quote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef Radegast het volgende:
In mijn ogen is dit nou juist een gevalletje van heel erg goed gelukt. Ziet er goed uit.
Puhleaaaase, ik zie echt niks gebotoxed aan Jennifer Aniston hoor.quote:
Mooie haarkleur heeft ze nu, iets lichter zoquote:
Ze bedoelde volgens mij dat in lagen geknipte, vrij korte haar, dat van de beginjaren van Friends. Er is wel iets aan haar veranderd. Ze lijkt wel dikker, maar dan alleen in haar gezicht. Is dat ook botox?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie haarkleur heeft ze nu, iets lichter zo
Wat ik me wel af zit te vragen, ik las een tijd terug dat ze zei dat ze zoveel jaar gek was/werd van haar "Friends-kapsel", maar zo loopt jaar in jaar uit met hetzelfde sluike haar, alleen dan iets korter of een andere scheiding
Ik zie het niet, en dan nog is het alles behalve verspookt. Dit verspookt noemen, je bent niet lekkerquote:
Ah, ik dacht dat het om dat sluike haar ging, ik ben duidelijk geen kijker (en kenner) van Friendsquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze bedoelde volgens mij dat in lagen geknipte, vrij korte haar, dat van de beginjaren van Friends. Er is wel iets aan haar veranderd. Ze lijkt wel dikker, maar dan alleen in haar gezicht. Is dat ook botox?
Ik zie ook alleen maar een leuke vrouw op die foto, geen verspookt mens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie het niet, en dan nog is het alles behalve verspookt. Dit verspookt noemen, je bent niet lekker
Nee, ze ziet er heel goed uit, maar dat je het niet ziet, zegt weinig (of hooguit dat ze een goede dokter heeft). Ik denk sinds kort heel anders over botox en andere injectables, omdat ik nu pas weet dat in de klas van mijn jongste dochter (6 jaar) bijna alle moeders zich laten inspuitenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Puhleaaaase, ik zie echt niks gebotoxed aan Jennifer Aniston hoor.
Ik vind Megan nog steeds prachtig, die laatste foto's met die rode jurk worden altijd als voorbeeld genomen merk ik omdat ze er daar ook echt verspookt en anders uitziet, als ik foto's van nu bekijk vind ik haar juist prachtig. Zoals hier, foto is klikbaar :quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Begon als best een verbetering
[ afbeelding ]
Maar....zo op een rijtje...
[ afbeelding ]
2001 t/m 2006quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Begon als best een verbetering
[ afbeelding ]
Maar....zo op een rijtje...
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen t/m 2008. In 2007 ziet ze er toch echt wel hot uit imo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:27 schreef BRooster het volgende:
[..]
2001 t/m 2006![]()
Daarna is het toch wat minder geworden
Met andere woorden....ze gooien hun geld weg want het helpt niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er heel goed uit, maar dat je het niet ziet, zegt weinig (of hooguit dat ze een goede dokter heeft). Ik denk sinds kort heel anders over botox en andere injectables, omdat ik nu pas weet dat in de klas van mijn jongste dochter (6 jaar) bijna alle moeders zich laten inspuiten![]()
Blijkbaar, en dat vind ik dan toch wel opmerkelijk, is er de afgelopen 10 jaar enorm veel veranderd, want toen mijn zoon op die school begon (10 jaar geleden dus) hoorde je er nooit iemand over. Nou had ik het afgelopen jaar wel al gezien dat een aantal van die moeders steeds met donkere zonnebrillen/pleisters/zalfjes in de weer was, en ik luisterde stiekem ook wel mee, dus ik had al mijn vermoedens, maar nu weet ik dus dat het in Amsterdam heel normaal is om als vrouw van ca. 40 (hoewel: jonger kan ook) je voorhoofd/lachrimpels te laten platspuiten met botox, je lippen te laten opspuiten, je ogen/borsten/voorhoofd te laten liften, en dan heeft een groot aantal ook nog een personal trainer (ca. 500 euro per maand) om een beetje in vorm te blijven.
Maar ik ga er nu dus wel vanuit dat iemand als Jennifer Aniston zeker aan zichzelf sleutelt, want als de gemiddelde Amsterdamse moeder het al doodnormaal vindt om eens in de 3 à 4 maanden () voor 400 euro (
) haar voorhoofd te laten lamleggen, dan zal een filmactrice vast niet denken: 'Ach, die paar rimpels schmincken ze wel weg."
![]()
Overigens (ter geruststelling van mezelf) zien die botoxmoeders er heel normaal uit, ik bedoel: niet heel jong. Ook niet heel oud. Gewoon een jaar of 40.
Ah je bent een kenner, dan zal ik me wel weer verkeken hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er heel goed uit, maar dat je het niet ziet, zegt weinig (of hooguit dat ze een goede dokter heeft). Ik denk sinds kort heel anders over botox en andere injectables, omdat ik nu pas weet dat in de klas van mijn jongste dochter (6 jaar) bijna alle moeders zich laten inspuiten![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie haarkleur heeft ze nu, iets lichter zo
Wat ik me wel af zit te vragen, ik las een tijd terug dat ze zei dat ze zoveel jaar gek was/werd van haar "Friends-kapsel", maar zo loopt jaar in jaar uit met hetzelfde sluike haar, alleen dan iets korter of een andere scheiding
Ik vind Jennifer er prima uitzien. Ben benieuwd hoe jij eruit ziet als je 42 bent. Ik heb jou zelden een niet zure post zien invoeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:34 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
ja zag laatst een in interview dat ze een hekel had destijds aan haar ''Rachel coupe''
en ja ik heb dat ookal eens ergens neergezet dat ze gewoon al 10 jaar hetzelfde boring kapsel heeft
en nu begint ze idd steeds meer op Streisand te lijken![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind Jennifer er prima uitzien. Ben benieuwd hoe jij eruit ziet als je 42 bent. Ik heb jou zelden een niet zure post zien invoeren.
Zure sloot.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:20 schreef sherezade het volgende:
vraag me af wat er zuur aan deze post is, ik heb niet gezegd dat ze lelijk of afgetakeld uitziet of wat dan ook is, alleen dat haar kapsel een beetje boring is als je 10 jaar lang je haren altijd sluik met een middenscheiding draagt
Je kunt ook te wanhopig blijven vasthouden aan je jeugd.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:09 schreef roos85 het volgende:
Janice Dickinson
In haar modellencarrière:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
En daarmee verder over de uiterste houdbaarheidsdatum dan wanneer ze het wat meer bescheiden had gehoudenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kunt ook te wanhopig blijven vasthouden aan je jeugd.Mooi ouder worden, desnoods met een paar kunstgrepen als je daar zin in hebt en uiteraard geld
om de boel iets strakker te houden als de ouderdom te hard gaat voor je leeftijd (zeker als je bekend bent en je hoofd en lijf je uithangbord is) is tot daar aan toe maar deze dame is over die grens heen.
Of dingen te veranderen / compenseren die je in je jeugd nooit had. Die volle boezemquote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kunt ook te wanhopig blijven vasthouden aan je jeugd.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:37 schreef totebel het volgende:
[..]
En daarmee verder over de uiterste houdbaarheidsdatum dan wanneer ze het wat meer bescheiden had gehouden
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of dingen te veranderen / compenseren die je in je jeugd nooit had. Die volle boezem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |