Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
onderaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:27 schreef beetotheizzo het volgende:
Zet je jezelf bovenaan of onderaan bij de lijst van PSN's??
Wat is etiquette alhier?
Geen last van tot nu...ben benieuwd naar 3-d.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:24 schreef Braddie het volgende:
Lagged de game bij julie ook wel eens op het scherm?
Ik heb op mijn scherm af en toe last van vertraging(Daarom speel ik hem liever op m`n oude Philips, dan heb ik er geen last van.
Terwijl ik GTA IV gewoon perfect kan spelen zonder enige lag!.
Maar ik bedoel ook echt Lag, geen frame drops.. maar echt lag, dat beelden pas later komen en wat dan ook...
Moeilijk uit te leggen!
je kan er net zo goed zelf eentje maken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:31 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Geen last van tot nu...ben benieuwd naar 3-d.
Heb vorige week een samsung led 3-d tv gehaald..55cm, bescheiden...nu wachten op de brillen.
Iemand al ervaring met spelen met 3-d??
Wil ook een seat aanschaffen, maar welk stuur is het beste voor GT5??
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:37 schreef nero7 het volgende:
[..]
je kan er net zo goed zelf eentje maken.
Paar buizen, platen en wat boorwerk. Ook meteen een leuk project.
Zo'n stoel kost ook maar 100 euro... bij playseatNL kost deze 300.
Ik zou het lekker zelf maken, maar ik ben dan ook maar student.
Het reageert wel volledig, maar als ik stuur of zo, dan reageert het ook meteen, maar dan heb ik zeg maar een soort lijntje wat door het beeld loopt heel kort, dat is echt een fractie van een seconde, en dat is dan toch wat merkbare vertraging.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:26 schreef nero7 het volgende:
Ik weet wat je bedoelt. Ik had het met NFS Pro Street ook.
Wil je sturen of gas geven en duurt het een halve seconde voordat het reageert.
Hier reageert alles direct.. zal wel aan je tv-instellingen liggen. Daarom zijn er game-modes voor op tv's.
Je hebt tv's met lag die je bij films niet merkt, maar wel in games. Omdat ze een een of andere functie aan hebben staan, die zonder die lag niet wilt werken. ofzo
Omdat die mannetjes in de Auto Shop geen slaven zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:40 schreef LangeJan het volgende:
Waarom moet ik 3500cr betalen om mijn originele velgen weer op mijn C63 AMG te schroeven...
Bij Options stond nog iets van recovery geloof ik.. Heb je dat geprobeerd?quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:32 schreef beetotheizzo het volgende:
WTF!!!!
Loopt ie vast in de lobby vanwege server shit...echt helemaal vast.
Kon alleen op het aan/uit knopje van me PS drukken om hem uit te doen...gevolg, alles kwijt.
Ben boos, verdrietig en zeker 24 uur weggegooid![]()
![]()
Tropheeën heb ik nog wel...maa geld en wagens gewoon weg!!!
Ga meteen kijken...beter van wel!!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:49 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Bij Options stond nog iets van recovery geloof ik.. Heb je dat geprobeerd?
Hij savet na iedere race automatisch...staat tenminste in me scherm.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:13 schreef nero7 het volgende:
Ik save zowat na elke cup.
Je wist zelf dat ie vrij vaak vastloopt, waarom save je dan niet regelmatig?!
Maar na die eerste race wordt het een stuk leuker!quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:32 schreef Cyberia18 het volgende:
De Grand Tour Challenge met de Alfa Romeo is me toch een gedrocht.
heb nog geen update gehad. Misschien ff GT5 opnieuw starten.quote:
Je kan eventueel auto's terug krijgen met een glitch dat weet je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:32 schreef beetotheizzo het volgende:
WTF!!!!
Loopt ie vast in de lobby vanwege server shit...echt helemaal vast.
Kon alleen op het aan/uit knopje van me PS drukken om hem uit te doen...gevolg, alles kwijt.
Ben boos, verdrietig en zeker 24 uur weggegooid![]()
![]()
Tropheeën heb ik nog wel...maa geld en wagens gewoon weg!!!
quote:
quote:We received a lot of demands for having more regulations placed on the online play. We're going to perform an update on the 27th that will include things like max power restrictions and weight restrictions," Yamauchi said.
brievenpost en pakketten gaan over het algemeen apart, al betwijfel ik of dit niet met brievenpost bezorgd wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:17 schreef WSquater het volgende:
Damn, briefpost is er nu maar geen game. Is er nog hoop?
Tja, kut frs. Hoe dom is het ook om om 6 uur 's ochtends op de releasedag pas de game te versturen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
brievenpost en pakketten gaan over het algemeen apart, al betwijfel ik of dit niet met brievenpost bezorgd wordt.
waarom heb je dan niet gewoon gekozen om 'm op te halen bij de FRS?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tja, kut frs. Hoe dom is het ook om om 6 uur 's ochtends op de releasedag pas de game te versturen...
moet ie kosten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:17 schreef Bokhorst21 het volgende:
Ik heb hier nog een signature edition liggen.
Iemand interesse?
Slipstreamen is het toverwoord....quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef linebear het volgende:
Ik snap die VW bussen race niet, kom echt geen meter vooruit... Kan niet inhalen. Klote gewoon...
Als je eenmaal weet waar je kunt inhalen is het een eitje. Ik lag na ronde 1 al op P2quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef linebear het volgende:
Ik snap die VW bussen race niet, kom echt geen meter vooruit... Kan niet inhalen. Klote gewoon...
Geen tijd? De winkels zijn dicht als ik thuis kom van het werk en in mijn geval via Bol.com lag die woensdagavond netjes op de mat! En dan nog, ieder zijn meug. Als ik hem in de winkel had moeten halen was ik donderdagavond op koopavond pas aan de beurt geweest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:05 schreef joeftw het volgende:
wtf mensen die de game nog steeds niet hebbenhoop dat jullie nu wel even jullie lesje hebben geleerd, aangezien 't spel de 23e al bij GM lag, en de dag erna overal en zelfs bij mediamarkt voor 55,-
waarom mensen pre-ordenen en versturen snap ik nog steeds niet.
Zijn ze wat mij betreft wel... maar goed, je betaald dus voor montage en niet voor de velgen zelf. Maw je kan dus nooit velgen bezitten in het spel, maar tis een soort lenen ofzo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:44 schreef nero7 het volgende:
[..]
Omdat die mannetjes in de Auto Shop geen slaven zijn.
Replays ook?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:21 schreef nero7 het volgende:
De rest komt toch met de updates. Net als de klassementen.
Om nou nog langer op de game te wachten...
Wel gedaan al splitscreen ja. Misschien dat rook/stof op twee schermen apart veel lag veroorzaakt en dat ze het daarom er uit hebben gehaald. Geen idee hoor. Viel me wel meteen op. Geen replays vind ik echt doodzonde.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er meer mensen teleurgesteld dat in de 2p split screen modus er geen rook/stof is?
Tevens hebben ze de replay modus eruit gehaald. Zou dit nog later terugkomen?
Heeft iemand al de nordschleife unlocked in de 2p mode of zit die er gewoon niet in?
Ik zie je toch wel een aantal keren tegen je voorligger aan rammen, overigens wat voor een stuurtje heb jij ? maakt nog al herriequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Als je eenmaal weet waar je kunt inhalen is het een eitje. Ik lag na ronde 1 al op P2
Alleen dan zonder te rammen heb ik hem gehaald
Ondertussen is ie aan het installeren, maar hoe krijg je die screens, zoals sommige hier hebben, zo op je PC?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:54 schreef R_B het volgende:
Paar licenses gedaan een de special event van de VW bussen...wel grappig....
Daarna kreeg ik een leuke nissan, toen besloten om met de sunday cup te beginnen...
die nissan was veels te snel zette de eerstvolgende op 25 seconden...
Hier nog wat plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's slaat hij op ingame. daar kan je ze via een menu naar je ps3 sturen. daarna van je ps3 op een usb stick. en als ze daar opstaan gewoon sharen op zo'n foto site. photobucket.com is er zo 1quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:57 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ondertussen is ie aan het installeren, maar hoe krijg je die screens, zoals sommige hier hebben, zo op je PC?
/Gênante vraag.
Dude, waardestijgingen ok... maar niet al na 3 dagenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:07 schreef Bokhorst21 het volgende:
[..]
Winkelwaarde ¤170, ¤180 euro vraag ik dan maar.
Dat is geen domme vraag, want ook ik moest goed de handleiding doorlezen om daarachter te komen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:34 schreef deepart het volgende:
Hoe kan je eigenlijk online races, of is dat een domme vraag?
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is geen domme vraag, want ook ik moest goed de handleiding doorlezen om daarachter te komen...
Je moet in Mijn Huis links boven op Open Lobby drukken.
LOL!, met de franse?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:04 schreef Auti het volgende:
LOL!! Met de Veyron kan je gewoon meedoen aan de Franse en Europese hatchback races
Heb net de trophy gehaald voor het rijden met 400 km/h. Had wat geld over dus heb die veyron een beetje sneller gemaakt. en dan in practice op La Sarthe no chicanes ff de 420 gehaald moet alleen nog wat aan de ophanging doen want hij beweegt een beetje veel van links naar rechts met 350+.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:04 schreef Auti het volgende:
LOL!! Met de Veyron kan je gewoon meedoen aan de Franse en Europese hatchback races
Mijne heeft 1239 pkquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Heb net de trophy gehaald voor het rijden met 400 km/h. Had wat geld over dus heb die veyron een beetje sneller gemaakt. en dan in practice op La Sarthe no chicanes ff de 420 gehaald moet alleen nog wat aan de ophanging doen want hij beweegt een beetje veel van links naar rechts met 350+.
Als je een race doet in A-spec komen er 6 nieuwe bij als je twee races doet koment er 12 bij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:10 schreef Qunix het volgende:
Dit is nu de 4e dag dat ik echt exact dezelfde auto's heb bij de dealers... Wat moet ik doen?
Gewoon de transmissie kopen en dan in settings je top speed omhoog doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:13 schreef Auti het volgende:
[..]
Mijne heeft 1239 pkMoet ook nog afstellen, 400km/h heb ik nog niet gehaald.
Hoeveel kost die Veyron trouwens in 2e hands auction house?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Heb net de trophy gehaald voor het rijden met 400 km/h. Had wat geld over dus heb die veyron een beetje sneller gemaakt. en dan in practice op La Sarthe no chicanes ff de 420 gehaald moet alleen nog wat aan de ophanging doen want hij beweegt een beetje veel van links naar rechts met 350+.
Wtf ziet dat er raar uit :Squote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Als je eenmaal weet waar je kunt inhalen is het een eitje. Ik lag na ronde 1 al op P2
Alleen dan zonder te rammen heb ik hem gehaald
Bedoel je die verjaardag glitch???quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan eventueel auto's terug krijgen met een glitch dat weet je?
je hoeft em niet te kopen. hij is te winnen. welke cup je er voor moet doen weet ik niet meer maar volgens mij in de professional serie'squote:Op zaterdag 27 november 2010 17:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoeveel kost die Veyron trouwens in 2e hands auction house?
Same here.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef Braddie het volgende:
Screen tearing
Heb ik last van op m`n HD scherm, is dit een bug of?
Er zitten een aantal lastige challenges tussen jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:02 schreef Rainesz het volgende:
Ik word helemaal kanarie van die Nascar challenges!
Ben er ook maaar gewoon mee gestopt met die challenges haha
De straight op Circuit de La Sarthe is ook een waardeloos stuk weg, ik heb de 370 km/h aangetikt met mijn opgefokte Lambo LP-640, maar dat ding wiebelde ook alle kanten op toen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Probeer 720p.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:11 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Same here.
Kan daar wat aan gedaan worden? Speel op 1080i op een Samsung HD Monitor via HDMI.
Ik vind het raar eigenlijk dat de andere auto's die meedoen aan zo'n race al van te voren vastgesteld zijn. Ik deed net een Europese klassiekerrace voor auto's tot 1980, maar de enige auto die ik heb die aan die specs voldeed was een Lamborghini Countach. Sta je daar tussen de Volkswagens en Alfa Romeo-tjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:04 schreef Auti het volgende:
Dat vind ik ook wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik vind het raar eigenlijk dat de andere auto's die meedoen aan zo'n race al van te voren vastgesteld zijn. Ik deed net een Europese klassiekerrace voor auto's tot 1980, maar de enige auto die ik heb die aan die specs voldeed was een Lamborghini Countach. Sta je daar tussen de Volkswagens en Alfa Romeo-tjes
hmm..quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef LangeJan het volgende:
Ben trouwens aangenaam verrast door de menudeuntjes. Hoorde zojuist een Hammond B3 voorbij komen![]()
De muziek van de intro echter...Alsof er een malloot op een piano aan het hengsten is. Het zal vast heel "diep" zijn, die deuntjes en degene die het speelt conservatorium afgestudeerd, maar dan nog
In opties en dan bij de stuurwielen kijken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef Splobber het volgende:
Kan je ook ergens de stuurbekrachtiging of force feedback instellen? Ik ben dat nog niet tegenkomen :|
Dealerships zijn allemaal premium. De Used Cars dealership is alleen standaard.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Kun je ook bij de dealer al zien of de wagen premium of standard is? Ik moet mijn eerste wagentje kopen en wil natuurlijk niet zo'n crappy standaard zonder interieur hebben.
Misschien ben ik debiel maar ik kan dat hele opties niet vindenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef bjorntju het volgende:
[..]
In opties en dan bij de stuurwielen kijken.
Hahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Splobber het volgende:
[..]
Misschien ben ik debiel maar ik kan dat hele opties niet vinden
Echt, hoe heb ik dat over het hoofd gezien? Bedankt iigquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef bjorntju het volgende:
[..]
HahaAls je in het menu bent (waar A-Spec, B-Spec is enz. ) Staat links onder een soort van tandwiel icoontje als het goed is. Dat is het opties menu
Omdat er toen nog niks over een staking bekent wasquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
waarom heb je dan niet gewoon gekozen om 'm op te halen bij de FRS?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef Griebus het volgende:
Ik vind het lastig om geld uit te geven aan nieuwe auto's. Ik weet niet goed welke auto beter is en hou m'n geld liever in mijn pocket
Ja, en het stelt geen kut voor. Je kiest hoeveel secties je baan heeft. Hoe scherp de bochten zijn van elke sectie en klik op generate. Dat is je baan dan.quote:
Omdat USAquote:
ik snap het niet ik heb bij beginner en die daarna alles goud. (ok ik rij met een stuurtje maar mijn broertje die rijdt met de DS3 en ook hij heeft goud.)quote:
En ik daarmee steeds de pilonnen omver rijdquote:Op zondag 28 november 2010 00:28 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Omdat het logge wagens zijn die knetterhard gaan?
De binnenbochten zijn goed te doen, alleen die buitenbochten zijn een pijn in de aarsquote:Op zondag 28 november 2010 00:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En ik daarmee steeds de pilonnen omver rijd
Die buitenbochten, daar raak ik dus enigszins gefrustreerd vanquote:Op zondag 28 november 2010 00:48 schreef deepart het volgende:
[..]
De binnenbochten zijn goed te doen, alleen die buitenbochten zijn een pijn in de aars
Haha, mensen met een stuur hebben daarop inderdaad een voordeel. Alleen ga ik niet voor een spel een stuur van 100 euro aanschaffen. Volgens mij zijn er ook dingen om op je l3 en r3 te zetten om beter te sturen. Iemand enig idee wat voor dingen het zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die buitenbochten, daar raak ik dus enigszins gefrustreerd van
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:58 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ja, en het stelt geen kut voor. Je kiest hoeveel secties je baan heeft. Hoe scherp de bochten zijn van elke sectie en klik op generate. Dat is je baan dan.
Dat was toch allang bekend? Het is vanaf dat het aangekondigd werd altijd een Course Generator geweest, en geen complete track editor zoals Modnation Racers bv.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef SanAnt het volgende:
Dus het ligt niet aan mij ik dacht ff zandfoort te maken !!
Maar het is een K^T![]()
![]()
![]()
Systeem
Ja, dat is nogal een apart verhaaltje. Meneer Bugatti is geboren in Milaan en dus een Italiaan.quote:
Ja dat vind ik ook een minpuntje, man oh man ik heb zitten schaterlachen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik vind het raar eigenlijk dat de andere auto's die meedoen aan zo'n race al van te voren vastgesteld zijn. Ik deed net een Europese klassiekerrace voor auto's tot 1980, maar de enige auto die ik heb die aan die specs voldeed was een Lamborghini Countach. Sta je daar tussen de Volkswagens en Alfa Romeo-tjes
Je hebt waarschijnlijk de amateur Special vrij gespeeld.. De beginner is met die busjes, de amateur doe je met een Elise.quote:Op zondag 28 november 2010 03:24 schreef Braddie het volgende:
Ik ben nu level 9, had iets van 3 levels terug die Top Gear Test Track vrij gespeeld, maar geen idee waar die precies staat nu..
Als je bij specials kijkt dan zie je 'm wel staan. De level 4 special met die VW busjes moet je winnen om 'm in Arcade modus te kunnen spelen voor o.a. Time Trialquote:Op zondag 28 november 2010 03:24 schreef Braddie het volgende:
Ik ben nu level 9, had iets van 3 levels terug die Top Gear Test Track vrij gespeeld, maar geen idee waar die precies staat nu..
Wellicht al antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef beetotheizzo het volgende:
Nog meer mensen problemen met de tijd en datum instellingen??
Heb het in de XMB veranderd en de tijdzone op GMT+1 amsterdam gezet en nog geeft ie aan dat het niet goed is...vond het eerst niet boeiend maar erger me er steeds meer aan, en dan vooral dat ik het niet goed krijg....help...iemand???
Dan moet je zeker alles op goud halen? Dat kan nog wel eens lastig worden aangezien ik niet zo'n racewagen heb net als de rest. Heb wel een opgefokte Lambo LP-640, misschien kan die het een beetje bijhoudenquote:Op zondag 28 november 2010 02:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, dat is nogal een apart verhaaltje. Meneer Bugatti is geboren in Milaan en dus een Italiaan.
Hij vestigde zijn fabriek in Molsheim, wat toendertijd in 1909, Duits grondgebied was.
Tegenwoordig is Molsheim Frans grondgebied.
Begin jaren negentig is Bugatti overgenomen door een groep Italianen die de EB110 hebben gemaakt en vanaf 1998 is het concern in handen van Volkswagen.
De fabriek staat echter nog steeds in Molsheim, en zodoende is Bugatti dus een Frans merk.
Je wint de Veyron door het GT wereldkampioenschap te winnen. Hij heeft dan iets van 980 PK maar met uitlaat en inlaat modificaties, chiptuning en olie verversen kom je op 1239 pk.
Je kan geen turbo of motor upgrades doen.
Je moet het kampioenschap voldoen, krijg je ook extra credits aan het einde voor.quote:Op zondag 28 november 2010 11:28 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dan moet je zeker alles op goud halen? Dat kan nog wel eens lastig worden aangezien ik niet zo'n racewagen heb net als de rest. Heb wel een opgefokte Lambo LP-640, misschien kan die het een beetje bijhouden
Edit: maakt het nog uit of je het kampioenschap doet of gewoon de races 'los'?
Bij rally moet je de tractioncontrol en stability management (esp en dat soort crap) uitzetten.quote:Op zondag 28 november 2010 11:33 schreef IrishBastard het volgende:
Rally is soms nog best lastig trouwens, op de een of andere gare manier zijn de auto's daar allemaal sneller dan de mijne
LOL was de muziek van Gran Turismo zelf pikquote:Op zondag 28 november 2010 00:53 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen met muziek tijdens het rijden
Vind ik persoonlijk beter, anders ziet zo'n SLS er te klein uitquote:Op zondag 28 november 2010 13:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom zo'n spoiler op de SLS? Ik vind 'm zonder veel mooier
geen problemen met turbo's hier, heb je wel auto's waar het bij mogelijk is?quote:Op zondag 28 november 2010 13:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar ik vind het nog steeds vaag waarom ik geen turbo op de auto's die ik heb kan zetten. Trouwens helpen race slicks soft het onderstuur te voorkomen op getunede auto's.
Dat is dus de vraag, welke zijn dat. Is daar een lijst van beschikbaar. Bespaart me namelijk geld in het vervolg bij het kopen van een nieuwe Lamborghini bijvoorbeeld. Op mijn BMW M3 lukte het ook al niet.quote:Op zondag 28 november 2010 14:01 schreef woessie het volgende:
[..]
geen problemen met turbo's hier, heb je wel auto's waar het bij mogelijk is?
Een Veyron gratis cadeau geven is sowieso al vreemd op zich. Zo'n super wagen wordt nu dus voornamelijk in online races misbruikt omdat je het kunt winnen in een challenge en het dus niks kost om in een te rijden.quote:
Dat brilletje ervoorquote:Op zondag 28 november 2010 15:13 schreef nils7 het volgende:
Oke gisteren en vanochtend in 3D gegamed.
Eerste reactie: WOW wat vet (op wat schoonheidsfoutjes na)
Tweede reactie: hey mijn controller reageert trager!
Video:
http://yfrog.com/g18iez
je weet dat sturen + remmen = langere remweg door zwaar onderstuur?quote:Op zondag 28 november 2010 14:08 schreef gniffie het volgende:
http://www.autoraceblog.nl/race-cursus/
ff crossen zo
Eerst maar eens level 40 dan....dat is best wel een karweitje volgens mijquote:Op zondag 28 november 2010 15:25 schreef Dutchguy het volgende:
Volgens dit filmpje schijn je dit soort schademodellen te kunnen unlocken op level 40:
OMG... als dat echt is...
Ik ben bijna op de helft en de komende paar dagen heb ik de tijd.quote:Op zondag 28 november 2010 15:29 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Eerst maar eens level 40 dan....dat is best wel een karweitje volgens mij
quote:Op zondag 28 november 2010 15:25 schreef Dutchguy het volgende:
Volgens dit filmpje schijn je dit soort schademodellen te kunnen unlocken op level 40:
Tja, maar je kan het ook zo zien, de komende 6 jaar kan je er wel van genietenquote:Op zondag 28 november 2010 15:44 schreef DrDentz het volgende:
Welk spel geeft je nu pas mooie schade aan het eindGT only.
Verslavend is het zeker, heb er sinds de launch ruim 24 uur inzitten. Ben al redelijk op weg.quote:Op zondag 28 november 2010 14:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Na een half weekje Gran Turismo kan ik niet anders zeggen dan dat ik het een briljant spel vind.
Verslaafd.![]()
Mijn paradepaardje is de Gallardo, ben nu halverwege de professional league. En inderdaad racebanden scheelt echt enorm.
Er zit ook een verbastering van Schumacher in. Dan is het Schuhmacherquote:Op zondag 28 november 2010 16:44 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Verslavend is het zeker, heb er sinds de launch ruim 24 uur inzitten. Ben al redelijk op weg.
Hebben jullie ook al op de namen van de AI spelers gelet? Ik reed in de AMG Challenge voor amateurs op de Nordschleife ineens op de baan met ene F. Bauer in een zwarte kamperbak
Check:quote:Op zondag 28 november 2010 15:25 schreef Dutchguy het volgende:
Ben benieuwdquote:A report indicates that at level 20 in the game, near full damage becomes unlocked with moderate mechanical issues and at level 40 full damage becomes unlocked with significant mechanical issues.
Zit dat ding er nog steeds in?!quote:Op zondag 28 november 2010 17:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ok, ik heb m'n pick-upHet is een
[ afbeelding ]
geworden
Weet je hoe hard ik die moet opfokken wil ik daarmee winnen!
Er is er zelfs 1 met mijn eigen echte achternaam! En als die droplul meedoet aan een race dan heb ik op de 1 of andere manier ook altijd een vloekmomentje met hem.quote:Op zondag 28 november 2010 16:44 schreef LangeJan het volgende:
Hebben jullie ook al op de namen van de AI spelers gelet? Ik reed in de AMG Challenge voor amateurs op de Nordschleife ineens op de baan met ene F. Bauer in een zwarte kamperbak
Je wint een pick-up met een bepaalde race ergens in beginner of amateur, en ander hbe ik ook nog wel een snelle RAM1500..quote:Op zondag 28 november 2010 17:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ok, ik heb m'n pick-upHet is een
[ afbeelding ]
geworden
Weet je hoe hard ik die moet opfokken wil ik daarmee winnen!
Dan heb je wel heel veel geld uitgegevenquote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ja en als je alle beschikbare specials gehaald hebt?
Iedereen rijdt mijn voor meer dan een ton opgevoerde fiat 500 eruitquote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel veel geld uitgegevenMet die races met langzame auto's maak ik er gewoon een groot beukfestijn van, dan heb je helemaal geen opgevoerde auto nodig
Save game verwijderen?quote:Op zondag 28 november 2010 20:17 schreef aerodynamic het volgende:
Weet iemand hoe je de GT mode opnieuw kan starten vanaf 0 (dus bij het kiezen van een coureurspak, welkomstboodschap, thuisachtergrond etc.) zonder een nieuw PSN ID aan te maken?
Dat probleem heb ik dus ook. Heb die laatste in de A wel 20 keer opnieuw moeten doen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef IrishBastard het volgende:
Kut AI
Die laatste race in A-license, dat ze continu zo remmen dat je er of niet langs kunt, of ineens van de ene kant van de baan naar de andere schieten, zodat je ze aanrijdt en gediskwalificeerd wordt
En nog steeds geen goede pick-up. Hoe kun je nou een spel maken waarin de auto's niet simpel te kopen zijn
--> JE KRIJGT EEN PICK-UP ALS BELONING VOOR HET WINNEN VAN EEN EVENT! <---quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef IrishBastard het volgende:
Kut AI
Die laatste race in A-license, dat ze continu zo remmen dat je er of niet langs kunt, of ineens van de ene kant van de baan naar de andere schieten, zodat je ze aanrijdt en gediskwalificeerd wordt
En nog steeds geen goede pick-up. Hoe kun je nou een spel maken waarin de auto's niet simpel te kopen zijn
Ik zag het wel hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
--> JE KRIJGT EEN PICK-UP ALS BELONING VOOR HET WINNEN VAN EEN EVENT! <---
Heb je geen Facebook of Picasa account ? Kan je je foto's rechtstreeks op internet zetten !quote:Op zondag 28 november 2010 16:08 schreef Toempf het volgende:
Wat de neuk, als ik al mijn foto's kopieër naar mijn usb-stick, staan er maar een paar op. Wat is deze
Ik ben er inmiddels achter wat het probleem was, dus dat is opgelost. Maar ik heb wel een Facebook account ja, hoe werkt dat rechtstreeks overzetten dan?quote:Op zondag 28 november 2010 21:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb je geen Facebook of Picasa account ? Kan je je foto's rechtstreeks op internet zetten !![]()
M'n eerste autootje:
[ afbeelding ]
Inmiddels als grondig getransformeerd tot tuningshok
Wat is een event dan precies? Ik heb al meerdere gouden bekertjes in de A klasse gewonnen namelijk maar nog geen pick up...quote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
--> JE KRIJGT EEN PICK-UP ALS BELONING VOOR HET WINNEN VAN EEN EVENT! <---
Eerst de camera modus unlocken, kost je wel 10k.quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef TheNeptune het volgende:
Misschien echt een hele pauper vraag maar hoe kan ik precies die foto's maken en die zooi op m'n laptop pleuren. Aangezien ik dit spel net een paar dagen heb haha. En het al een tijdje geleden is dat ik GT heb gespeeld!
Eerst zet je de foto's over in je fotoalbum in GT5, naar je XMB menu. Met het nieuwe foto-programma versie 2.0 of iets, kan je uploaden naar een Facebook of Picasa account. Heel gemakkelijk. IK zat hier op de laptop achter internet. Account op Picasa aangemaakt, speciaal voor GT5 en direct na het uploaden staat het ook op je picasa account. Zal bij Facebook net zo zijn, schat ik.quote:Op zondag 28 november 2010 21:02 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter wat het probleem was, dus dat is opgelost. Maar ik heb wel een Facebook account ja, hoe werkt dat rechtstreeks overzetten dan?
Waar doe ik dit precies en hoe kan ik dan aan de slag?quote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Eerst de camera modus unlocken, kost je wel 10k.
Dan kun je de foto's op een USB stick zetten.
Het moet als het goed is gewoon met standard car in arcade time trial met de standaard-bandjes. Want als je al medium racing koopt of zo reed ik 7:12 of zo...quote:Op zondag 28 november 2010 15:17 schreef nero7 het volgende:
Hoe win ik de GT-R Norderschleife trofee?
Je moet met een GT-R '07 binnen een bepaalde tijd de schleife afleggen, maar moet dit in GT Life gebeuren, met standard settings? wtf!
Die laatste in de A-license is pretty easy. Alleen ik ben vergeten de mijne op te slaan. Echter tips:quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef IrishBastard het volgende:
Kut AI
Eerste keer had ik hem, rond de 750 meter vol in de ankers!quote:Op zondag 28 november 2010 22:15 schreef Hiya het volgende:
Iemand tips om de 1000 meter stop te halen in die DB9. Tevens genomineerd voor meest frusterende License. Het is geen kunde maar gokken op wanneer je moet remmen. Pauper spel
Hoe snel ging je toen? Daar let ik vooral op en aan de hand van mijn tijd juist later of sneller remmenquote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eerste keer had ik hem, rond de 750 meter vol in de ankers!
Je moet leren gebruik te maken van objecten of strepen. Het is ongeveer waar het laatste kruis op de baan zich bevindt (als ik t me goed herinner)quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef Hiya het volgende:
[..]
Hoe snel ging je toen? Daar let ik vooral op en aan de hand van mijn tijd juist later of sneller remmen
Ongeveer halverwege dat laatste kruis is het jaquote:Op zondag 28 november 2010 22:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je moet leren gebruik te maken van objecten of strepen. Het is ongeveer waar het laatste kruis op de baan zich bevindt (als ik t me goed herinner)
Vlak voor het kruis na de 13e streep vol op de rem staan. Mogelijk aan het eind iets bijsturen om de pilonnen niet te rakenquote:Op zondag 28 november 2010 22:15 schreef Hiya het volgende:
Iemand tips om de 1000 meter stop te halen in die DB9. Tevens genomineerd voor meest frusterende License. Het is geen kunde maar gokken op wanneer je moet remmen. Pauper spel
Ik heb nog geen meter met die M3 gereden, die Chromeline Cobra evenminquote:Op zondag 28 november 2010 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bakken
Flauw van mij, maar je hoeft niets te unlocken.quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Waar doe ik dit precies en hoe kan ik dan aan de slag?
Hoe kan je die replay eigenlijk pauzeren en terugspoelen? Soms denk ik van oh yeah, dat was een vet moment, maarja dan is de replay natuurlijk alweer verder!quote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Flauw van mij, maar je hoeft niets te unlocken.
Als je een race terug kijkt kan je kiezen om een bepaalt moment op de foto te zetten. Tevens kun je je auto's op mooie plekjes fotograferen, maar dat vind ik niet echt bijzonder.
In die challenge zit een glitch. Je kunt 'm in 3 seconden halenquote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef Saekerhett het volgende:
Eindelijk vandaag na 100x proberen of zo de Licence B5 gehaald, je weet wel, waar je die bocht met die kut 207 moet nemen in minder dan 18.900. Ik had hem eindelijk dan, in 18.895!
de replay opnieuw startenquote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef Hiya het volgende:
[..]
Hoe kan je die replay eigenlijk pauzeren en terugspoelen? Soms denk ik van oh yeah, dat was een vet moment, maarja dan is de replay natuurlijk alweer verder!
15000 * 5 +84000 voor een half uurtje werk.quote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ja en als je alle beschikbare specials gehaald hebt?
Alles van de dealer is Premium, 2nd hand = standardquote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef TheNeptune het volgende:
Alle auto's die je bij de dealer kan kopen, zijn dat premium cars? Jammer dat je alleen die namelijk kan aanpassen kwa tuning, velgen etc.
Zonee hoe kan je zien of hij standaard of premium is!
Alvast bedankt!
Alle dealer auto's zijn per definitie Premium, alle 2ehands troep van de Used Cars zijn Standard.quote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef TheNeptune het volgende:
Alle auto's die je bij de dealer kan kopen, zijn dat premium cars? Jammer dat je alleen die namelijk kan aanpassen kwa tuning, velgen etc.
Zonee hoe kan je zien of hij standaard of premium is!
Alvast bedankt!
Niemand?quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat is een event dan precies? Ik heb al meerdere gouden bekertjes in de A klasse gewonnen namelijk maar nog geen pick up...
Is dat DIE challenge ja? Waarbij je tegen de vangrail rijdt en dan die gouden cup ziet?quote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In die challenge zit een glitch. Je kunt 'm in 3 seconden halen![]()
Events zijn gewoon de verschillende races in A-Spec, bij een daarvan win je een pick-up als je die wint, heb alleen geen flauw idee welke.quote:
Vreemd.quote:Op zondag 28 november 2010 23:31 schreef Toempf het volgende:
[..]
Events zijn gewoon de verschillende races in A-Spec, bij een daarvan win je een pick-up als je die wint, heb alleen geen flauw idee welke.
Ik kom altijd wel aardig uit met mijn geld, hoeveel special events heb je al gedaan? Als je die een beetje goed doorloopt, krijg je altijd wel aardig wat prijzengeld.quote:Op zondag 28 november 2010 23:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik kan een heleboel van die events trouwens ook niet doen omdat je dan een speciaal soort auto moet hebben... wat ik nogal vreemd vindt want qua prijzengeld verdien je vele malen minder dan wat je moet betalen om die auto eerst aan te schaffen...
Weet je wat dat betekend beste man? Dat je misschien wel eens vaker dezelfde race moet doenquote:Op zondag 28 november 2010 23:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik kan een heleboel van die events trouwens ook niet doen omdat je dan een speciaal soort auto moet hebben... wat ik nogal vreemd vindt want qua prijzengeld verdien je vele malen minder dan wat je moet betalen om die auto eerst aan te schaffen...
Netjes! Ik heb alleen beginner en een handjevol races uit de hogere regionen op goud. Ga ik wel mee verder, heb mijn driftskills maar wat aangescherpt. Hoop morgen lvl 20 aan te tikken, ben nu 18, heb 500k op de bank en ga nog veel lol hebben. Ik ga voor elke auto in de game, alleen de auto's waar ik in het echt ook een schijthekel aan heb gaan weg zodra ik ze niet meer nodig heb.quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef Toempf het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met die licenties, ben lekker races gaan doen, tot nu toe heb ik beginner, amateur en professional al allemaal met goud afgerond.
Krijg je geld als je races meerdere keren doet?quote:Op zondag 28 november 2010 23:41 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Weet je wat dat betekend beste man? Dat je misschien wel eens vaker dezelfde race moet doen![]()
Het is Gran Turismo... geen NFS Tokyo Drift of wat dan ook, waar de auto's gewoon zo in de schoot worden geworpen.
Ja, je kan ze zo vaak als je wil herhalen, elke keer krijg je credits (A-spec dan). Geldt volgens mij niet voor de specials.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Krijg je geld als je races meerdere keren doet?Dat moet ik dan maar vlug eens gaan doen met m'n cashflowprobleem
quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Krijg je geld als je races meerdere keren doet?Dat moet ik dan maar vlug eens gaan doen met m'n cashflowprobleem
Die op Indy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
Dat is irritant. De helft van de pacenotes mist trouwens ook volgens mij.quote:Op maandag 29 november 2010 06:14 schreef DrDentz het volgende:
Lol, die Nederlandse stem opeens bij rally. Ik schrok me een hoedje.
Eena laatste licentie halen, that's it volgens mij.quote:
Nope. Ze hebben geen licentie gekregen hiervoor, dus zit RUF erin. Beetje Opel/Vauxhall geval, alleen dan andersquote:Op maandag 29 november 2010 10:15 schreef tomegel het volgende:
Zit er eigenlijk wel porsche in de game?
Beetje boel anders.quote:Op maandag 29 november 2010 10:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nope. Ze hebben geen licentie gekregen hiervoor, dus zit RUF erin. Beetje Opel/Vauxhall geval, alleen dan anders
okay dus als je m beetje op dat stipje/pijltje houdt in het midden is het goed?quote:Op maandag 29 november 2010 10:29 schreef nero7 het volgende:
tussenin
geirriteerd gaat het gas er op, en vliegt ie uit de bocht.
relaxed rijdt ie te rustig, als een oma.
daarom moet je aanwijzingen geven dat ie moet opschieten, of afremmen. let ook op waar je het doet.
zoiets, dat moet je zelf inschatten op wat je ziet gebeuren. pijltje is maar een extra.quote:Op maandag 29 november 2010 10:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
okay dus als je m beetje op dat stipje/pijltje houdt in het midden is het goed?
Maar dan zit je eigenlijk dus gewoon de hele tijd op snelheid vasthouden te drukken...zeker als je met een auto rijdt die veel beter is dan die van de rest.
Ontwikkelt je coureur zich ook het beste als je de P-status steeds in het midden houdt?
Leg het maar uit danquote:
RUF is in principe een tuner van Porsches, maar dan iets meer. Het is officieel een RUF en staat ook zo gekentekend.quote:
Ook dat.quote:Op maandag 29 november 2010 10:56 schreef IrishBastard het volgende:
Het stuur zit aan de andere kant bij Vauxhalls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |