LOL was de muziek van Gran Turismo zelf pikquote:Op zondag 28 november 2010 00:53 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen met muziek tijdens het rijden
Vind ik persoonlijk beter, anders ziet zo'n SLS er te klein uitquote:Op zondag 28 november 2010 13:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom zo'n spoiler op de SLS? Ik vind 'm zonder veel mooier
geen problemen met turbo's hier, heb je wel auto's waar het bij mogelijk is?quote:Op zondag 28 november 2010 13:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar ik vind het nog steeds vaag waarom ik geen turbo op de auto's die ik heb kan zetten. Trouwens helpen race slicks soft het onderstuur te voorkomen op getunede auto's.
Dat is dus de vraag, welke zijn dat. Is daar een lijst van beschikbaar. Bespaart me namelijk geld in het vervolg bij het kopen van een nieuwe Lamborghini bijvoorbeeld. Op mijn BMW M3 lukte het ook al niet.quote:Op zondag 28 november 2010 14:01 schreef woessie het volgende:
[..]
geen problemen met turbo's hier, heb je wel auto's waar het bij mogelijk is?
Een Veyron gratis cadeau geven is sowieso al vreemd op zich. Zo'n super wagen wordt nu dus voornamelijk in online races misbruikt omdat je het kunt winnen in een challenge en het dus niks kost om in een te rijden.quote:
Dat brilletje ervoorquote:Op zondag 28 november 2010 15:13 schreef nils7 het volgende:
Oke gisteren en vanochtend in 3D gegamed.
Eerste reactie: WOW wat vet (op wat schoonheidsfoutjes na)
Tweede reactie: hey mijn controller reageert trager!
Video:
http://yfrog.com/g18iez
je weet dat sturen + remmen = langere remweg door zwaar onderstuur?quote:Op zondag 28 november 2010 14:08 schreef gniffie het volgende:
http://www.autoraceblog.nl/race-cursus/
ff crossen zo
Eerst maar eens level 40 dan....dat is best wel een karweitje volgens mijquote:Op zondag 28 november 2010 15:25 schreef Dutchguy het volgende:
Volgens dit filmpje schijn je dit soort schademodellen te kunnen unlocken op level 40:
OMG... als dat echt is...
Ik ben bijna op de helft en de komende paar dagen heb ik de tijd.quote:Op zondag 28 november 2010 15:29 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Eerst maar eens level 40 dan....dat is best wel een karweitje volgens mij
quote:Op zondag 28 november 2010 15:25 schreef Dutchguy het volgende:
Volgens dit filmpje schijn je dit soort schademodellen te kunnen unlocken op level 40:
Tja, maar je kan het ook zo zien, de komende 6 jaar kan je er wel van genietenquote:Op zondag 28 november 2010 15:44 schreef DrDentz het volgende:
Welk spel geeft je nu pas mooie schade aan het eindGT only.
Verslavend is het zeker, heb er sinds de launch ruim 24 uur inzitten. Ben al redelijk op weg.quote:Op zondag 28 november 2010 14:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Na een half weekje Gran Turismo kan ik niet anders zeggen dan dat ik het een briljant spel vind.
Verslaafd.![]()
Mijn paradepaardje is de Gallardo, ben nu halverwege de professional league. En inderdaad racebanden scheelt echt enorm.
Er zit ook een verbastering van Schumacher in. Dan is het Schuhmacherquote:Op zondag 28 november 2010 16:44 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Verslavend is het zeker, heb er sinds de launch ruim 24 uur inzitten. Ben al redelijk op weg.
Hebben jullie ook al op de namen van de AI spelers gelet? Ik reed in de AMG Challenge voor amateurs op de Nordschleife ineens op de baan met ene F. Bauer in een zwarte kamperbak
Check:quote:Op zondag 28 november 2010 15:25 schreef Dutchguy het volgende:
Ben benieuwdquote:A report indicates that at level 20 in the game, near full damage becomes unlocked with moderate mechanical issues and at level 40 full damage becomes unlocked with significant mechanical issues.
Zit dat ding er nog steeds in?!quote:Op zondag 28 november 2010 17:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ok, ik heb m'n pick-upHet is een
[ afbeelding ]
geworden
Weet je hoe hard ik die moet opfokken wil ik daarmee winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |