Benny spoilerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als laatste... over een uur ongeveer denk ik..
Eens.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef UltraR het volgende:
Echt, die Joan. Ik kan er niet over uit hoe geweldig ik haar stem vind.
Het is telkens heel even wennen, en dan smelt ik weer weg. Grenzeloos top!
Wie is dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef Balisto het volgende:
Nu weet ik waar ie op lijkt.
[ afbeelding ]
Al die prachtige rooddoorlopen-ogen-foto's van Idols.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef Balisto het volgende:
Nu weet ik waar ie op lijkt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Lutte het volgende:
Hop, maar So you think you can dance met die knul.
Het was ook vals hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Ewbank was niet echt vals die stem is gewoon irritant
retevalsquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Ewbank was niet echt vals die stem is gewoon irritant
Die uit onze tijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik had een andere just the way you are in gedachten
nou, ik weet niet of je dat wilt.. het staat 1-1quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga maar weer mooi PSV kijken. Is ook niet alles maar beter dan dit![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef TheVulture het volgende:
BVO kan altijd nog de spinnenwebben weghalen met die ragebol die Nigel nu op zijn hoofd heeft
Angela sopt altijd alleen maar bij de mannenquote:
Ik heb vandaag geleerd dat het korte haar Nick is. Of was het nou andersom?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Eindelijk wat kritiek nu van Nick of Simon.
Ja, dat gelul in de ruimtequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik begin ook d pest aan haar te krijgen
Dat sopt bij alles, zelfs een krakeling laat haar nog glijden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Angela sopt altijd alleen maar bij de mannen
Billy Joelquote:
Angela is nooit eerlijk. Die zegt ook als ze er iemand uit stemt die komt er wel dat is natuurlijk bullshitquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Thermo18 het volgende:
Angela moet eens niet zo schijnheilig zijn.
Het was gewoon bagger.
Nick (was het toch) is nu wel eerlijk
Ik weet het. Maar dan nogquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
nou, ik weet niet of je dat wilt.. het staat 1-1
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat het korte haar Nick is. Of was het nou andersom?
Klopt. Simon is die knappe.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
brillemans is Simon, de leuke knappe man is Nickquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Simon heeft een grote scheur (mond)quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ze begint op Patricia Paay te lijken met dr gekwijl.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Angela sopt altijd alleen maar bij de mannen
Allebei knap.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Thistleweed het volgende:
simon<3
Dat is toch echt de knappe! Ligt dat nou aan mij dan?
Nick is die rechter...toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
I love youquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn boxershort net naar de tv gegooid voor Take That... dat schijnt erbij te horen
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
Ik weet nog dat ik ze in '93 ontmoette en niemand kende ze en ze waren bij Paul de Leeuw en droegen kerstmutsen en elkaars badjassen buiten.
Dit is een big dealquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef miieejj het volgende:
take that mensen..nou nou.. wat spannund
Ik swaffelde iets te vroeg en raakte Martijn Krabbe per ongelukquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn boxershort net naar de tv gegooid voor Take That... dat schijnt erbij te horen
En bedankt.quote:
Jaaquote:
Hopelijk hebben ze zwembandjes voor Roel...anders verzuipt ie nogquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Studiotje het volgende:
Oh, wat zal het glijden straks worden in het publiek, al die vochten die bij de vrouwelijke bezoekers loskomt, niet normaal.
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Robbie is de enige artiest, die anderen zijn gewoon sukkels.
Robbie hoeft niet te zingen, gewoon in beeld te komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Laat Gary maar zingen, Robbie bakt er niks van
ja deze ken ik nog welquote:
Het ligt dus niet aan mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef Blaxje het volgende:
Tgaat helemaal mis daar met die geluidsopzet
Alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef VonHinten het volgende:
Gaat dit ook gejureerd worden door Angela?
quote:
:d ze zitten constant naar hun oortjes te wijzen, gaat lekker!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef Blaxje het volgende:
Tgaat helemaal mis daar met die geluidsopzet
Ik wil hem met een strik eromquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Robbie
Ik vind het echt zo;n gave gast
geinfecteerd met t ieuwlbank-virusquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
t gaat echt slecht, zal wel aan de microfoons liggen
Net als vroegahquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
Het is nu gewoon een groepje rondom Robbie
ik haal die strik er eerst voor je afquote:
nee dan had t wel beter geklonkenquote:
Jepquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar gooide hij echt een kapotte microfoon?
Dat was geen Microfoon! Dat gooide Angela *hint hint*quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Nouja kapot, hij deed het nu niet. Misschien nog uit, batterij leeg.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Yes, Robbie in the limelightquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Het is geen Take That maar Robbie en Friends ofzo... die hebben binnen de kortste keren weer bonje
Ja! Je zag laag in beeld iemand van het geluid (neem ik aan) klooien een Robbie een nieuwe mic geven. De kapotte gooide die weg!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Had ook een playback-opname kunnen zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
nee dan had t wel beter geklonken
2e gedeelte gaat beter though dan in t begin
Nu doet hij het in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nouja kapot, hij deed het nu niet. Misschien nog uit, batterij leeg.
Yep, blind naar achter, echt Robbie style...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Ahquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja! Je zag laag in beeld iemand van het geluid (neem ik aan) klooien een Robbie een nieuwe mic geven. De kapotte gooide die weg!
Ik zeg Royal Albert Hall.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Zijn concert in Knebsworth is zoooooo gaaf
ja beter dan het nummer met marcoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef Thermo18 het volgende:
Die oefening van Esther klonk best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |