hmm nee hoeft niet per sé van mij. stiltand is achteruitgang he, maar die LL-ingang vind ik zoo kenmerkend voor lowlands dat er eigenlijk wel een plaatje van moet ergens.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die weer gebruiken?
Als je een leuke foto hebt shop ik daar wat vanquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
hmm nee hoeft niet per sé van mij. stiltand is achteruitgang he, maar die LL-ingang vind ik zoo kenmerkend voor lowlands dat er eigenlijk wel een plaatje van moet ergens.
mischien die LL-schoorstenen subtiel erachter shoppen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je een leuke foto hebt shop ik daar wat van. Ik ben met de header ook niet echt tevreden
.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:27 schreef stbabylon het volgende:
Pir, Vorige Topics klopt niet helemaal met voorgaande edities
Let's do thatquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
mischien die LL-schoorstenen subtiel erachter shoppen?
Boven de voorgaande edities staat Vorige Topics (in een plaatjequote:Op zaterdag 27 november 2010 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
wat dan? Je kan het in de wiki aanpassen, of ff PMmen
Aangepast inde wikiquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boven de voorgaande edities staat Vorige Topics (in een plaatje)
Verlichte avondfoto van de andere kant zou mooier zijn denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Aangepast inde wiki
Mijn inspiratie is een beetje op, als iemand een headertje wil knutselen?
Hier ben ik ook niet echt tevreden mee (zo groot):
[ afbeelding ]
Geef maar een foto, dan bak ik wat (of iemand anders), het is nu tijd voor bier. Ik ben pleitosquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Verlichte avondfoto van de andere kant zou mooier zijn denk ik
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geef maar een foto, dan bak ik wat (of iemand anders), het is nu tijd voor bier. Ik ben pleitos.
Zoiets inderdaad, maar ik vind die letters in de OP wel heel mooi gelukt. Die mogen sws blijven van mij, maar die schoorstenen zijn ook echt een must..quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets is mooi (niet de onderkant uiteraard).
Ziet er prachtig uitquote:
Sowieso beetje jammer dat de 20e blijkbaar geen festivaldag isquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Aangepast inde wiki
Mijn inspiratie is een beetje op, als iemand een headertje wil knutselen?
Hier ben ik ook niet echt tevreden mee (zo groot):
[ afbeelding ]
Jezus wat een huilie hipstersquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:11 schreef ArowanaW het volgende:
[..]
Ziet er prachtig uit
Ik vraag me af wat voor bandjes ze volgen jaar hebben.
Bandjes dit jaar waren prima; classy zwartwit. Maar ik ken dus ook mensen die bewust een keer hebben gekozen voor non-alcohol bandjes omdat die mooier waren :p
Hij is goed!quote:Op zondag 28 november 2010 11:08 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Hieuwe header, staat nu in de wiki, bij klachten: maak zelf wat moois
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |