binnen 30 uur alle kaarten weg ;oquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:45 schreef AMDB het volgende:
http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob/status/8545809897357312
CJP kaartjes officieel op nu.
Antwoord: nee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:38 schreef dadadadavid het volgende:
[..]
Ik heb een code, maar als ik alles invul krijg ik de melding dat er geen kaarten zijn. Nouja, hopen maar dat ik er vanavond wel doorheen kom.
Ik heb het gelezen, helaas. Hoe lang zal het ongeveer duren voor de eerste ongeldig gemaakte kaarten weer in de verkoop gaan? Enig idee iemand?quote:
Verwacht pas over een aantal maanden. Persoonlijk denk ik april pas.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:58 schreef dadadadavid het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, helaas. Hoe lang zal het ongeveer duren voor de eerste ongeldig gemaakte kaarten weer in de verkoop gaan? Enig idee iemand?
En een aantal een paar weken voor lowlands.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:00 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Verwacht pas over een aantal maanden. Persoonlijk denk ik april pas.
Lowlands dat uitverkoopt zonder dat de line-up bekend isquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:26 schreef TWP het volgende:
Door de vroege verkoop komen de haattopics ook snel op gang zeg
Die ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Lowlands dat uitverkoopt zonder dat de line-up bekend is
al die mensen die denken dat het puur om de line-up moet gaan
eens!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:46 schreef ArowanaW het volgende:
Ik vind het wel fijn dat al die mensen die zeiken niet gaan.
Het is toch veel leuker zonder van die mensen die als hoeren alleen op de line-up afkomen.
nee maar wat een kansloze column.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:36 schreef Grobbel het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
[..]
http://www.lowlove.nl/nie(...)van-de-kaartjesheisa\
Oh, en ze moeten met hun tengels van Haldern afblijven, maar dat spreekt voor zich.
openingspostquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:11 schreef ArowanaW het volgende:
Kan iemand btw even uitleggen wat een OP is? :p
Ik snap dat het dat wiki-ding is, maar waar staat OP voor?
Openingspost, 1e post dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:11 schreef ArowanaW het volgende:
Kan iemand btw even uitleggen wat een OP is? :p
Ik snap dat het dat wiki-ding is, maar waar staat OP voor?
Is daarover gestemd oid? ik vond dat oude plaatje van een zonnige LL-ingang veel passender en mooierquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:01 schreef PiRANiA het volgende:
Nieuwe OP.
Nu met compactere namenlijst en leukere teller. En nog veul meer
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Is daarover getemd oid? ik vond dat oude plaatje van een zonnige LL-ingang veel passender en mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |