ja inderdaad nederland heeft gestreden to t het bittere eindquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:54 schreef Hyperdude het volgende:
Verstaan ze toch niet; cq. ze willen het niet verstaan!
En indien wel; wie is er bang voor die surrender monkeys?![]()
Ik heb geen NL paspoort.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad nederland heeft gestreden to t het bittere eind
Ja die Napoleon he wat een lafaard.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:54 schreef Hyperdude het volgende:
Verstaan ze toch niet; cq. ze willen het niet verstaan!
En indien wel; wie is er bang voor die Surrender Monkeys?![]()
Klopt idioot toch,quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:55 schreef pisnicht het volgende:
Had een willekeurig land in dit topic vervangen door Marokko, Turkije of een ander islamitisch land en je bent ineens een dikke racist. Hypocrieten.
True.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:55 schreef pisnicht het volgende:
Had een willekeurig land in dit topic vervangen door Marokko, Turkije of een ander islamitisch land en je bent ineens een dikke racist. Hypocrieten.
rot op danquote:
En welk auto merk rijd u?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:04 schreef Jac0bus het volgende:
Alles ten oosten van Duitsland, Oostenrijk en Italië
Precies en ze verrekken het om Engels te spreken, omdat zij vinden dat Frans de meest geweldige taal ter wereld is en dat iedereen maar gewoon Frans moet spreken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... arrogant volk dat zichzelf beter en belangrijker waant dan anderen.
Wat boeit hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Precies en ze verrekken het om Engels te spreken, omdat zij vinden dat Frans de meest geweldige taal ter wereld is en dat iedereen maar gewoon Frans moet spreken.
Ja wie weetquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat boeit hetMisschien leren ze wel 3 andere talen wie weet
Want?quote:
Wat een onzin, begin een topic zou ik zeggen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:55 schreef pisnicht het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |