Welnee, ze hebben hormonen, meer hebben ze niet nodigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef innepin het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien! Ze hebben je nodig!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, Lenny moet jouw avatar eens zienAandelen?
Reggae van Bob Marley is toch ook wel de beste reggae wat mij betreft. Dat overtreft niemand.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef E.T. het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer dat iedereen zijn reggae zo veel mogelijk op Bob Marley probeert te laten lijken..
Alleen op Jamaica vind je nog reggae die daar niet op lijkt, volgens mij ..
keer of 4 per dag maar het klopt maar doorquote:
rtl4quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef trui het volgende:
ehm ik mis 't vast helemaal, maar waar kan ik dat allemaal zien?
The voice, rtl 4 op bedoelde je dat niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef trui het volgende:
ehm ik mis 't vast helemaal, maar waar kan ik dat allemaal zien?
Ha tante Memmel !quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Memmel het volgende:
Tf d'r vinger bij haar thuis. De rest op rtl 4!
Ben je wel eens op Jamaica geweest en concerten gezien van anderen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Reggae van Bob Marley is toch ook wel de beste reggae wat mij betreft. Dat overtreft niemand.
Haar stem, mimiek, haar gegil, de onzin die ze uitkraamt, zoiets ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef lily het volgende:
ik kan Wendy niet uitstaan en ik weet niet waarom
Nee het is het vlees, het topje naast mijn nagel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef Memmel het volgende:
TF, is het je nagel? Had het ook veel, moest toen proberen een stukje betadinegaas eronder te frutten, zodat het kon leegpussen.
oh jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Haar stem, mimiek, haar gegil, de onzin die ze uitkraamt, zoiets ?
Nja zolang het er niet groen uitdruipt geloof ik het welquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef Memmel het volgende:
Mmm ik zou bijna zeggen, doe even een HAP-je!
Er zijn er die voor minder gaan *kuch*
Hehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef Memmel het volgende:
Ik zeg maar zo, KP, want dierentuin is te lang.
Nog heel even, mijn verhoor is bijna afgelopen, geloof ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:04 schreef mikoxx het volgende:
KP zit je nou te fokken tijdens je kruisverhoor? Knap!
Hoe zijn haar eigen schouders? Goed ontwikkeld?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Volgens mijn schoonmoeder moet Van Velzen naar de sportschool...weinig ontwikkelde schouders.
Hahahaahhahaha, dat verzin je toch niet?
Iedereen mag ze startenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef mikoxx het volgende:
* mikoxxgeeft KP op voor de leukste schoonmoeder-award
Wanneer begint de awardverkiezing eigenlijk?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Saffier het volgende:
Hahahahaha KP
He jammer Memmel, ik had wel wat leukesappige verhalen willen horen
Nee, helaas niet op Jamaica geweest, wel concerten van andere reggae artiesten o.a. op Lowlands Alpha Blondy gezien. Het is ook niet zo dat ik de andere reggae artiesten niet goedvindt hoor. Maar ik vind de muziek van Bob Marley wel het mooist, maar misschien komt dat ook omdat ik dat het beste ken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ben je wel eens op Jamaica geweest en concerten gezien van anderen?
(just curious)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Memmel het volgende:
Nee helaas, van de hap geen leuke verhalen.
Tenzij je die keer dat de mij onbekende arts op de hap na 30 seconden de diagnose stelde dat Anna moeilijk poepte omdat ze wat druk was, mss zelfs wel adhd. En Anna aan mijn blik genoeg had en opstond en zei: "kom, laten we maar gaan, mam" en vervolgens wegliep?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Memmel het volgende:
Nee helaas, van de hap geen leuke verhalen.
Tenzij je die keer dat de mij onbekende arts op de hap na 30 seconden de diagnose stelde dat Anna moeilijk poepte omdat ze wat druk was, mss zelfs wel adhd. En Anna aan mijn blik genoeg had en opstond en zei: "kom, laten we maar gaan, mam" en vervolgens wegliep?
Da's nou zingenquote:
En ik kom in aanmerking? je bent geweldig. Ik voel me vereerd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef mikoxx het volgende:
* mikoxxgeeft KP op voor de leukste schoonmoeder-award
Wanneer begint de awardverkiezing eigenlijk?
Oké, ik heb dus de cd's van die jongens en ik weet nog steeds niet wie wie isquote:
Ik zou een patatje halen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
En ik kom in aanmerking? je bent geweldig. Ik voel me vereerd.
We bespreken nu het weekje in mei, dan zijn ze 40 jaar getrouwd.
Ik moet nu bedenken wat we dan kunnen eten....
Ik denk dat ik dan wel een keer chinees wil...of toch maar gebakken aardappels ?
Ja joh, en wie neemt dat dan mee en hoeveel enzo? Je kunt er maar druk mee zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:16 schreef Saffier het volgende:
OMG nu al gaan verzinnen wat je in mei moet gaan eten???![]()
Iets met heel veel wijn erin?
Ga je wel mee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ja joh, en wie neemt dat dan mee en hoeveel enzo? Je kunt er maar druk mee zijn.
NEEE !!! Geen vette hap. Die raakt al in de stress als ze een dag geen fruit eet.quote:
Gave gast.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef mikoxx het volgende:
Ben tattoo.....................sodeknetter zeg
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
NEEE !!! Geen vette hap. Die raakt al in de stress als ze een dag geen fruit eet.
Dat neemt ze trouwens ook altijd graag mee naar ons huis...haar eigen fruit.
Wat is BFVB??quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef mikoxx het volgende:
* mikoxx vraagt wie er lid wil worden van de BFVB fancub *![]()
Ik ga haar nu haar bed inkijken...eens een plan van aanpak verzinnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Saffier het volgende:
KP![]()
Ze is wel van de overtreffende trap schoonmoeder he?
Ow dan word ik niet lid.quote:
Was wel een beetje veul vandaag, inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan word ik niet lid.Ik vind hem wel goed, maar niet altijd... en ik vind dat geslijm/gezever irritant.
IK HOEF NIETS TE DOEN! ZE GAAT NU.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef mikoxx het volgende:
Haar bed in kijken? Hoe ga je dat aanpakken?
Maar vaak is die levertijd toch nog aardig snel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef Ca.ra het volgende:
Vistaprint? Die hebben 99 van de 100 keer wel een aanbieding. Maar dat is niet met harde kaft en heeft als je voor de goedkoopste verzendmethode kiest wel een langere levertijd.
Nee, da's bij mij om de hoek.quote:
Gelukkig duurt de wedstrijd maar 2x 20 minuten. Ik vind dit weer minder erg als harde wind en regen. Even een uurtje doorbijtenquote:Op zaterdag 27 november 2010 08:47 schreef Saffier het volgende:
Hoi Diaan! Ik benijd je nietHet is weer bijna tijd voor thermo-ondergoed als je langs de lijn moet staan
M. en ik waren eerder wakker dan de kids, oke Ylana hebben we om 7 uur weer in bed gelegd en die ging gewoon weer slapen
Mokmok, ons een beetje lekker maken zeg, schandaligquote:Op zaterdag 27 november 2010 08:53 schreef Vicky het volgende:
ik was om 2.30 thuis!!
Verslagje komt later als ik de pc aan heb.
ik heb nu de computer tot mijnb eschikkingquote:Op zaterdag 27 november 2010 08:55 schreef Saffier het volgende:
[..]
Mokmok, ons een beetje lekker maken zeg, schandalig
Shemzi en Sarinaquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:14 schreef chacama het volgende:
Vicky
wat een heerlijk verslag...
En ik heb de uitzending ook gezien, maar de uitslag niet... dus wie zijn er nu uit?
Albelliquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:05 schreef p_iglet het volgende:
Af en toe zijn er van die online aanbiedingen waar je voor een habbekrats een klein fotoalbumpje kunt laten maken. 10x15 met 20 foto's erin ofzo.
Ik ben op zoek naar zo'n aanbieding. Liefst met harde kaft. Formaat en aantal bladzijdes maakt verder niet uit.
Iemand een goede tip??
ja die heb ik gezien. Geen idee wie het was en waarom ie er zo uit zag (hij heeft het geloof ik wel verteld maar ik heb het gemist) maar hij hoorde volgens mij bij de Jenniferclan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:59 schreef amaranta het volgende:
Vicky klinkt super!
Ik moet wel zeggen dat ik Joan wel echt goed vind. Tja, ze kleed zich wat raar. Maar ze heeft, écht een eigen sound. Zij springt er echt uit daardoor. Zo iemand die je door haar manier van zingen direct herkent op de radio.
Had je die gladiator in het publiek ook gezien? Wat was dat voor een kerel?
ja indedaad een lange zit, maar gelukkig mochten we dus even tussendoor wegquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:10 schreef Saffier het volgende:
Wat een avond Vicky, lange zit! En klapvee ben je idd vaak bij opnamesmaarrrrrrrr je hebt ze maar mooi gezien
+1!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind het echt erg dat Sarina er uit is. Was een van mijn favorieten.
Poeh, wij hebben wel een speelkleed van de fabeltjeskrant, maar echt een speelbord met klittenband ik durf dat niet zo te zeggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Ca.ra het volgende:
Had je nog wel wat gevonden dat je zelf ook leuk vond Orea?
Ik heb een speelgoed-vraagje: Thomas is helemaal weg van zijn fabeltjeskrant-rugzak en dan met name van de klittenband-figuurtjes die er op zitten. Nou vroeg ik me af, bestaat er iets van een klittenband-speelbord? Ik heb van nijntje wel eens iets gezien met magneten. Zoiets, maar dan met klittenband lijkt me wel leuk.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Allicht, en helpt het niet, heb je toch lol.![]()
sint die zat te denken
wat hij Incantrix in zal schenken
Hij kreeg er echt een puntkop van
Daarom draagt hij die mijter dan.
Zo! klaar.
Yeps, die blauwe. Die is zo lekker... drinkt als limonade.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:28 schreef _Bar_ het volgende:
Gevonden denk ik dames
http://www.cocktailz.nl/artikels/artikel009_WKD.htm
[ afbeelding ]
Zit maar weinig alcohol in hoor, volgens mij 2,5 %. Ik ben er nog nooit dronken van geweest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:38 schreef Incantrix het volgende:
Oh, gevaarlijk![]()
Mjah, dit forum even opengooien ter inspiratie werkt niet zo goed, mijn Sinterklaasgedicht wil nu écht niet meer.. Maar 't is wel gezellig
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:46 schreef Incantrix het volgende:
Buuv, jeej! Het moet bij
*kijkt om zich heen of er niemand meekijkt*
een een herbruikbare drinkfles, eentje van camelbak (of dat merk in elk geval). Het is voor mijn lief, en ik had hele hoogdravende ideeën over dat gedicht, maar ondertussen staat er al een alcoholblos op mijn wangen![]()
Sjucht..
Ah, Diaan, da's wel beter ja. Had ik misschien ook beter kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ff uit de losse pols.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Holy crap!
Ben jij Sinterklaas?![]()
3!
ik wil nog wel een poging wagen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef p_iglet het volgende:
buurvrouw, als je je verveelt en nog in dichtmodus bent dan kunnen we hier ook wel wat hulp gebruiken!!!
Okay, ik snap het!! Ik hou me eigenlijk nooit met gedichten bezig. Dat is de taak van Peace. Ik ben voor het knutselwerk. Morgen mag ik weer aan de bak, Twan moet nog een surprise maken voor zijn lootje van school. Ik denk dat mn ex dat niet gaat doen. En maandag moet ik werken, dinsdag heeft Twan een feestje na school en gaat dan naar zn vader.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:39 schreef p_iglet het volgende:
metrum is het ritme van het gedicht, zeg maar de melodie van een liedje.
Ok wij hebben voor suprise dit jaar mijn schoonzus en haar partner getrokken (partner is ook vrouw, maar min of meer de man in huis).quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wil nog wel een poging wagen.
Oh! is daar een topic over?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Buuf! Je moet meedoen in het gedichtentopic in FEE!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is zo even uit de losse pols hè. véél dichterlijke vrijheid.
je bent geweldig!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik wel fijn op verder borduren.
Ja, bij de 'betere speelgoedzaak', zo1 die ook hout speelgoed verkoopt, en of bij etsy.com keus zat!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb een speelgoed-vraagje: Thomas is helemaal weg van zijn fabeltjeskrant-rugzak en dan met name van de klittenband-figuurtjes die er op zitten. Nou vroeg ik me af, bestaat er iets van een klittenband-speelbord? Ik heb van nijntje wel eens iets gezien met magneten. Zoiets, maar dan met klittenband lijkt me wel leuk.
Ow dat valt op zich nog wel mee toch??quote:Op zondag 28 november 2010 10:16 schreef moussy het volgende:
Hij is nu zo'n 6,5 kilo en dat mag hij wel hebben, er zou zelf nog wel een beetje spek op mogen. Maar 14 kilo mag hij echt niet wegen, daar is ie te klein voor
die pijltjes naast het aantal bladzijdes zeg maar...quote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef trui het volgende:
... ik zie geen laatste post icoon geloof ik?
bij mij werkt het in ieder geval allemaal nietquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Linda2205 het volgende:
Als je op die pijltjes drukt ga je toch naar de eerste post die jij nog niet gelezen hebt? Dus zeg maar: je gaat om 19:00 uit het topic, en komt om 19:30 weer terug, dan ga je naar de eerste post sinds 19:00
Dacht ik...
Edit: Laatste reactie zie je als je op de tijd en de naam drukt...
Alleen met PVC vrije vloeren eigenlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef mikoxx het volgende:
Waah! Een kat van 14 kilo?? Best eng...
Dat met die pijltjes, daar had ik nog nooit van gehoord. De updates gaan bij mij ook opeens niet meer automatisch, maar ik krijg een melding. Als ik daarop klik zie ik de updates. Hebben jullie dat ook?
Ik ben op zoek naar prijzen van en ervaringen met pvc vloeren, iemand?
quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen met PVC vrije vloeren eigenlijk.
ja rubbervloeren...quote:
ja, die opa inderdaad.quote:Op maandag 29 november 2010 08:10 schreef lady-wrb het volgende:
gecondoleerd vicky.
is dat de opa die in het hospice opgenomen was?
dat is idd dan nog snel gegaan. ik weet nog dat je het postte. blijft oma nu waar ze is opgenomen? (die zit nu toch in het verpleeghuis? ) zou ze het beseffen?quote:Op maandag 29 november 2010 08:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja, die opa inderdaad.
Ze hadden destijds gezegd dat hij nog max 2 jaar had. Het ging wel wat minder met hem, hij had morfine gehad en gister voelde hij zich niet zo lekker. Maar niks dat er op wees dat het ineens over zou zijn. Vannacht om 3.00 uur is ie overleden, geen idee of dat in zijn slaap geweest is.
Ik heb zelf het idee dat hij het opgegeven heeft toen hij eenmaal in het hopice zat. Hij heeft er volgens mij net een maandje gezeten.
oma zit in hetzelfde verpleeghuis maar dan op een gesloten afdeling. Geen idee of ze het gaat beseffen, we denken zelf van niet. Ze heeft het ook steeds over haar overleden broer en zus, dat ze nooit bellen..quote:Op maandag 29 november 2010 08:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is idd dan nog snel gegaan. ik weet nog dat je het postte. blijft oma nu waar ze is opgenomen? (die zit nu toch in het verpleeghuis? ) zou ze het beseffen?
heel herkenbaarquote:Op maandag 29 november 2010 08:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
oma zit in hetzelfde verpleeghuis maar dan op een gesloten afdeling. Geen idee of ze het gaat beseffen, we denken zelf van niet. Ze heeft het ook steeds over haar overleden broer en zus, dat ze nooit bellen..
Sinterklaas gaat idd voor. Mocht de begrafenis donderdag zijn dan weten we het nog niet...quote:Op maandag 29 november 2010 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
naar de begrafenis bedoel je? ik zou sinterklaas iig voor laten gaan.
ik heb vannacht bij mijn kleine buurjongetje een handvol chocolademunten door de brievenbus gemikt. ben benieuwd of ze mij verdenken
Heb het nog niet aan haar gevraagd.quote:Op maandag 29 november 2010 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Gecondoleerd Vicky. Wat wil Amber zelf? Dat zou ik ook mee laten wegen. Wij zijn wel afscheid gaan nemen van opa met de kinderen, maar ze zijn niet mee geweest naar de begrafenis (zo'n kerkdienst vraagt veel van wiebelkontjes) maar ze halen zich echt de meest rare dingen in hun hoofd?
![]()
Dus de volgende keer gaan ze gewoon mee (al hoop ik dat het nog lang duurt.
)
Kan ik zeker wat mee. Wilde toevallig vandaag uit gaan zoeken of de voedselbank nog behoefte had aan speelgoed.quote:Op maandag 29 november 2010 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
Gecondoleerd Vicky!
Hey meiden, wellicht spuit11 voor sommigen, maar hebben jullie het nieuwe subforum 'FOK!kers helpen FOK!kers' al gespot?
Ik moet er zelf nog even goed induiken, dat wilde mobiel niet helemaal, maar volgens mij is het echt eenforum.
Er zijn wellicht wel mensen hier in OUD dit iets met dit topic kunnen?
Kinderspeelgoed om weg te geven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |