Ik vind het raar eigenlijk dat de andere auto's die meedoen aan zo'n race al van te voren vastgesteld zijn. Ik deed net een Europese klassiekerrace voor auto's tot 1980, maar de enige auto die ik heb die aan die specs voldeed was een Lamborghini Countach. Sta je daar tussen de Volkswagens en Alfa Romeo-tjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:04 schreef Auti het volgende:
LOL!! Met de Veyron kan je gewoon meedoen aan de Franse en Europese hatchback races
Dat vind ik ook wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik vind het raar eigenlijk dat de andere auto's die meedoen aan zo'n race al van te voren vastgesteld zijn. Ik deed net een Europese klassiekerrace voor auto's tot 1980, maar de enige auto die ik heb die aan die specs voldeed was een Lamborghini Countach. Sta je daar tussen de Volkswagens en Alfa Romeo-tjes
hmm..quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef LangeJan het volgende:
Ben trouwens aangenaam verrast door de menudeuntjes. Hoorde zojuist een Hammond B3 voorbij komen![]()
De muziek van de intro echter...Alsof er een malloot op een piano aan het hengsten is. Het zal vast heel "diep" zijn, die deuntjes en degene die het speelt conservatorium afgestudeerd, maar dan nog
In opties en dan bij de stuurwielen kijken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef Splobber het volgende:
Kan je ook ergens de stuurbekrachtiging of force feedback instellen? Ik ben dat nog niet tegenkomen :|
Dealerships zijn allemaal premium. De Used Cars dealership is alleen standaard.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Kun je ook bij de dealer al zien of de wagen premium of standard is? Ik moet mijn eerste wagentje kopen en wil natuurlijk niet zo'n crappy standaard zonder interieur hebben.
Misschien ben ik debiel maar ik kan dat hele opties niet vindenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef bjorntju het volgende:
[..]
In opties en dan bij de stuurwielen kijken.
Hahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Splobber het volgende:
[..]
Misschien ben ik debiel maar ik kan dat hele opties niet vinden
Echt, hoe heb ik dat over het hoofd gezien? Bedankt iigquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef bjorntju het volgende:
[..]
HahaAls je in het menu bent (waar A-Spec, B-Spec is enz. ) Staat links onder een soort van tandwiel icoontje als het goed is. Dat is het opties menu
Omdat er toen nog niks over een staking bekent wasquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
waarom heb je dan niet gewoon gekozen om 'm op te halen bij de FRS?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef Griebus het volgende:
Ik vind het lastig om geld uit te geven aan nieuwe auto's. Ik weet niet goed welke auto beter is en hou m'n geld liever in mijn pocket
Ja, en het stelt geen kut voor. Je kiest hoeveel secties je baan heeft. Hoe scherp de bochten zijn van elke sectie en klik op generate. Dat is je baan dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |