nee dan had t wel beter geklonkenquote:
Jepquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar gooide hij echt een kapotte microfoon?
Dat was geen Microfoon! Dat gooide Angela *hint hint*quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Nouja kapot, hij deed het nu niet. Misschien nog uit, batterij leeg.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Yes, Robbie in the limelightquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Het is geen Take That maar Robbie en Friends ofzo... die hebben binnen de kortste keren weer bonje
Ja! Je zag laag in beeld iemand van het geluid (neem ik aan) klooien een Robbie een nieuwe mic geven. De kapotte gooide die weg!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Had ook een playback-opname kunnen zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
nee dan had t wel beter geklonken
2e gedeelte gaat beter though dan in t begin
Nu doet hij het in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nouja kapot, hij deed het nu niet. Misschien nog uit, batterij leeg.
Yep, blind naar achter, echt Robbie style...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Ahquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja! Je zag laag in beeld iemand van het geluid (neem ik aan) klooien een Robbie een nieuwe mic geven. De kapotte gooide die weg!
Ik zeg Royal Albert Hall.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Zijn concert in Knebsworth is zoooooo gaaf
ja beter dan het nummer met marcoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef Thermo18 het volgende:
Die oefening van Esther klonk best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |