na Nigelquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Is Lenny al geweest? Ik wil alleen Lenny zien
Die heb ik gisteren al opgegeten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn er die Favourites zakken er niet meer, Heb je ze alletwee en krijg je er ook nog chipito's kaasknabbeles bij.
quote:
opnamens van de repetities misschien>?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef iBenny het volgende:
Ewbank klinkt bij de download van iTunes niet eens zo verkeerd
schuimpjes.. die zijn lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren al opgegeten.Dat zijn echt meesterlijke zakken chips.
Wordt WEER mode dan .quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat voorhoofdsierraad wordt mode, kan niet anders.
Nope... Gewoon opgenomen in de studio, dus bewerktquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
opnamens van de repetities misschien>?
En bewerkt daarna>?
Had eigenlijk verwacht dat al het vliegverkeer plat zou liggen na Jennifer's optreden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef tralalala het volgende:
Komt Take That met de heli?
Komt er net eentje over hiero.
Ik hoop dat Lenny gewoon zijn eigen ding blijft doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat Lenny eindelijk eens iets zingt dat NIET op reggae lijkt.
was in amerika al een half jaar geleden al in de mode geweest/ of nog steedsquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Is ze van zichzelf ook zo strict hippie? Het voelt een beetje alsof het aangedikt wordt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Joan heeft gewoon een compleet plaatje... die soepjurken horen erbij... liever dat dan zo'n piepend huppelkutje dat geen noot kan houden
Ik ook, ik vind hem heel leuk en eigen maar het is nu ook wel weer een beetje klaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat Lenny eindelijk eens iets zingt dat NIET op reggae lijkt.
Daar lopen er bij ons al zat mee rond.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja de sixties waren de middeleeuwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uiteraard. In de middeleeuwen droegen ze die ook al.
De beste smaak, je bent duidelijk smaak.quote:
One tricky pony, the joyquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Is Lenny al geweest? Ik wil alleen Lenny zien
Als laatste... over een uur ongeveer denk ik..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hoelaat komt Ben ongeveer?
piemel!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo hoort het. Ze is een nieuw genre in eigen persoon.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo hoort het. Ze is een nieuw genre in eigen persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |