Artistieke interpretatie, en succes met je gebowl.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:11 schreef Laniboekje het volgende:
Het moet toch boobs zijn?
Anyway, ik gaat koken en daarna avondje bowlen!!
Ciao!
Just call me dokter puddingbuksquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Leuk al die vrouwen hier. Problemen en liefdesverhalen, en alleen BBN praat mee
Daar heb je helemaal gelijk in Rits.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:09 schreef RitseB het volgende:
Alleen maar lief zijn voor elkaar is ook zo verschrikkelijk, toch, toch?
Nee kloptquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:42 schreef Kuukske het volgende:
Knoxiepoxie staat er ook niet meer in?
Nou, kopieer even jouw tekstje en die van knoxie, dan pleur ik jullie wel even in de wiki.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Michhas het volgende:
Nee klopt
OP is verkeerd overgenomen denk ik, de vorige 2 delen staan we ook niet in
Dankjewel Kuukskeeequote:Op zaterdag 27 november 2010 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Okidoki. Wiki is aangepast. Rits hoeft 'm alleen nog ff in te voegen.
Is dat GT5? ... Dat lijkt wel TopGear, dat gebouw ernaast.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik snap er nix van, is dit for real GT 5?
Dat ziet er toch helemaal niet goed uit?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Okidoki. Wiki is aangepast. Rits hoeft 'm alleen nog ff in te voegen.
Gij ben wel snel zegquote:
Ik heb heel geen problemen, alleen maar luxeproblemenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Leuk al die vrouwen hier. Problemen en liefdesverhalen, en alleen BBN praat mee
Niet doen, beter een iPhone 3GS ergens voor weinig vandaan halen. Heb je een een iPod en een Phone...quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb nog steeds een luxe-probleem met die iPod Touch. Ik ben er nog niet over uit.
Haaiquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:04 schreef Fallen het volgende:
Niet doen, beter een iPhone 3GS ergens voor weinig vandaan halen. Heb je een een iPod en een Phone...
Ik zou zeggen 40". Maar uit gezondheidsoverweging zou ik 32 nemenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Frankii het volgende:
Ik heb ook luxeproblemen. Zal ik een 32" of 40" full HD kopen voor op mn 25m2 kamer
Ik zit met het zelfde probleem alleen dan voor 10m². 40" past niet eens in mijn kamer ben ik bangquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Frankii het volgende:
Ik heb ook luxeproblemen. Zal ik een 32" of 40" full HD kopen voor op mn 25m2 kamer
Hoi!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haai.
The Cure was leuk.
Oh, en thanks. Voor de tip. Maar dan moet ik nog zolang geduld hebben.
Een 37" is misschien wel een mooi compromis...quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Frankii het volgende:
Ik vond er 1 minder liedje tussen zitten, maar ik weet niet meer welkequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:07 schreef Fallen het volgende:
Hoi!
The Cure is tof! En mooi en briljant...
Mja, je kunt er ook mee bellen inderdaad. Dat is wel een voordeel.. maar zijn die dingen simlock vrij dan?quote:En ik bedoelde meer een iPhone 3GS tweedehands. Er zijn er genoeg te krijgen nu veel mensen een iPhone 4 willen hebben. Okay, je betaalt net zoveel voor een 2e-hands Phone als voor een nieuwe Pod, maar is toch ook leuker...
Ja, ook zoiets. Moet ik m'n Wii vervangen door een Xbox? Vragen, vragen, vragen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:10 schreef MeneerBob het volgende:
* MeneerBob meldt zich.
Zojuist m'n xbox aangesloten op m'n nieuwe tv, eindelijk een hdmi-poort op de xbox die benut wordt!
Dat dus!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond er 1 minder liedje tussen zitten, maar ik weet niet meer welke. Maar er zitten ook van die .. mja .. hoe moet ik dat omschrijven. Geluidjes in waar ik zo hysterisch gelukkig van kan worden
.
De meesten die een nieuwe iPhone 4 kopen hebben hun contractperiode al uitgediend en kunnen dus een unlock aanvragen. Dus simlock vrij zou wel moeten kunnen.quote:[..]
Mja, je kunt er ook mee bellen inderdaad. Dat is wel een voordeel.. maar zijn die dingen simlock vrij dan?.
Die is pas 9 dec. Gister moest ik mijn hand-outs en cv opsturen, daar ben ik nu nog mee bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:03 schreef Kuukske het volgende:
GB! Hoe ging je presentatie trouwens?!
Het ligt eraan hoeveel je te compenseren hebtquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Frankii het volgende:
De hele sfeer rond the Cure kan trouwens zo in een Tim Burton film.quote:
Aha. Ja. Ging jij niet voor een 4?quote:De meesten die een nieuwe iPhone 4 kopen hebben hun contractperiode al uitgediend en kunnen dus een unlock aanvragen. Dus simlock vrij zou wel moeten kunnen.
Ik heb een Xbox360 naast de PS3 staan, maar er zijn weinig exclusive games die me kunnen boeien. Merendeel speel ik dus toch op de PS3.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets. Moet ik m'n Wii vervangen door een Xbox? Vragen, vragen, vragen.
Oh, dat had ik er niet uit begrepenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:14 schreef GameBabe het volgende:
Die is pas 9 dec. Gister moest ik mijn hand-outs en cv opsturen, daar ben ik nu nog mee bezig
Ja, voor een iPhone 4 nieuwe versie als dat... euhm... ergens in februari ofzo... wordt aangekondigd. Ik heb nu een iPhone 3G en bevalt na een ruime 2 jaar nog steeds goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De hele sfeer rond the Cure kan trouwens zo in een Tim Burton film.
[..]
Aha. Ja. Ging jij niet voor een 4?.
Ow oké. Ja dan heb je toch wat meer spul dat alleen voor de Wii wordt uitgebracht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:14 schreef Fallen het volgende:
Ik heb een Xbox360 naast de PS3 staan, maar er zijn weinig exclusive games die me kunnen boeien. Merendeel speel ik dus toch op de PS3.
Hm. Nou, mocht je 'm tegen die tijd willen verkopen, en je kunt niemand vinden, en ik heb nog niks. Dan hou ik mezelf graag aanbevolen. Als. Enzo. Als.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:15 schreef Fallen het volgende:
Ja, voor een iPhone 4 nieuwe versie als dat... euhm... ergens in februari ofzo... wordt aangekondigd. Ik heb nu een iPhone 3G en bevalt na een ruime 2 jaar nog steeds goed.
Is goed, wellicht tijdens de GAM-SC meet in Utrecht... Ik hoop stiekem dan al op een nieuwe phone...quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow oké. Ja dan heb je toch wat meer spul dat alleen voor de Wii wordt uitgebracht.
Hm.
[..]
Hm. Nou, mocht je 'm tegen die tijd willen verkopen, en je kunt niemand vinden, en ik heb nog niks. Dan hou ik mezelf graag aanbevolen. Als. Enzo. Als..
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:26 schreef Fallen het volgende:
Is goed, wellicht tijdens de GAM-SC meet in Utrecht... Ik hoop stiekem dan al op een nieuwe phone...
Owja, da's ook nog zo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]!
!
Anders ben ik in maart ook nog in je stadje.
Flans ze.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:36 schreef Fallen het volgende:
Owja, da's ook nog zo.
Ik ga trouwens even iets van eten in elkaar flansen....
Thanksquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Flans ze.
Alsmede ook GB: wok ze!
De was opruimen is hels.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:39 schreef GameBabe het volgende:
Thankssokken zijn weer uitgezocht, dat is toch wel de ergste klus in het huishouden denk ik...
Jij pleurt alles zo je kast in?quote:
Ik heb een tafel in mijn kamer waar de was hangt, daar ligt meestal op een gegeven moment mijn halve kledingkast opquote:
Schat, ik heb nog geen Xbox.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rallen, denk je echt dat er een nieuwe iPhone 4 komt? Denk eerder de 5. En kuukske, wil je online gaan spelen met je Xbox? Want PS3 is gratis online, al vind ik het bagger werken
Volle kastenquote:
Hm, hoe oud ben je dan? En wat voor werk doe je dan? Je kunt niet met verfomfaaide overhemden aan komen zetten toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef MeneerBob het volgende:
Volle kasten
Haha even zonder dollen, ik heb de grootst gruwelijke hekel aan opruimen. Ik sorteer de dingen wel maar dan gaat het regelrecht de kast in, maakt niet uit hoe.
Ooohh. Ik wou zeggen. Ok. Wat studeer je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:54 schreef MeneerBob het volgende:
Ik ben 22, studerende en een simpele bijbaan waarbij ik niet in overhemd hoef. Als ik in het net ga dan strijk ik natuurlijk wel even van te voren.
Digitale Communicatie, sluit wel lekker aan op GAM zou ik zo zeggenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ooohh. Ik wou zeggen. Ok. Wat studeer je?
Dat sluit op de hedendaagse samenleving ook prima aan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:09 schreef MeneerBob het volgende:
Digitale Communicatie, sluit wel lekker aan op GAM zou ik zo zeggen
opnemen of rippen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:28 schreef Fallen het volgende:
Iemand ervaring met flash-movies opnemen van een website?
Rippen... dus een bestaande flash-movie op een site downloaden naar mijn mac.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:09 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Digitale Communicatie, sluit wel lekker aan op GAM zou ik zo zeggen
Nou,quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef Kuukske het volgende:
En Poit, was je naaktheid te vangen voor 1 camera?
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Er zijn toch ook tools om complete sites te rippen? Filtjertje op SWF?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Fallen het volgende:
Ik heb al tig plugins geprobeerd voor FireFox, maar ik krijg de embeded stream van http://www.at5.nl/tv/politiewerk/aflevering/315 niet gedownload...
Nou heerlijk. Ik zit al de hele dag met dikke sokken, een longsleeve, tshirt én een dikke trui aan. En een broek natuurlijk. Duh. En ik heb het ijskoud. Heerlijk weer ja.quote:
Ahw, het is dat het te ver fietsen is naar Breda anders had ik je een lekkere warme kroel komen geven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou heerlijk. Ik zit al de hele dag met dikke sokken, een longsleeve, tshirt én een dikke trui aan. En een broek natuurlijk. Duh. En ik heb het ijskoud. Heerlijk weer ja..
True, true.. En ik kan je zo'n foto sturen maar of je er warmer van wordt betwijfel ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Het is de gedachte die telt Poit. Thanks!
Vergeet niet dat hij wel koud is als je met hem knuffelt hequote:Op zaterdag 27 november 2010 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit True blood te kijken en Eric is in beeld. That'll do.
Vies ding! Eerst aan z'n zusje en nu aan z'n rode knopjes zitten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:04 schreef RitseB het volgende:
Hihi ik ben Nebo op de account van Ritse.
Dat is waar. Maar van de gedachte wat ik allemaal met hem kan doen, word ik warm.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef Poit het volgende: Vergeet niet dat hij wel koud is als je met hem knuffelt he
Kan met mij ook hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar van de gedachte wat ik allemaal met hem kan doen, word ik warm.
Zit nu bij m'n ouders, daarna nog geen flauw idee eigenlijk. Misschien we een rustige avond thuis.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef Kuukske het volgende:
Speaking of which, wat ga jij allemaal doen vanavond Poit? Het is zaterdagavond, moet je je niet ergens voorzien van ladingen bier??
euh, nee, heb exportbier in m'n koelkast staanquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:23 schreef Kuukske het volgende:
Er is niks mis met een rustig avondje thuis. Bovendien is thuis vaak het beste bier. In mijn beleving dan.
Neuh, gewoon goedkope meuk..quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef Kuukske het volgende:
Oh, ik dacht Heinekenofzo. Alsin, export / import.
Ik heb het ook nooit gedaan..quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:31 schreef Fallen het volgende:
Sorry, ik kom even zeiken.
Wat een gekloot om een filmpje te downloaden, het wil niet lukken. Straks eens wat windows tools proberen.... Zowaar een site die de beveiliging enigszins op orde heeft, of ik ben heel slecht met dit soort dingen...
mwah, valt wel mee toch? Ik vind trouwens wel dat seizoen 4 wel het laatste moet zijn. Anders wordt het allemaal zo gekunsteld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:03 schreef Kuukske het volgende:
Ja, de zomer van 2011 las ik net op de site van HBO.
Ik vond het wel een superverrassende plotwending trouwens.
Dat zal het zijn....quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef Kuukske het volgende:
Vind je niet dan? Ik vind het Bill gedoe wel verrassend, ik was er net zo hard ingestonken als Sookie. Maarja, ik kijk vanuit een vrouwelijk, romantisch, oogpunt.
Geen idee nog... waarschijnlijk Fallout 3 of iets anders... Brütal Legendquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:12 schreef Kuukske het volgende:
Hehe. Ja, leuk.
Ik ga me irriteren aan Linda de Mol en consorten. Nouja, dat zit ik eigenlijk al te doen.
Wat ga je spelen btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |