Welnee, ze hebben hormonen, meer hebben ze niet nodigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef innepin het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien! Ze hebben je nodig!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, Lenny moet jouw avatar eens zienAandelen?
Reggae van Bob Marley is toch ook wel de beste reggae wat mij betreft. Dat overtreft niemand.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef E.T. het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer dat iedereen zijn reggae zo veel mogelijk op Bob Marley probeert te laten lijken..
Alleen op Jamaica vind je nog reggae die daar niet op lijkt, volgens mij ..
keer of 4 per dag maar het klopt maar doorquote:
rtl4quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef trui het volgende:
ehm ik mis 't vast helemaal, maar waar kan ik dat allemaal zien?
The voice, rtl 4 op bedoelde je dat niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef trui het volgende:
ehm ik mis 't vast helemaal, maar waar kan ik dat allemaal zien?
Ha tante Memmel !quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Memmel het volgende:
Tf d'r vinger bij haar thuis. De rest op rtl 4!
Ben je wel eens op Jamaica geweest en concerten gezien van anderen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Reggae van Bob Marley is toch ook wel de beste reggae wat mij betreft. Dat overtreft niemand.
Haar stem, mimiek, haar gegil, de onzin die ze uitkraamt, zoiets ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef lily het volgende:
ik kan Wendy niet uitstaan en ik weet niet waarom
Nee het is het vlees, het topje naast mijn nagel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef Memmel het volgende:
TF, is het je nagel? Had het ook veel, moest toen proberen een stukje betadinegaas eronder te frutten, zodat het kon leegpussen.
oh jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Haar stem, mimiek, haar gegil, de onzin die ze uitkraamt, zoiets ?
Nja zolang het er niet groen uitdruipt geloof ik het welquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef Memmel het volgende:
Mmm ik zou bijna zeggen, doe even een HAP-je!
Er zijn er die voor minder gaan *kuch*
Hehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef Memmel het volgende:
Ik zeg maar zo, KP, want dierentuin is te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |