor mij.
Gaan we een biertje drinken ergensquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:26 schreef Poit het volgende:
[..]
euh, nee, heb exportbier in m'n koelkast staan
Maar misschien dat ik straks alsnog ergens een biertje ga doen.. Je weet het nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Oh, ik ben niet de enige die dat ding nog af en toe aanslingerd. Tof.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef Fallen het volgende:
Ik heb SSX3 op de PS2 echt helemaal kapot gespeeld. Misschien gooi ik die er wel in straks.
Of ICO, die moet ik nog een keer uitspelen.
WHOAH! Coolquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Vier verschillende zelfs
Ik heb de oude PS3 met PS2 mogelijkheden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet de enige die dat ding nog af en toe aanslingerd. Tof.
[..]
WHOAH! Cool
Ja, prima wel! Alleen had ik erop gerekend rond 17:00 uur wakker te worden, dus dat valt een beetje tegen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Goedemorgen koei!Lekker geslapen?!
En je had voor het gemak geen wekker gezet?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, prima wel! Alleen had ik erop gerekend rond 17:00 uur wakker te worden, dus dat valt een beetje tegen...
Huh?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef Fallen het volgende:
Ik heb de oude PS3 met PS2 mogelijkheden.
Nee, dan ben je er PS technisch beter vanaf gekomenquote:De PS2 is met Guitar Hero bij mijn ex-vriendin gebleven, wat niet zo erg was met de PS3 en GH3 bij mij thuis...
Nee, dit was de enige dag deze week dat ik geen wekker hoefde te zetten, dus dan doe ik dat ook niet natuurlijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
En je had voor het gemak geen wekker gezet?
Mee eensch, hoewel, ik baalde wel een beetje dat ik om 14.00 wakker werdquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dit was de enige dag deze week dat ik geen wekker hoefde te zetten, dus dan doe ik dat ook niet natuurlijk
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gaan we een biertje drinken ergensbel maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik heb een eerste generatie PS3 (het 60GB model) en die kan ook PS2 games afspelen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Nee, dan ben je er PS technisch beter vanaf gekomen.
Toen had ik er qua uren al een werkdag op zitten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef GameBabe het volgende:
Mee eensch, hoewel, ik baalde wel een beetje dat ik om 14.00 wakker werd
Handig! Boh, dan zou ik wel heel veel Ratchet spelen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef Fallen het volgende:
Ik heb een eerste generatie PS3 (het 60GB model) en die kan ook PS2 games afspelen.
Dat klinkt gesilligurquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Waarom noemt Linda de Mol die band in godsnaam de Aai luf Holland Bent.. Leer Engels.
Beter op z'n Diets iddquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Waarom noemt Linda de Mol die band in godsnaam de Aai luf Holland Bent.. Leer Engels.
Nou, ik vind dat helemaal niet gezellig. Het maakt dat ik me irriteer. En geirriteerd ben ik niet gezellig!quote:
Op z'n wattes?quote:
Ik vind je wel schattig als je geïrriteerd bent.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat helemaal niet gezellig. Het maakt dat ik me irriteer. En geirriteerd ben ik niet gezellig!
Diets, onze rootsquote:
Brabants? De Ik hou keiveul van Holland Band?quote:
Mijn schattigheid is ook sterker dan mijn Dark Side.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef Poit het volgende:
Ik vind je wel schattig als je geïrriteerd bent.
unser Karottequote:
Bel over een dik uur wel even in de trein. Stomme bussen die alleen rond het hele uur gaan... ik wil over een half uur wegquote:
je bedoelt ergeren of storen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat helemaal niet gezellig. Het maakt dat ik me irriteer. En geirriteerd ben ik niet gezellig!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
http://www.automotto.org/(...)little-people-s-car/
priemelquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bel over een dik uur wel even in de trein. Stomme bussen die alleen rond het hele uur gaan... ik wil over een half uur weg
Zie je, zo erg is het. Ik kan geen fatsoenlijk Nederlands meer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
je bedoelt ergeren of storen?
Wat heeft dat met priemels te maken?quote:
ALLESquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat heeft dat met priemels te maken?
heb je wel een priemel bij de hand Kuuk?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zie je, zo erg is het. Ik kan geen fatsoenlijk Nederlands meer.
Maar gestoord ben ik sowieso wel een beetje..
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
heb je wel een priemel bij de hand Kuuk?
In welk opzicht is dit een relevante vraag?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
heb je wel een priemel bij de hand Kuuk?
In welk opzicht nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In welk opzicht is dit een relevante vraag?
In de hand geen hoor, dat typt wat lastig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik bedoel trouwens in de hand, niet bij de hand
Het ging over de I Luf Hollent Bent van Linda. Niet over priemels.quote:
heb je een stompje?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In de hand geen hoor, dat typt wat lastig.
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef badboynova het volgende:
een nieuwe giro 555 actie starten voor Kuukske " priemel haar de winter door "
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef badboynova het volgende:
een nieuwe giro 555 actie starten voor Kuukske " priemel haar de winter door "
wat kost dan eigenlijk om zo'n man te mogen pijpen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Nou, bedankt. Maar ik ga binnenkort naar een Ladiesnight, dus dat hoeft niet.
.
Hoewel, hoe meer donaties, hoe meer ik kan bestellen.
Priemels bestel je niet, die verdien je.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Nou, bedankt. Maar ik ga binnenkort naar een Ladiesnight, dus dat hoeft niet.
.
Hoewel, hoe meer donaties, hoe meer ik kan bestellen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
wat kost dan eigenlijk om zo'n man te mogen pijpen?
Dat was vorig jaar ook alquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Volgende week is Sinterklaas in Ik Hou van Holland!
oh ik dacht dat het zo'n dancing bear evenement wasquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Je bent je er van bewust dat er geen man is? En dat het een stel vrouwen zijn die giebelend op de bank zitten te luisteren naar een mevrouw in een Tupperware-verkopende-outfit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het team bij Peter Heerschop in IHVH?quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
oh ik dacht dat het zo'n dancing bear evenement wasEuh, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
plastic in mijn mond vind ik niks, maar vertel eens waarom vrouwen dat wel lekker vindenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Je bent je er van bewust dat er geen man is? En dat het een stel vrouwen zijn die giebelend op de bank zitten te luisteren naar een mevrouw in een Tupperware-verkopende-outfit?
Maar doe dan Zwarte Piet ofzo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:12 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wat een baas is SinterklaasNet als jesser twee keer in IHVH geweest zijn
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
plastic in mijn mond vind ik niks, maar vertel eens waarom vrouwen dat wel lekker vinden
Ik heb geen idee. Ik ga voor de hapjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:12 schreef badboynova het volgende:
plastic in mijn mond vind ik niks, maar vertel eens waarom vrouwen dat wel lekker vinden
Nee, geen idee. Jij wel dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:12 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
maar wel enig idee wat het kost?
Niet Happen, maar sabbelenquote:
Niets, er is geen kunst aan om een man in bed te krijgen, daar ga je toch niet voor betalenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
wat kost dan eigenlijk om zo'n man te mogen pijpen?
Hey, het zou een verrassing zijn dat ik kwam.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ga voor de hapjes.
Ja, de hapjes. Dat zei ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:15 schreef Poit het volgende:
Heb, het zou een verrassing zijn dat ik kwam.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee ik ben geen grote gespierde negert
BBN wel trouwens
mugshot please.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:23 schreef badboynova het volgende:
tegenwoordig zet de vouge ook coke hookers op de cover.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)op-cover-Vogue.dhtml
Hij's leuk hé.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Net Toy Story 3 gekeken, spaanse Buzz Lightyear is
Yep, stuk leuker dan ik gedacht had!quote:
Beowulf is er niets bij, heb ik nu op staan, wat een grafbagger is dat!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep, stuk leuker dan ik gedacht had!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik kijk nu naar Gaston Starreveld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die spoiler is NIET OK!!!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik kijk nu naar Gaston Starreveld!Als ik vannacht nachtmerries heb, is het jouw schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
maar wel heel erg grappigquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]die spoiler is NIET OK!!!!
Totdat hij een keer voor je bloedeigen deur staat met een chequequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ik vannacht nachtmerries heb, is het jouw schuld.
denk dan aan deze gastquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ik vannacht nachtmerries heb, is het jouw schuld.
Dan kan ik nog wel nachtmerries hebben over die vent.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:05 schreef MeneerBob het volgende:
Totdat hij een keer voor je bloedeigen deur staat met een cheque.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:06 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
denk dan aan deze gastIk klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar de Heideroosjes.
Edit: Bed.. Trusten.
.
Een laagje vorstgebeuren en een enigszins gladde straat hierquote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef Kuukske het volgende:
En, hebben jullie sneeuw? Of een laf laagje vorstgebeuren op de dagen en bomen?
quote:
Hier ook... ik wil sneeuwquote:Op zondag 28 november 2010 09:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een laagje vorstgebeuren en een enigszins gladde straat hier
Laf laagje op het gras, daken en schuttingen. Bomen zijn zonder.quote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef Kuukske het volgende:
En, hebben jullie sneeuw? Of een laf laagje vorstgebeuren op de dagen en bomen?
Same here. Maar ik ga eerst sporten en als ik dan thuis ben zie ik wel weer verder.quote:Op zondag 28 november 2010 10:03 schreef Poit het volgende:
Mogguh.. Pff, zondag. moet schoonmaken enzo.. geen zin..
Ik zie je wel verschijnen. sport ze.quote:Op zondag 28 november 2010 10:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Same here. Maar ik ga eerst sporten en als ik dan thuis ben zie ik wel weer verder.
ik lig nog lekker in m'n bedje te meurenquote:Op zondag 28 november 2010 10:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben nog niet weg. Eerst moed verzamelen om te gaan.
Koud buiten...
Lekker! Als ik terug mijn bed in ga dan kom ik er niet op tijd uit en laat ik mijn vriendin bij de fitness wachten...quote:Op zondag 28 november 2010 10:13 schreef Poit het volgende:
[..]
ik lig nog lekker in m'n bedje te meuren
Hoe hard?quote:Op zondag 28 november 2010 10:16 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb trouwens gisteren hard verloren met bowlen.
Maar het was wel gezellig!
Jij nog wat gedaan gisteravond Poit?
Niks mis met oude mannen. Tot op zekere hoogte dan.quote:Op zondag 28 november 2010 10:20 schreef Poit het volgende:
nee, ben bij ouders langs geweest en thuis lekker gechilled.
[me=Poit] wordt een oude man...
[/me]
maar verloren met bowlen? hoe kan dat nou?
Ik heb m'n rollator al in de gang staanquote:Op zondag 28 november 2010 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks mis met oude mannen. Tot op zekere hoogte dan.
Mooi kleurtje en metallic toch wel he?quote:Op zondag 28 november 2010 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb m'n rollator al in de gang staan
prutserquote:Op zondag 28 november 2010 10:24 schreef Laniboekje het volgende:
Nou, er waren vier mannen en vier vrouwen. Mannen gingen tegen elkaar strijden, vrouwen ook tegen elkaar. Eerste ronde ging erg goed (gewonnen). Tweede ronde wat minder (tweede)... En tot overmaat van ramp verdraaide ik ook nog mijn been...
Dus derde ronde deed ik meer mee voor spek en bonen omdat ik niet eens meer normaal een draai kon maken en werd ik dus laatste.
Geen prijs gewonnen..
heb er wolven en een lekker naakt wijf op laten paintbrushenquote:Op zondag 28 november 2010 10:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mooi kleurtje en metallic toch wel he?
Balenquote:Op zondag 28 november 2010 10:24 schreef Laniboekje het volgende:
Nou, er waren vier mannen en vier vrouwen. Mannen gingen tegen elkaar strijden, vrouwen ook tegen elkaar. Eerste ronde ging erg goed (gewonnen). Tweede ronde wat minder (tweede)... En tot overmaat van ramp verdraaide ik ook nog mijn been...
Dus derde ronde deed ik meer mee voor spek en bonen omdat ik niet eens meer normaal een draai kon maken en werd ik dus laatste.
Geen prijs gewonnen..
quote:Op zondag 28 november 2010 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]
heb er wolven en een lekker naakt wijf op laten paintbrushen
Geen eens! Mijn straf was dat ik dan maar de bob moest zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 10:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Balen. Niet eens een troostprijs voor je eerste ronde?
Ik had ze mooi naar huis laten lopen.quote:Op zondag 28 november 2010 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
Geen eens! Mijn straf was dat ik dan maar de bob moest zijn.
Zie je? Ik ben zwak. Zelfs dat kan ik mensen niet aan doen. Ik laat ze winnen en breng ze nog naar huis ook.quote:Op zondag 28 november 2010 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had ze mooi naar huis laten lopen.
Heerlijk, meisjes met een eigen mening die je zo de kop in druktquote:Op zondag 28 november 2010 10:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zie je? Ik ben zwak. Zelfs dat kan ik mensen niet aan doen. Ik laat ze winnen en breng ze nog naar huis ook.
quote:Op zondag 28 november 2010 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijk, meisjes met een eigen mening die je zo de kop in drukt
It's all youquote:
Dat nummer is geniaalquote:Op zondag 28 november 2010 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
Wat goede raad voor jullie voordat ik dit topic verlaat:
Zo ver wil ik niet gaan.. Je bent een leukerd.. Maar geniaal? Mwah.quote:Op zondag 28 november 2010 10:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daarom post ik hem ook. Ik ben geniaal.
suc6quote:Op zondag 28 november 2010 10:45 schreef Laniboekje het volgende:
Goed, ik ga. Moet ook nog de raampies ff schoon krabben.
Voel je je trouwens wat beter dan gisteren?quote:
Ja. Ik heb fatsoenlijk kunnen ontbijtenquote:Op zondag 28 november 2010 10:49 schreef Poit het volgende:
Voel je je trouwens wat beter dan gisteren?
Nog plannen vandaag?
Same, straks komt een vriendin langs, 2 afleveringen walking dead kijken en nog een filmpje scoren.. Lekker rustig aan.quote:Op zondag 28 november 2010 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik heb fatsoenlijk kunnen ontbijten.
Maar ik heb verder niet echt plannen vandaag. Een beetje relaxen.
Jij?.
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dadelijk mijn WoW account recoveren
Daarom deed ik dus dequote:
Een dergelijke actie is dequote:
quote:Op zondag 28 november 2010 11:07 schreef Kuukske het volgende:
De buurman start z'n auto en de straat ziet wit van de rook. Spannend.
BAMquote:Op zondag 28 november 2010 11:07 schreef Kuukske het volgende:
De buurman start z'n auto en de straat ziet wit van de rook. Spannend.
quote:Op zondag 28 november 2010 11:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
BAM
Zo een grote vuurbal jongen
Omdat het eerst niet konquote:Op zondag 28 november 2010 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Een dergelijke actie is dewel waard
Maar waarom??
Hm. Ja inderdaad. Lunsj.quote:
Afwasquote:
Vaatwasser.quote:
Nee, Poit.quote:
Nee, de vaatwasser heet Charles.quote:
Nee, bij mij heet hij gewoon Poit, al doe ik wel eens mal en doe ik de theedoek op m'n kop en noem ik mezelf fatmaquote:Op zondag 28 november 2010 12:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, de vaatwasser heet Charles..
Ik zie het voor me. Doe's niequote:Op zondag 28 november 2010 12:10 schreef Poit het volgende:
Nee, bij mij heet hij gewoon Poit, al doe ik wel eens mal en doe ik de theedoek op m'n kop en noem ik mezelf fatma
Je moest lachen! Ik zag hetquote:
Nietesquote:
Wellus! Nu ben je af!!!quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 12:14 schreef Frankii het volgende:
Het Poit-Kuukske gehalte hier wordt me te hoog
Goedemiddag
En nu ga je naar de gevangenis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 28 november 2010 12:14 schreef Frankii het volgende:
Goedemiddag
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op zondag 28 november 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
En nu ga je naar de gevangenis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Krijg ik op z'n minst een dekentje, een tv en een of andere vorm van vermaak mee?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Nee, in de petoet heb je alleen water brood en spinnen!quote:Op zondag 28 november 2010 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Krijg ik op z'n minst een dekentje, een tv en een of andere vorm van vermaak mee?
Húúú.quote:Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef Poit het volgende:
Nee, in de petoet heb je alleen water brood en spinnen!
quote:
Goedemiddag
Moedig!quote:Op zondag 28 november 2010 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat ik me zo maar kranig tegen de kou ga weren, en de bossen in loop.
Alleen nog even warme schoenen zoeken.
Goedemiddag
Ben er ook heel blij mee. We hebben ook een Senseo staan hoor, voor de snelle bakkies. Maar als we iets speciaals willen dan gebruiken we die Dolce Gusto. Cadeau gehad van de zomer.quote:Op zondag 28 november 2010 12:59 schreef Fallen het volgende:
Ik wil ook een Dolce Gusto, Nespresso, Espresso-apparaat....
M'n Senseo lijkt veel te simpel....
Volgens mij was het gehalte FL en AQ ook te hoog hier, toen zei ook iedereen dat ze maar op MSN moesten gaan ouwenhoerenquote:Op zondag 28 november 2010 12:14 schreef Frankii het volgende:
Goedemiddag
Klopt, alleen dat was ook alleen maar ellende en niet op in te haken door anderen. Bij de gesprekken hier kan iedereen mee doen en is het een stuk leuker!quote:Op zondag 28 november 2010 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij was het gehalte FL en AQ ook te hoog hier, toen zei ook iedereen dat ze maar op MSN moesten gaan ouwenhoeren
AQ staat garant voor ellende.quote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Klopt, alleen dat was ook alleen maar ellende en niet op in te haken door anderen. Bij de gesprekken hier kan iedereen mee doen en is het een stuk leuker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |