Ik dacht al dat ze zoveel had laten doen, dat d'r ketting nu zo'n end uit elkaar hangtquote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef Dinus het volgende:
Wel zoveel dat je steeds hetzelfde kettinkje moet dragen
haar ex-schoonpapa was tandartsquote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat kost zo'n gebit nou om en nabij ?
Dat is niet zijn vrouw, dat is nou juist die Gigi Lee, bij wie hij een kind zou hebben verwektquote:
Dat vind ik ook!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef Radegast het volgende:
In mijn ogen is dit nou juist een gevalletje van heel erg goed gelukt. Ziet er goed uit.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef Radegast het volgende:
In mijn ogen is dit nou juist een gevalletje van heel erg goed gelukt. Ziet er goed uit.
Puhleaaaase, ik zie echt niks gebotoxed aan Jennifer Aniston hoor.quote:
Mooie haarkleur heeft ze nu, iets lichter zoquote:
Ze bedoelde volgens mij dat in lagen geknipte, vrij korte haar, dat van de beginjaren van Friends. Er is wel iets aan haar veranderd. Ze lijkt wel dikker, maar dan alleen in haar gezicht. Is dat ook botox?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie haarkleur heeft ze nu, iets lichter zo
Wat ik me wel af zit te vragen, ik las een tijd terug dat ze zei dat ze zoveel jaar gek was/werd van haar "Friends-kapsel", maar zo loopt jaar in jaar uit met hetzelfde sluike haar, alleen dan iets korter of een andere scheiding
Ik zie het niet, en dan nog is het alles behalve verspookt. Dit verspookt noemen, je bent niet lekkerquote:
Ah, ik dacht dat het om dat sluike haar ging, ik ben duidelijk geen kijker (en kenner) van Friendsquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze bedoelde volgens mij dat in lagen geknipte, vrij korte haar, dat van de beginjaren van Friends. Er is wel iets aan haar veranderd. Ze lijkt wel dikker, maar dan alleen in haar gezicht. Is dat ook botox?
Ik zie ook alleen maar een leuke vrouw op die foto, geen verspookt mens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie het niet, en dan nog is het alles behalve verspookt. Dit verspookt noemen, je bent niet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |