quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
géen idee of ze bekend zijn ik denk 't wel.. maar goed.. dit is echt erg
Dit is net het personage Bing Gordon uit Little Britain USAquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 02:18 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik moet opeens denken aan de film 'death becomes her' na het bekijken van dit topic. Man o man.
Ik ga nog even verder zoeken naar levende lijken uit de rijke kringen van Miami.quote:Op maandag 4 april 2011 10:11 schreef rena het volgende:
[..]
Dit is net het personage Bing Gordon uit Little Britain USA![]()
Wat een freakshow, daar zou ik niet dood of levend tussen aangetroffen willen wordenquote:Op maandag 4 april 2011 13:20 schreef trovey het volgende:
Enge oudere, rijke mannen op het Love and Hope ball van Barry Gibb in Miami. Ik ga plastisch chirurg worden in Miami en rijk worden.![]()
[ afbeelding ]
Haarstukje...hoezo?![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Laten we de vrouwen ook niet vergeten.![]()
]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neptieten...hoezo?![]()
[ afbeelding ]
Heeft niets laten doen maar wat kijkt dat zoontje eng.[ afbeelding ]
Als Bee Gees fan ben je trouwens ook welkom....in een achterafzaaltje mag je op een scherm de andere mensen die wel geld hebben bekijken.....al zou ik er gratis heenkunnen dan zou ik het nog niet doen.
![]()
Wat een rare kleine handjes heeft zij of ligt dit nou aan de foto? En ik vind hem er ook niet helemaal natuurlijk meer uit zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef roos85 het volgende:
ze is hier vast vaker langs gekomen:
Tori Spelling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vooral haar decolleté![]()
Zij lijkt op Ridge nuquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Hunter Tylo uit the Bold & the Beautiful is ook een goed voorbeeld hoe een prachtige vrouw zichzelf helemaal kan verpesten door een overdosis aan plastische chirurgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |