Effe lastig, maar dat kan aan mij liggen. Je cijfers zijn dus goed?quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat doe? Gezien mijn cijfers twijfel ik daar zelf niet aan namelijk.
Ooh zo ben ik dan ook weer niet. Ik heb nog steeds de schurft aan de markt en kapitalismequote:Pfff, daar valt een hoop over te vertellen vanuit de economische wetenschap.Er zijn veel aanwijzingen dat de markt niet perfect werkt, maar er zijn evenveel aanwijzingen dat de overheid dat niet kan corrigeren.
Hij moet nog aangestoken worden.quote:
Met welk virus???quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij moet nog aangestoken worden.
Het oranjegele vreugdevuur. Lok me niet uit; anders wordt ik poetisch.quote:
De laatste 2 jaar heb ik niet lager dan een 7,5 gehaald en zelfs 3 tienen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:18 schreef KoosVogels het volgende:
Effe lastig, maar dat kan aan mij liggen. Je cijfers zijn dus goed?
Oke, er is nog werk aan de winkel dus op dat gebied voor mij.quote:Ooh zo ben ik dan ook weer niet. Ik heb nog steeds de schurft aan de markt en kapitalisme
OK je gaat voor de CL dus??? Je bent goed op weg: succes!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar heb ik niet lager dan een 7,5 gehaald en zelfs 3 tienen.
[..]
Oke, er is nog werk aan de winkel dus op dat gebied voor mij.
Ik zou het wel leuk vinden als ik kan promoveren, daar probeer ik een beetje naar toe te werken. Maar of dat gaat lukken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
OK je gaat voor de CL dus??? Je bent goed op weg: succes!!
Goed bezig. In tegenstelling tot tieners vind ik dat wel prijzenswaardig. Ik ging pas dergelijke scores pas halen toen we het praktijk ingingen. Laatste twee jaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar heb ik niet lager dan een 7,5 gehaald en zelfs 3 tienen.
Klopt. Maar ik ben gelukkig ook realistisch.quote:Oke, er is nog werk aan de winkel dus op dat gebied voor mij.
Da's idd wel leuk, maar oook bikkelen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als ik kan promoveren, daar probeer ik een beetje naar toe te werken. Maar of dat gaat lukken.
Ik heb vanmiddag 500 woorden geluld over een fucking vogelshow. Reken maar dat ik poetisch ben.quote:
Dat is zo, maar als het leuk is vind ik dat niet zo erg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Da's idd wel leuk, maar oook bikkelen...
Is dat zo'n gekke gedachte? Dat zijn mijn dromen lastiger haalbaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als ik kan promoveren, daar probeer ik een beetje naar toe te werken. Maar of dat gaat lukken.
Maar je showt het liever niet hier??quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 500 woorden geluld over een fucking vogelshow. Reken maar dat ik poetisch ben.
Ach, school is sowieso leuk (kwam ik achter toen ik eenmaal aan het werk was)quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als het leuk is vind ik dat niet zo erg.
Succes dan!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als het leuk is vind ik dat niet zo erg.
Echt poetisch was dat stuk ook niet. Toonde vooral aan dat ik slap kan lullen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je showt het liever niet hier??
Ok... Maar eh... Doe een sff poetisch dan.. Heeeeeeel ffquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt poetisch was dat stuk ook niet. Toonde vooral aan dat ik slap kan lullen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga nu echt. Weltrusten allebei.
Truste Bolk, en succes!quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga nu echt. Weltrusten allebei.
Ik kan dat niet op commando. Bovendien heb ik een thema. Je hebt trouwens wel eens een verkapt opiniestuk van mij gelezen. Dat is pure poeziequote:Op zaterdag 27 november 2010 03:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok... Maar eh... Doe een sff poetisch dan.. Heeeeeeel ff
Aha...quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan dat niet op commando. Bovendien heb ik een thema. Je hebt trouwens wel eens een verkapt opiniestuk van mij gelezen. Dat is pure poezie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |