Begin er niet aan, het blijft niet meer bij plunderen van de snoepjespot.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef Cee het volgende:
Wat de fak een stoere crossfiets voor je kleinzoon van 200+ euro, verwende kutkinders.
Het nummer dat hij gaat doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd of ook Ben gaat tegenvallen.
Het wordt snel saai, er zit geen afwisseling in en ik kom niet in de flow.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook zonder was het te prima te pruimen
Ik heb geen flauw idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef mootie het volgende:
Ok, stomme vraag, maar is Lenny een 'volbloed blanke' ?
van het deceniumquote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk niet, is het de moeite waard om toch nog te gaan kijken? Is het weer kut met peren?
Peren zonder de kut. Heulemaal niets aan dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk niet, is het de moeite waard om toch nog te gaan kijken? Is het weer kut met peren?
Lenny was geweldig, Nigel en Jennifer verschrikkelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien, je weet het maar nooit..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd of ook Ben gaat tegenvallen.
Natasjaaaa Frogertquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Asskimo het volgende:
Damn... Ik zap naar 1 en ik zie gelijk die kop! Wie is zij? (ik bedoel niet linda)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
Ben gaat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben gaat doenWow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben gaat doenKen ik niet. Er gaat in ieder geval geen belletje rinkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gaat doenMooi nummer, kan wel wat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gaat doenoehehehheheehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ben gaat doenGaaf nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ben gaat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's toch veels te boring!heitieh
geen ideequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Komt er morgen bij de kijkcijfers/ twittercijfers etc etc ook een foktopic-volgemaakt te staan??
Jason. Minst productieve van 't stel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie was die Take Thatter die helemaal links stond?
Ben gaat doenHoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gaat doenDoet ie vast goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
ojaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Jason. Minst productieve van 't stel.
Graham Sharpesquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie was die Take Thatter die helemaal links stond?
Ik vond hem nog wel een aardige bijdrage hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Jason. Minst productieve van 't stel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |