Dit... En die jurk hè...Ik had vandaag zo'n lange hippierok aan naar school, en ik werd voor gek verklaard, en het kon me niks schelen... Maar die leek er wel op.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Desondanks moet Joan winnen, ze is echt geweldig.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat helpt niet, ik heb al een fles achterover geslagen van ellende
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In januari komt ze bij The Voice.
Haha, nee hoor 1e glasquote:
Sorry lieverd, maar dat zal nog wel even nagalmen in je oortjes.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van het optreden van Ewbank.. mijn god
Nee dan So you think you can dance. Opvliegende jurkjes en bouncende tietjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef miieejj het volgende:
ik denk dat jullie liever dit kijken dan popstars of een ander soort sbs6 programma
Heerlijk dat het je niets kan schelen, zo hoort het!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit... En die jurk hè...Ik had vandaag zo'n lange hippierok aan naar school, en ik werd voor gek verklaard, en het kon me niks schelen... Maar die leek er wel op.
Take that komt vanavond toch ??quote:
Zijn er die Favourites zakken er niet meer, Heb je ze alletwee en krijg je er ook nog chipito's kaasknabbeles bij.quote:
Jennifers familie is speciaal aangespoeld voor haarquote:
Take that kan me gestolen worden, Adele is gewoon goed en tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
Take that komt vanavond toch ??
nou nou spannund
Nou idd..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heerlijk dat het je niets kan schelen, zo hoort het!
Ze zat er inderdaad naast.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef Maartel het volgende:
Timing van internationale klasse?
Zou zweren dat ze verkeerd inzette!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |