quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
géen idee of ze bekend zijn ik denk 't wel.. maar goed.. dit is echt erg
Dit is net het personage Bing Gordon uit Little Britain USAquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 02:18 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik moet opeens denken aan de film 'death becomes her' na het bekijken van dit topic. Man o man.
Ik ga nog even verder zoeken naar levende lijken uit de rijke kringen van Miami.quote:Op maandag 4 april 2011 10:11 schreef rena het volgende:
[..]
Dit is net het personage Bing Gordon uit Little Britain USA![]()
Wat een freakshow, daar zou ik niet dood of levend tussen aangetroffen willen wordenquote:Op maandag 4 april 2011 13:20 schreef trovey het volgende:
Enge oudere, rijke mannen op het Love and Hope ball van Barry Gibb in Miami. Ik ga plastisch chirurg worden in Miami en rijk worden.![]()
[ afbeelding ]
Haarstukje...hoezo?![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Laten we de vrouwen ook niet vergeten.![]()
]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neptieten...hoezo?![]()
[ afbeelding ]
Heeft niets laten doen maar wat kijkt dat zoontje eng.[ afbeelding ]
Als Bee Gees fan ben je trouwens ook welkom....in een achterafzaaltje mag je op een scherm de andere mensen die wel geld hebben bekijken.....al zou ik er gratis heenkunnen dan zou ik het nog niet doen.
![]()
Wat een rare kleine handjes heeft zij of ligt dit nou aan de foto? En ik vind hem er ook niet helemaal natuurlijk meer uit zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef roos85 het volgende:
ze is hier vast vaker langs gekomen:
Tori Spelling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vooral haar decolleté![]()
Zij lijkt op Ridge nuquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Hunter Tylo uit the Bold & the Beautiful is ook een goed voorbeeld hoe een prachtige vrouw zichzelf helemaal kan verpesten door een overdosis aan plastische chirurgie.
dat zeker!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Tori is altijd al lelijk geweest ook nog in haar bh90210 tijd was het al het lelijke eendje
knap, maar het is alleen maar erger geworden..quote:[img]http://i.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op woensdag 6 april 2011 14:59 schreef roos85 het volgende:
ze was vroeger niet bijster knap, maar het is alleen maar erger geworden..
Haar vader.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef tong80 het volgende:
Tori Spelling kreeg ooit die rol omdat haar opa de producent en mediamagnaat was.
Zeg maar een Amerikaans de Molletje.
Ok....ik twijfelde al.quote:
Haar vader is alweer een tijdje dood.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar ze nu ruzie mee heeft omdat ze geen geld kreeg
Eh ja, is ook zo. Maar ze kreeg ruzie omdat ze toen hij overleed maar heel weinig geld kreeg toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Haar vader is alweer een tijdje dood.
ja zoiets heb ik ook eens ergens gelezen, maar goed zo zie je maar zelfs al heb je veel geld, schoonheid is niet te koopquote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eh ja, is ook zo. Maar ze kreeg ruzie omdat ze toen hij overleed maar heel weinig geld kreeg toch?
edit: weer een kromme zin, maar anywaysze hadden dus ruzie en toen hij overleed en ze weinig geld kreeg was ze helemaal woest. ... zoiets had ik ergens gelezen iig
![]()
Ze is echt een mislukte combi, maar als ik het moet zeggen echt wel van haar vader. Die puilogen vooral.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja zoiets heb ik ook eens ergens gelezen, maar goed zo zie je maar zelfs al heb je veel geld, schoonheid is niet te koop![]()
vraag me af van wie ze haar uiterlijk eigenlijk heeft haar vader of haar moeder??? hmm even googlen
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:01 schreef rena het volgende:
[..]
Ze is echt een mislukte combi, maar als ik het moet zeggen echt wel van haar vader. Die puilogen vooral.
Ze hadden ruzieomdat ze al heel snel na haar scheiding weer ging trouwen (en volgens mij vonden ze Dean ook niet geschikt ofzo). Daarom werd de erfenis bijgesteld naar een heel klein bedrag van wat vader op zijn rekening had staan. Op zijn sterfbed hebben Tori en papa het weer goed gemaakt, maar dat was te laat om de erfenis weer te veranderen. Vervolgens heeft Tori daar weer ruzie over gekregen met mama, wat weer is bijgelegd vlak voordat Tori's zoon werd geboren. Alleen was de erfenis toen al verdeeld....quote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eh ja, is ook zo. Maar ze kreeg ruzie omdat ze toen hij overleed maar heel weinig geld kreeg toch?
edit: weer een kromme zin, maar anywaysze hadden dus ruzie en toen hij overleed en ze weinig geld kreeg was ze helemaal woest. ... zoiets had ik ergens gelezen iig
![]()
Ga er maar vanuit dat ze dat zelf niet zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:25 schreef Injetta het volgende:
Waarom willen die vrouwen allemaal van die rare opgespoten lippen??
Dat maakt ze juist zo enorm lelijk!
Echt raar. Zien ze dat zelf niet?
Die leuke ouders noemen hun oudste kind toch altijd "Monkey" altijd en overal.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik van Donna Tori gezien en gelezen heb is ze een heel huiselijk-gezellig mens, lieve moeder voor haar kinderen.
Lijkt me een leuk stel met haar man, leuke ouders
Alleen moet ze haar borsten even laten bewerken ja
Wat kost zo'n gebit nou om en nabij ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |