Ahjoh dat valt ook wel weer mee, ik druk gewoon een knopje en maak een plaatjequote:
Gewijzigdquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:15 schreef MissBliss het volgende:
Haha, wat een toffe nieuwe OP!
Tis Muse, niet Muze
Je hebt toch wat met de Efteling?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:52 schreef babette21 het volgende:
Babette is hier!
Maar ik heb niks met Daniel Craig (en dan ook echt niks: zó'n onwijs lelijke vent echt), niks met pub-quiz (al zal 't best leuk zijn, maar te ver weg) en niks met Muse (volgens mij nog nooit iets van gehoord - en anders vind ik 't vast herrie. Dus misschien moet ik m'n heil maar elders zoeken....?!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:52 schreef babette21 het volgende:
Dus misschien moet ik m'n heil maar elders zoeken....?!
Neuh, meer met Walibi. De Efteling heb ik voor de aankomende vijf jaar wel weer gezien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt toch wat met de Efteling?
Wil iemand gespankt worden?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:52 schreef babette21 het volgende:
Dus misschien moet ik m'n heil maar elders zoeken....?!
Thanks Zhizzlequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Zhenar het volgende:
De OP heeft een nieuwe trui!![]()
![]()
Tof, Dizzle!
OP plaatje speciaal voor jou aangepast, en nou niet meer zeuren jijquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:52 schreef babette21 het volgende:
Babette is hier!
Maar ik heb niks met Daniel Craig (en dan ook echt niks: zó'n onwijs lelijke vent echt), niks met pub-quiz (al zal 't best leuk zijn, maar te ver weg) en niks met Muse (volgens mij nog nooit iets van gehoord - en anders vind ik 't vast herrie. Dus misschien moet ik m'n heil maar elders zoeken....?!
Hihihi...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
OP plaatje speciaal voor jou aangepast, en nou niet meer zeuren jij
Maak hem zelfquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef Re het volgende:
ik wil Dexter in de OP, en House, en Glee en Mad Men en alle NTMs en PRs
En jij hebt al Pub Quiz, Fotostudio licht en Musequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef Re het volgende:
ik wil Dexter in de OP, en House, en Glee en Mad Men en alle NTMs en PRs
da's MB hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
En jij hebt al Pub Quiz, Fotostudio licht en Muse
Als je nou naar Rotterdam komt om een avondje te eten, dan kan ik elke week welquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer 'ns lunchen?!
Rotterdam? Ik ging al uit van Eindhoven! Ben je verkast?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je nou naar Rotterdam komt om een avondje te eten, dan kan ik elke week wel
LOL nee ik woon nog steeds in Eindhovenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Rotterdam? Ik ging al uit van Eindhoven! Ben je verkast?
Ik kan morgen wel...
Ah oke. Nee doe dan maar Rotterdam! Op welke dagen werk je daar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
LOL nee ik woon nog steeds in Eindhoven
Daar mag het ook hoor.
Maar ik werk 2 dagen minimaal in de week in Rotjeknorr
Dat is elke week verschillend. Zal ik je van de week even PM'en hoe mijn rooster er de komende weken uitziet?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ah oke. Nee doe dan maar Rotterdam! Op welke dagen werk je daar?
Oh tof zo met Greys erbijquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
OP plaatje speciaal voor jou aangepast, en nou niet meer zeuren jij
Ik ben een apart persoon hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn LeRe, jullie zijn 1
Goed plan! Volgende week donderdag kan ik niet (ga ik eindelijk naar HP7quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is elke week verschillend. Zal ik je van de week even PM'en hoe mijn rooster er de komende weken uitziet?
Die man heeft smaak.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben een apart persoon hoor.
Zo vind/vond Re Buffy leuk...
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik wist dat het zou backfiren in dit topic.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Done! Tosti ham/kaas met curry saus
Sukkel! Een beetje Buffy afkraken in het topic met de grootste Buffynerds van Fokquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik wist dat het zou backfiren in dit topic.
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 00:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sukkel! Een beetje Buffy afkraken in het topic met de grootste Buffynerds van Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |