Nee, kan vanalles zijn...quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is dat niet meer bedrijfeconomisch?
Ik mocht juist economie skippen op het HBO vanwege mn middelbare school.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb op de middelbare school hardcore beta gedaan.Maar ik weet wel van medestudenten dat economie op de universiteit onvergelijkbaar is met dat op de middelbare school. Docenten zien het over het algemeen als een nadeel als je economie hebt gehad op de middelbare school.
Wat heb je gestudeerd?quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik mocht juist economie skippen op het HBO vanwege mn middelbare school.
Wordt wat moeilijker als je de HEAO doetquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik mocht juist economie skippen op het HBO vanwege mn middelbare school.
Journalistiek. Op de HBO-versie leer je vooral een klein beetje van alles. Recht, economie, politiek iets meer, enz. Achteraf spijt van.quote:
Dat spreekt voor zich. Maar toen vind ik economie echt achterlijk saai. En nu ben ik in mn vrije tijd boeken aan het lezen over het kapitalisme, de markt enz.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt wat moeilijker als je de HEAO doet
Ik vind het nog steeds achterlijk saai..quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Maar toen vind ik economie echt achterlijk saai. En nu ben ik in mn vrije tijd boeken aan het lezen over het kapitalisme, de markt enz.
Het is nooit te laat een goed economisch boek te lezen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:06 schreef KoosVogels het volgende:
Recht, economie, politiek iets meer, enz. Achteraf spijt van.
Ik word niet direct achterlijk. En mn spelling houd ik expres in de gaten. Zelfs al moet ik een halve zin wissen, ik herscrhijf het deel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je reageert best wel helder voor een ...![]()
Dat bedoel ik niet alleen...Het algehele beeld valt heel erg mee..quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik word niet direct achterlijk. En mn spelling houd ik expres in de gaten. Zelfs al moet ik een halve zin wissen, ik herscrhijf het deel.
Opgeslagen in mn bol.com map. Ben momenteel bezig met 'De Cultuur van het nieuwe Kapitalisme'. Maar die is van een socioloogquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is nooit te laat een goed economisch boek te lezen.Een boekje wat ik kan adviseren is de Prijs van Gelijkheid van Bas Jacobs. De hoofdstukken met wiskunde kun je beter skippen, dat is meer voer voor mensen met een echte economische achtergrond. Maar de conclusies zijn zeer interessant. Bijvoorbeeld dat de subsidie op onderwijs vooral bij mensen met een hoog inkomen terecht komt.
En dat terwijl ik echt flink van de kaar ben. Heb ook net de laatste mensen eruit getrapt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet alleen...Het algehele beeld valt heel erg mee..
Als je niks gezegd had...
quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat terwijl ik echt flink van de kaar ben. Heb ook net de laatste mensen eruit getrapt.
Maar je doet jezelf tekort als je jezelf laag inschat op economisch gebied. Wellicht is het rechtstreeks uit een lesboek, maar dat maakt niks uit. Moet zelfs bekennen dat ik door users als jij economisch liberaler ben geworden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is nooit te laat een goed economisch boek te lezen.Een boekje wat ik kan adviseren is de Prijs van Gelijkheid van Bas Jacobs. De hoofdstukken met wiskunde kun je beter skippen, dat is meer voer voor mensen met een echte economische achtergrond. Maar de conclusies zijn zeer interessant. Bijvoorbeeld dat de subsidie op onderwijs vooral bij mensen met een hoog inkomen terecht komt.
Truste en succes!quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga maar weer eens aan de slag. Hoop met een half uurtje klaar te zijn.Groeten, en weltrusten.
Ach, die gasten wisten heel niet meer wat er aan de hand was. 'Wat ben je aan het doen', was de vraag. Maar voordat ik was afgedwaald was de aandacht verslapt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Jij achter je computer en de die-hards die willen blijven
![]()
Succesquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga maar weer eens aan de slag. Hoop met een half uurtje klaar te zijn.Groeten, en weltrusten.
Toch humor... Jij op Fok en zij maar je aandacht trekkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, die gasten wisten heel niet meer wat er aan de hand was. 'Wat ben je aan het doen', was de vraag. Maar voordat ik was afgedwaald was de aandacht verslapt.
Waarom denk je dat ik dat doe? Gezien mijn cijfers twijfel ik daar zelf niet aan namelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:13 schreef KoosVogels het volgende:
Maar je doet jezelf tekort als je jezelf laag inschat op economisch gebied.
Pfff, daar valt een hoop over te vertellen vanuit de economische wetenschap.quote:Wellicht is het rechtstreeks uit een lesboek, maar dat maakt niks uit. Moet zelfs bekennen dat ik door users als jij economisch liberaler ben geworden.
Nee hoor, livesetje van Lowlands op en iedereen zit in zn eigen wereld. Ga nu maar peuk roken en daarna richting bed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch humor... Jij op Fok en zij maar je aandacht trekken
Neuh, had ook niet de indruk dat je jezelf onderschat..quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat doe? Gezien mijn cijfers twijfel ik daar zelf niet aan namelijk.
[..]
Pfff, daar valt een hoop over te vertellen vanuit de economische wetenschap.Er zijn veel aanwijzingen dat de markt niet perfect werkt, maar er zijn evenveel aanwijzingen dat de overheid dat niet kan corrigeren.
Truste!quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee hoor, livesetje van Lowlands op en iedereen zit in zn eigen wereld. Ga nu maar peuk roken en daarna richting bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |