en tijd om wat te drinken in te schenkenquote:
quote:
en zo lekker zijn ze nietquote:
Nee, als in, Wendy achter de schermenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dubbel ergeren tijdens het twittermomentje? Dat houd mijn hart niet
Cheryll je tieten vallen er bijna uitquote:
* Lutte zoekt alvast oordopjes.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef ZaZoe het volgende:
Gaat Jen samen met Nick zingen? Ze is omgekleed
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef laplonga het volgende:
[..]
Aah!! Pff.. ik heb het hier wel 10x hardop gezegd maar kwam er niet opThanks.
Ik zou gewoon niet kunnen kiezen, zoveel baggerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef Karina het volgende:
Gaat het publiek iemand eruit stemmen vanavond? Ik heb niet gevolgd hoe het gaat vandaag.
Ik hoop zooooooooooooooo dat zij eruit vliegt. Maar dat zal haast niet.. Die jury neemt de raarste beslissingen. Maar ik ben blij dat t weer vals was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een 'eigen' versie van Kylie Minogues Can't get u out of my head. Klonk vals, lelijk en zaad. Maar Angela vond het een geweldige versie en kwam bijna klaar. De rest van NL niet.
Welke film? Ik zoek nog iets leuks om te kijken ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef miieejj het volgende:
is dat een mooie film die van tom cruise ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het origineelquote:
En wel website van het jaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
Fok is de toekomst
Fok is de nieuwe hyves, twitter en facebook
Fok for life/president/ever and always
Komt er morgen bij de kijkcijfers/ twittercijfers etc etc ook een foktopic-volgemaakt te staan??quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
Fok is de toekomst
Fok is de nieuwe hyves, twitter en facebook
Fok for life/president/ever and always
Komt goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Geef ff een seintje als 't weer begint. Ik kijk ff Linda de Snol
Ook zonder was het te prima te pruimenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Lenny was wel cool, maar zonder stoned te zijn hou je het niet het hele nummer vol. Denk ik, want ik ben niet van de snaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |