Ahjoh dat valt ook wel weer mee, ik druk gewoon een knopje en maak een plaatjequote:
Gewijzigdquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:15 schreef MissBliss het volgende:
Haha, wat een toffe nieuwe OP!
Tis Muse, niet Muze
Je hebt toch wat met de Efteling?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:52 schreef babette21 het volgende:
Babette is hier!
Maar ik heb niks met Daniel Craig (en dan ook echt niks: zó'n onwijs lelijke vent echt), niks met pub-quiz (al zal 't best leuk zijn, maar te ver weg) en niks met Muse (volgens mij nog nooit iets van gehoord - en anders vind ik 't vast herrie. Dus misschien moet ik m'n heil maar elders zoeken....?!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:52 schreef babette21 het volgende:
Dus misschien moet ik m'n heil maar elders zoeken....?!
Neuh, meer met Walibi. De Efteling heb ik voor de aankomende vijf jaar wel weer gezien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt toch wat met de Efteling?
Wil iemand gespankt worden?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:52 schreef babette21 het volgende:
Dus misschien moet ik m'n heil maar elders zoeken....?!
Thanks Zhizzlequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Zhenar het volgende:
De OP heeft een nieuwe trui!![]()
![]()
Tof, Dizzle!
OP plaatje speciaal voor jou aangepast, en nou niet meer zeuren jijquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:52 schreef babette21 het volgende:
Babette is hier!
Maar ik heb niks met Daniel Craig (en dan ook echt niks: zó'n onwijs lelijke vent echt), niks met pub-quiz (al zal 't best leuk zijn, maar te ver weg) en niks met Muse (volgens mij nog nooit iets van gehoord - en anders vind ik 't vast herrie. Dus misschien moet ik m'n heil maar elders zoeken....?!
Hihihi...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
OP plaatje speciaal voor jou aangepast, en nou niet meer zeuren jij
Maak hem zelfquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef Re het volgende:
ik wil Dexter in de OP, en House, en Glee en Mad Men en alle NTMs en PRs
En jij hebt al Pub Quiz, Fotostudio licht en Musequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef Re het volgende:
ik wil Dexter in de OP, en House, en Glee en Mad Men en alle NTMs en PRs
da's MB hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
En jij hebt al Pub Quiz, Fotostudio licht en Muse
Als je nou naar Rotterdam komt om een avondje te eten, dan kan ik elke week welquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer 'ns lunchen?!
Rotterdam? Ik ging al uit van Eindhoven! Ben je verkast?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je nou naar Rotterdam komt om een avondje te eten, dan kan ik elke week wel
LOL nee ik woon nog steeds in Eindhovenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Rotterdam? Ik ging al uit van Eindhoven! Ben je verkast?
Ik kan morgen wel...
Ah oke. Nee doe dan maar Rotterdam! Op welke dagen werk je daar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
LOL nee ik woon nog steeds in Eindhoven
Daar mag het ook hoor.
Maar ik werk 2 dagen minimaal in de week in Rotjeknorr
Dat is elke week verschillend. Zal ik je van de week even PM'en hoe mijn rooster er de komende weken uitziet?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ah oke. Nee doe dan maar Rotterdam! Op welke dagen werk je daar?
Oh tof zo met Greys erbijquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
OP plaatje speciaal voor jou aangepast, en nou niet meer zeuren jij
Ik ben een apart persoon hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn LeRe, jullie zijn 1
Goed plan! Volgende week donderdag kan ik niet (ga ik eindelijk naar HP7quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is elke week verschillend. Zal ik je van de week even PM'en hoe mijn rooster er de komende weken uitziet?
Die man heeft smaak.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben een apart persoon hoor.
Zo vind/vond Re Buffy leuk...
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik wist dat het zou backfiren in dit topic.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Done! Tosti ham/kaas met curry saus
Sukkel! Een beetje Buffy afkraken in het topic met de grootste Buffynerds van Fokquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik wist dat het zou backfiren in dit topic.
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 00:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sukkel! Een beetje Buffy afkraken in het topic met de grootste Buffynerds van Fok
Jaaaaaahhh!quote:Op zondag 28 november 2010 12:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja
Ik wil in ieder geval Once More With Feeling gaan kijken trouwens.... EN HEEEEL HARD MEEBLEREN
The hell, waar woon jij?quote:
Dat verklaart alles. Houd de sneeuw maar lekker daar.quote:Op maandag 29 november 2010 16:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ergens in het zuidoosten van Brabant.
Nu wel... En het is pas november... waar moet 't heen met deze wereld?!quote:Op maandag 29 november 2010 16:15 schreef LeBeau het volgende:
Waar is die sneeuw eigenlijk? Hier in Den Haag zie ik geen vlokje.
Het gaat bergafwaarts.quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nu wel... En het is pas november... waar moet 't heen met deze wereld?!
Dank je, het is gelukt!quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:33 schreef Dizer het volgende:
Iedereen een fijn weekend toegewenst!!!!!
Kerstquote:
Zhenar jouw voornemen voor het nieuwe jaar is om hier elke dag minimaal drie keer te posten en de Vroegies nieuw leven in te blazen.quote:
Maar wij beginnen pas om 9.30 op het werk, dus dan ben ik op zijn vroegst om 9 uur onderweg met tijd om te posten (want op tijd wakker ben ik toch nooit), dus dat is ONMOGELIJK!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zhenar jouw voornemen voor het nieuwe jaar is om hier elke dag minimaal drie keer te posten en de Vroegies nieuw leven in te blazen.
Dan pas je de vroegie-tijd toch aan?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wij beginnen pas om 9.30 op het werk, dus dan ben ik op zijn vroegst om 9 uur onderweg met tijd om te posten (want op tijd wakker ben ik toch nooit), dus dat is ONMOGELIJK!!!
Helemaal mee eens. Zhenar is mister vroegie en hij bepaalt wanneer dat het is!@quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan pas je de vroegie-tijd toch aan?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pffrt, dan heb ik zeker nog vorige dag gepost
quote:
PM!PM!quote:
quote:
Dat tweedequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb de uitnodiging overigens nog steeds niet binnen?
En nieuw als in ik had er al een maar die was stom dus ik heb een nieuwe?
Of gewoon een trouwjurk?
Bijna!quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:23 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo een roze met een bijpassend hondje?
WHY?!quote:
quote:
Steve! [insert ruk-smiley]quote:
Beetje opletten he Dizer, dat is al weken bekend!quote:
Ik kom hier amper, heb met iedereen minder contact dan jullie onderling met elkaar hebben, en ben toch beter op de hoogte.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Beetje opletten he Dizer, dat is al weken bekend!![]()
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kom hier amper, heb met iedereen minder contact dan jullie onderling met elkaar hebben, en ben toch beter op de hoogte.![]()
Hebben jullie trouwens al een fotograaf?![]()
quote:
En dan natuurlijk uiteindelijk heel de tijd gillen over belichting en hoeken en en en en.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Maar we hebben wel 2 afspraken met fotografen al. Denk dat het er wel 1 van die 2 wordt
Eentje die meer achter de bruidsmeisjes dan de draaitafel te vinden zal zijn, zeker?quote:
vergeet de bruid nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En dan natuurlijk uiteindelijk heel de tijd gillen over belichting en hoeken en en en en.
[..]
Eentje die meer achter de bruidsmeisjes dan de draaitafel te vinden zal zijn, zeker?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Maar we hebben wel 2 afspraken met fotografen al. Denk dat het er wel 1 van die 2 wordt
quote:
Pas maar op, anders vraag ik je alsnog!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik word gewoon overgeslagen![]()
![]()
:R ;R :R rr;r ;r:r ;r :R
!!!!!!!11!!! 1!!!!!11
Nee horo garpje, zou zo een verantwoordelijkheid niet willen![]()
Ja, van mij ook een fijne kerst gewenst allemaal!quote:
Ja, datte.quote:
Oeh! Meer-dan-een-week-schopquote:
Rot toch op, kansloze ruftsnifferquote:
Plaatje!!!quote:
ZIENZIENquote:
Met 3 oud-studiegenootjes. Nou ja, inmiddels zijn we wel beyond that term, om er wat Engels tussen te gooien.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:13 schreef Zhenar het volgende:
Oeh! Meer-dan-een-week-schop
Leuke stad, Praag! Met wie ga je en wat ga je doen?!
...quote:
In Tsjechië hebben ze inmiddels ook internet uitgevonden hoorquote:
Stevequote:
Geen idee, moeten we nog even verzinnenquote:
Ik wil het natuurlijk niet te laat maken, met nog naar Eindhoven. Dus zou rond 8/9 uur willen vertrekken. Ik ga hier over een kwartier weg, dus ben nog voor 5en bij jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, moeten we nog even verzinnen
Als je in je achteruitspiegel kijkt en drie keer zijn naam fluistert, schijnt hij plots in je topic te verschijnenquote:
Zijn we 't daar iig over eens!quote:
4 augustusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zijn we 't daar iig over eens!(en kijk mij eens quoten!!
![]()
)
Hoe staat 't met de trouwplannen/voorbereidingen? Wanneer is de grote dag eigenlijk?!
Zeg vriend wanneer stuur jij die jas van je eens op.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je in je achteruitspiegel kijkt en drie keer zijn naam fluistert, schijnt hij plots in je topic te verschijnen
En ik zit nu al drie jaar elke dag voor de brievenbus te wachten tot het pakketje met jas eindelijk eens aankomtquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:53 schreef Zhenar het volgende:
De Jas ligt in Groningen in een café lekker weg te rotten sinds een vergeetachtig avondje stappen.
[warning]JAMMER JOH[/warning]quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En ik zit nu al drie jaar elke dag voor de brievenbus te wachten tot het pakketje met jas eindelijk eens aankomt
Gezeit niet meer blauw immersquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[warning]JAMMER JOH[/warning]
[edit]Waarom werkt dat niet bij mij![]()
[/edit]
Nooit geweest ook hoorquote:
Ik herinner me nog wel de tijden dat we meerdere topics per dag er doorheen knalden.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef Steve het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat het topic zo is doodgebloed...
Zeg heb jij toevallig nog een bon van dat blauwe monster? Hijs stuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:29 schreef Dizer het volgende:
Ik geloof dat we nu allemaal een sociaal leven hebben buiten FOK! om
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg heb jij toevallig nog een bon van dat blauwe monster? Hijs stuk.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg heb jij toevallig nog een bon van dat blauwe monster? Hijs stuk.
quote:
Lijkt er wel een beetje op eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Komt ook iets uit, of gaat het ergens in.. Hoe dan ook..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op eerlijk gezegd
dat wordt een hele lange achternaamquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:24 schreef Steve het volgende:
Re, kijk je ook al zo uit naar de bruiloft? Hoe gaan jullie het doen qua achternamen?
zelfs open deuren beantwoord ik met gemak en oog voor detailquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:31 schreef Steve het volgende:
Nou ja, dat had ik wel kunnen weten natuurlijk, anders had je d'r niet gevraagd. [ afbeelding ]
quote:
quote:Tot ik belasting moet gaan betalen denk ik
Ik denk dat ik mn eigen naam houHeb eigenlijk geen zin in gedoe om dat allemaal te wijzigen enzo
/lui
quote:Verder moet er nog van alles geregeld worden voor de bruiloft en moet ik daar eens werk van gaan maken!
Tha_Erik zit in Utrecht.quote:En hoe is het met jou dan?In Utrecht toch?
Of let ik helemaal niet op?
EMO MUZAK.quote:
Het liep al wel redelijk eigenlijk en nu nog steedsquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:06 schreef Steve het volgende:
[..]. Loopt het het een beetje qua opdrachten enzo? Of ben je nog bezig met alles goed opstarten?
quote:. Ik zou ook mijn eigen naam houden.
Kut, verkeerd gegoktquote:Tha_Erik zit in Utrecht..
Ik ben mijn scriptie aan het schrijven, heb er al de hele studie tegenop gezien. In de zomer klaar hopelijk.
.
Pics.quote:
Ik heb gelogen, het is een oude trui die ik heb gewassenquote:
Gei zeit Svurno ? amai tof !quote:
Rauzer mag inderdaad wel zijn mondje gaan oprekken ter voorbereidingquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:37 schreef LeBeau het volgende:
Als het echt zo is wil ik "Rauzer" graag wijzen op m'n sig, ik zit al bijna 5 jaar met m'n broek op m'n knieën.
Veel plezier ermee!quote:
That's what she said.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef Steve het volgende:
http://raaskalderij.wordp(...)vertrek-grote-smurf/
Whehe.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef Steve het volgende:
http://raaskalderij.wordp(...)vertrek-grote-smurf/
Whehe.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo espresso machine heeft even een kleine servicebeurt gehad (gat in rib en portomoneehee).
Ach niets aan te doen, was ruim ¤150,- kwijt maar nu hebben we wel weer een lekkere bak leut. Moet ik nog maar even wachten met een nieuwe camera lens aanschaffenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry kon de bon niet meer vinden en er zat al geen garantie meer op
Dus moet je hier vaker komenquote:
Ik ben topposter hier manquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus moet je hier vaker komen
Hoe is het man? Eeeeeeuwen geleden!
Alles kits. Vanmiddag stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben topposter hier man. Zo rap gaat het niet niet
.
Ja, prima hoor, met jou?.
Goh, wat ga je stemmen?quote:
Vanavond nog ff, ben mijn stempas vergeten thuisquote:
Ok gelukkig.quote:
Public Relations?!quote:
Hehe, ja dat zou ook nog kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |