Er is er zelfs 1 met mijn eigen echte achternaam! En als die droplul meedoet aan een race dan heb ik op de 1 of andere manier ook altijd een vloekmomentje met hem.quote:Op zondag 28 november 2010 16:44 schreef LangeJan het volgende:
Hebben jullie ook al op de namen van de AI spelers gelet? Ik reed in de AMG Challenge voor amateurs op de Nordschleife ineens op de baan met ene F. Bauer in een zwarte kamperbak
Je wint een pick-up met een bepaalde race ergens in beginner of amateur, en ander hbe ik ook nog wel een snelle RAM1500..quote:Op zondag 28 november 2010 17:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ok, ik heb m'n pick-upHet is een
[ afbeelding ]
geworden
Weet je hoe hard ik die moet opfokken wil ik daarmee winnen!
Dan heb je wel heel veel geld uitgegevenquote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ja en als je alle beschikbare specials gehaald hebt?
Iedereen rijdt mijn voor meer dan een ton opgevoerde fiat 500 eruitquote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel veel geld uitgegevenMet die races met langzame auto's maak ik er gewoon een groot beukfestijn van, dan heb je helemaal geen opgevoerde auto nodig
Save game verwijderen?quote:Op zondag 28 november 2010 20:17 schreef aerodynamic het volgende:
Weet iemand hoe je de GT mode opnieuw kan starten vanaf 0 (dus bij het kiezen van een coureurspak, welkomstboodschap, thuisachtergrond etc.) zonder een nieuw PSN ID aan te maken?
Dat probleem heb ik dus ook. Heb die laatste in de A wel 20 keer opnieuw moeten doen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef IrishBastard het volgende:
Kut AI
Die laatste race in A-license, dat ze continu zo remmen dat je er of niet langs kunt, of ineens van de ene kant van de baan naar de andere schieten, zodat je ze aanrijdt en gediskwalificeerd wordt
En nog steeds geen goede pick-up. Hoe kun je nou een spel maken waarin de auto's niet simpel te kopen zijn
--> JE KRIJGT EEN PICK-UP ALS BELONING VOOR HET WINNEN VAN EEN EVENT! <---quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef IrishBastard het volgende:
Kut AI
Die laatste race in A-license, dat ze continu zo remmen dat je er of niet langs kunt, of ineens van de ene kant van de baan naar de andere schieten, zodat je ze aanrijdt en gediskwalificeerd wordt
En nog steeds geen goede pick-up. Hoe kun je nou een spel maken waarin de auto's niet simpel te kopen zijn
Ik zag het wel hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
--> JE KRIJGT EEN PICK-UP ALS BELONING VOOR HET WINNEN VAN EEN EVENT! <---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |