Oioioioi wat ben jij een heerlijk standaard Nederlandse pauper zeg..quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:40 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Yeah en die dingen zijn echt enorm relevant. De Engelsen zijn absoluut een veel relaxer volk over het algemeen dan de Fransen en zijn iig in staat om te communiceren. Bovendien zijn ze wat betreft veel dingen - en zeker de zaken die ik belangrijk vind - van veel meer betekenis dan het vrij zoutloze Frankrijk. Of je het nou over muziek, literatuur of voetbal hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:13 schreef Ploertendoder het volgende:
1:Frankrijk
: Omdat ze het vertikken om Engels te spreken
2:Polen:
Omdat, ja... Nederland lijkt op Klein Polen tegenwoordig
3:Roemenië
Omdat roma's
IJsland?? Alleen vanwege die vulkaanuitbarsting of heb je anders nog problemen met dat land en haar volk?quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:34 schreef Dastan het volgende:
Engeland, Portugal, Denemarken, IJsland.
Hint: bank.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
IJsland?? Alleen vanwege die vulkaanuitbarsting of heb je anders nog problemen met dat land en haar volk?
Ik vind Tsjechen een stug rotvolk.
In Duitsland kwam ik ooit een groep Tsjechen tegen in een kroeg. Over drank deden ze niet moeilijk en iedereen uit die groep gaf het weg, ze spraken allemaal Engels en het was meesterlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
IJsland?? Alleen vanwege die vulkaanuitbarsting of heb je anders nog problemen met dat land en haar volk?
Ik vind Tsjechen een stug rotvolk.
Moet je eens tegen een Fransman zeggen. Dan gaan ze door het lint.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:51 schreef 8108139dpths het volgende:
Frankrijk, walgelijk volk daar.
Maar wel respect voor hun bakkers en disney landquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je eens tegen een Fransman zeggen. Dan gaan ze door het lint.
Dat bedoel ik dus... arrogant volk dat zichzelf beter en belangrijker waant dan anderen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je eens tegen een Fransman zeggen. Dan gaan ze door het lint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |