Jaquote:
Plopper de plop!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Ze houdt haar ogen dicht, ze is bang dat ze eruit vallen
quote:
Weet niet, te veel gedoe ofzo. Straks dat gezeik met social media weer...quote:
Ja, lach die kleine mensen maar uit! Barbaar!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha, ik moest lachen om van Velzen
quote:
dat is wel een beetje waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet niet, te veel gedoe ofzo. Straks dat gezeik met social media weer...
Als ze leuke dingen zeggen mag dat tochquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, lach die kleine mensen maar uit! Barbaar!
U gaat niet door voor de wasmachine!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef MrEarcheese het volgende:
JAAA. BABY GET HIGHER. Had ik toevallig nog geluisterd voor The Voice.
Wel eindelijk een keer iets niet standaards reggae.
Dat zei ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
AIER
Dat zijn eitjes hier in brabant
lolquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
AIER
Dat zijn eitjes hier in brabant
ik ben het nu al zat...ik had gehoopt dat ie een ander liedje ging doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik vind Lenny leuk, ik houd van Reggae, maar ik wil hem eigenlijk wel eens wat anders horen zingen, ik word er een beetje moe van.
Hij is juist geen uitdaging aangegaan, dan had hij geen reggeae gezongen, dat was pas een uitdaging geweest voor hem.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:33 schreef MrEarcheese het volgende:
Oke, dit klinkt best tof. Wat een baas dat hij die uitdaging is aangegaan.!
Beter dan elke week popquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende week weer Reggea, toppie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |