Die zingende zaag?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zit er bij jullie ook een WOEWOEWOEW in????
Inderdaad, goed werk iBennyquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef Lutte het volgende:
Wat stromen de topics perfect door trouwens!
Neuh dat ene kwalnummer met tattoo en you en loving you oeh oeh oehquote:
Take Thatquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef VonHinten het volgende:
Laten we eerlijk zijn: WIE heeft een stem gehoord waar ie 15 euro voor wil betalen om em in een kroeg / concertgebouw 1,5 uur te horen? Ik niet hoor.
Jees nou! Breekt het hele nummer af.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zit er bij jullie ook een WOEWOEWOEW in????
en daarna x facorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef brunette82 het volgende:
gaaf !
Maar het duurt tot 21 januari? what the fuck! wat lang
quote:
XFA > ?? > HGT > VOHquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
En dan The Voice II, of krijgen we nog HGT ertussendoor?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Studiotje het volgende:
Wat zou ik graag met Pearl en Wendy voor een open haard vuurtje een kop warme choco leegdrinken en daarna bij wendy een ijspegel in brengen
Je bedoelt denk ik een ijspriemquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Studiotje het volgende:
Wat zou ik graag met Pearl en Wendy voor een open haard vuurtje een kop warme choco leegdrinken en daarna bij wendy een ijspegel in brengen
en ik denk een pauzequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
En dan The Voice II, of krijgen we nog HGT ertussendoor?
Gewoon een keer Moppentoppers ertussendoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Pff, wel een beetje een overkill hoor.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Studiotje het volgende:
quote:
Martijn is 1.65quote:
veeg me opquote:
Hitje van Jordin Sparks, winnares van American Idol (seizoen 6).quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Waar moet ik dat nummer dan van kennen? Ik heb het echt nog nooit eerder gehoord. Anyway, saaie stem. Wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |