Als je een leuke foto hebt shop ik daar wat vanquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
hmm nee hoeft niet per sé van mij. stiltand is achteruitgang he, maar die LL-ingang vind ik zoo kenmerkend voor lowlands dat er eigenlijk wel een plaatje van moet ergens.
mischien die LL-schoorstenen subtiel erachter shoppen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je een leuke foto hebt shop ik daar wat van. Ik ben met de header ook niet echt tevreden
.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:27 schreef stbabylon het volgende:
Pir, Vorige Topics klopt niet helemaal met voorgaande edities
Let's do thatquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
mischien die LL-schoorstenen subtiel erachter shoppen?
Boven de voorgaande edities staat Vorige Topics (in een plaatjequote:Op zaterdag 27 november 2010 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
wat dan? Je kan het in de wiki aanpassen, of ff PMmen
Aangepast inde wikiquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boven de voorgaande edities staat Vorige Topics (in een plaatje)
Verlichte avondfoto van de andere kant zou mooier zijn denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Aangepast inde wiki
Mijn inspiratie is een beetje op, als iemand een headertje wil knutselen?
Hier ben ik ook niet echt tevreden mee (zo groot):
[ afbeelding ]
Geef maar een foto, dan bak ik wat (of iemand anders), het is nu tijd voor bier. Ik ben pleitosquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Verlichte avondfoto van de andere kant zou mooier zijn denk ik
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geef maar een foto, dan bak ik wat (of iemand anders), het is nu tijd voor bier. Ik ben pleitos.
Zoiets inderdaad, maar ik vind die letters in de OP wel heel mooi gelukt. Die mogen sws blijven van mij, maar die schoorstenen zijn ook echt een must..quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets is mooi (niet de onderkant uiteraard).
Ziet er prachtig uitquote:
Sowieso beetje jammer dat de 20e blijkbaar geen festivaldag isquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Aangepast inde wiki
Mijn inspiratie is een beetje op, als iemand een headertje wil knutselen?
Hier ben ik ook niet echt tevreden mee (zo groot):
[ afbeelding ]
Jezus wat een huilie hipstersquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:11 schreef ArowanaW het volgende:
[..]
Ziet er prachtig uit
Ik vraag me af wat voor bandjes ze volgen jaar hebben.
Bandjes dit jaar waren prima; classy zwartwit. Maar ik ken dus ook mensen die bewust een keer hebben gekozen voor non-alcohol bandjes omdat die mooier waren :p
Hij is goed!quote:Op zondag 28 november 2010 11:08 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Hieuwe header, staat nu in de wiki, bij klachten: maak zelf wat moois
quote:Op zondag 28 november 2010 12:16 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga iig nooit meer naast de 24uurs kamperen zoals dit jaarKapitale fout van een Lowlands newbie.
Duurt een week of anderhalf ongeveer.quote:Op zondag 28 november 2010 11:59 schreef ArowanaW het volgende:
.... hoe lang duurt die postbezorging?
Heeft iemand z'n kaartje al binnen of zijn het weer van die kerkse lapschwanzen die op zondag geen bal uitvoeren? :p /haathaat
Ik stond in 2009 op camping 2 ongeveer 200 meter van 24-uurs af denk ik, met oordoppen en dronken naar bed goed te doen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:16 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga iig nooit meer naast de 24uurs kamperen zoals dit jaarKapitale fout van een Lowlands newbie.
Meter of 100 hemelsbreed. Hele nacht dreunen, ondanks oordoppen en dronkenquote:Op zondag 28 november 2010 12:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik stond in 2009 op camping 2 ongeveer 200 meter van 24-uurs af denk ik, met oordoppen en dronken naar bed goed te doen.
Stond je er echt naast?
Ik hoorde hem ook dreunen door de oordoppen heen, maar kon gelukkig nog wel slapen. Zou in ieder geval nooit binnen 100 meter gaan staan nee. Iets dieper camping 2 op is het goed te doenquote:Op zondag 28 november 2010 13:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Meter of 100 hemelsbreed. Hele nacht dreunen, ondanks oordoppen en dronken
Ja dat kon dit jaar ook weer, maar ik had geen zin om daarvoor in de rij te gaan staan. Volgend jaar kunnen ze wel wat extra mensen neerzetten daar.quote:Op zondag 28 november 2010 13:14 schreef AMDB het volgende:
Camping 2 of 3 ftwNiet te ver weg van de ingang, als je daar toch bij in de buurt bent even het terrein af en eigen bier halen en overschenken (kon dat nog in 2010? Was er niet bij).
Hmm, in 2009 kon je het nog zelf doen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja dat kon dit jaar ook weer, maar ik had geen zin om daarvoor in de rij te gaan staan. Volgend jaar kunnen ze wel wat extra mensen neerzetten daar.
Ja klopt, het overschenken moet je zelf doen, maar het ophalen van een beker moet nog wel.quote:Op zondag 28 november 2010 13:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, in 2009 kon je het nog zelf doen.
Altijd goedquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi foto voor in de OP![]()
![]()
Het wordt mijn eerste keer camperen op Lowlands... al die andere 5 jaren steeds vanuit "huis" elke dag op en neer gereden.
Ik heb dus geen idee op welke camping wij de tent gaan bouwen, Peace en Brother hebben geloof ik wel een goede plek waar ze vorig en dit jaar hebben gestaan. Komt goed.
Dat is toch niet gek? Goed gebaar van de organisatie.quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoorde dat de mensen (vooral boeren) uit de omgeving gewoon gratis kaarten krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |