ja inderdaad nederland heeft gestreden to t het bittere eindquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:54 schreef Hyperdude het volgende:
Verstaan ze toch niet; cq. ze willen het niet verstaan!
En indien wel; wie is er bang voor die surrender monkeys?![]()
Ik heb geen NL paspoort.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad nederland heeft gestreden to t het bittere eind
Ja die Napoleon he wat een lafaard.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:54 schreef Hyperdude het volgende:
Verstaan ze toch niet; cq. ze willen het niet verstaan!
En indien wel; wie is er bang voor die Surrender Monkeys?![]()
Klopt idioot toch,quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:55 schreef pisnicht het volgende:
Had een willekeurig land in dit topic vervangen door Marokko, Turkije of een ander islamitisch land en je bent ineens een dikke racist. Hypocrieten.
True.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:55 schreef pisnicht het volgende:
Had een willekeurig land in dit topic vervangen door Marokko, Turkije of een ander islamitisch land en je bent ineens een dikke racist. Hypocrieten.
rot op danquote:
En welk auto merk rijd u?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:04 schreef Jac0bus het volgende:
Alles ten oosten van Duitsland, Oostenrijk en Italië
Precies en ze verrekken het om Engels te spreken, omdat zij vinden dat Frans de meest geweldige taal ter wereld is en dat iedereen maar gewoon Frans moet spreken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... arrogant volk dat zichzelf beter en belangrijker waant dan anderen.
Wat boeit hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Precies en ze verrekken het om Engels te spreken, omdat zij vinden dat Frans de meest geweldige taal ter wereld is en dat iedereen maar gewoon Frans moet spreken.
Ja wie weetquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat boeit hetMisschien leren ze wel 3 andere talen wie weet
Want?quote:
Wat een onzin, begin een topic zou ik zeggen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:55 schreef pisnicht het volgende:
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Limburg is toch wel het ergste
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 07:33 schreef LXIV het volgende:
Ik heb geen hekel aan een enkel Europees land. Waarom zou ik? Die mensen leven zoals zij het willen en als je daar naar toe gaat is het je eigen keuze.
Ik haat de EU. Dat is geen volk maar een ondemocratisch, bureaucratisch instituut, vol met ambtenaren die extreem corrupt zijn en denken het recht te hebben voor ons te beslissen hoe wij leven en denken moeten.
Dat is het enige goede aan Frankrijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:32 schreef Zehra het volgende:
2 - Frankrijk (is al vrij lang een overwegend rechts georienteerd land en dat stoort me mateloos)
Heel Oost-Europa, Griekenland incluis, en Italië.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:32 schreef Zehra het volgende:
Ik heb zelf de pest aan een aantal europese landen. De top 5 is:
1 - Engeland (vanwege hun afkeer van europa en idee dat ze beter zijn ofzo)
2 - Frankrijk (is al vrij lang een overwegend rechts georienteerd land en dat stoort me mateloos)
3 - Belgie (hebben altijd wat te zeiken over Nederland. Om te kotsen!)
4 - Duitsland (zijn 2 wereldoorlogen begonnen en daarom altijd linke soep)
5 - Italie (een land waar berlusconi zo populair is kan nooit goed zijn)
Welke europese landen hebben jullie de pest aan en waarom?
Denemarkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:34 schreef Dastan het volgende:
Engeland, Portugal, Denemarken, IJsland.
Onzin, ze zijn heel erg gastvrijquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:17 schreef afcajos het volgende:
Lapland. Stelletje kankerflikkers daar:@:@:@:@
Dat is inderdaad de kracht van Frankrijk, en tegelijkertijd waarom iedereen ze zo haat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef tjoptjop het volgende:
Eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers op Frankrijk. Dat land is eigenlijk volstrekt irrelevant geworden maar toch weten ze de macht van de EU naar zich toe te trekken, en op sleutelposities Fransen te positioneren/eisen.
Daar zou Nederland nog een hoop kunnen leren van Frankrijk, wij laten ons nog te vaak ringeloren door dat soort acties.
Ga huilon.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Onzin, ze zijn heel erg gastvrijje faalt met je semi-grappige opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |