Waarom kan er niet op het gedicht van 9611Niels gestemd wordenquote:
Da's namelijk mijn favorietquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:09 schreef 9611Niels het volgende:
lieve sint
ik wil graag een hont
als u die regelen kunt
graag
Dat is geen gedicht. Dat is bagger en daarom is ie niet door de voorronde gekomen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom kan er niet op het gedicht van 9611Niels gestemd worden
[..]
Da's namelijk mijn favoriet!
Helaas, dat is niet meer mogelijk. Het topic om je gedicht te posten is gesloten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:05 schreef Michhas het volgende:
SwJ, kan ik misschien mijne nog insturen?
Voor deze keer?Ik had hem een tijd geleden gemaakt in een ander topic, maar ik had deze helemaal niet gezien
Maar... Maar... Het is zo'n mooi gedichtquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helaas, dat is niet meer mogelijk. Het topic om je gedicht te posten is gesloten.
Geef een top 3 .... zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen he.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:58 schreef tho_Omas het volgende:
Ik stem op LangeJan. Ik heb zijn gedicht niet gelezen, maar het is ongetwijfeld superieur aan de rest.
Daar kan tho_Omas niks aan doen, hij is het stemtopic in TRU gewend en daar kan je alleen op één gedicht stemmen, namelijk op die van mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Geef een top 3 .... zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen he.
egoquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:58 schreef Klipnap het volgende:
Wtf, er wordt ook nog op mij gestemd
Als ik zelf een top 3 mag maken:
1. Klipnap
2. JanPiraat
3. Maringo
NATHALIE?! HAAR?!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Daar kan tho_Omas niks aan doen, hij is het stemtopic in TRU gewend en daar kan je alleen op één gedicht stemmen, namelijk op die van mij.
Mijn top3 trouwens:
1. LangeJan (net als tho_Omas ook niet gelezen, maar omdat tho_Omas erop stemt zal het wel een goed gedicht zijn)
2. naatje_1 (niet gelezen, maar ik vind Nathalie gewoon een leuke meid, dus ik gun haar het Monopoly-spel)
3. Klipnap (niet gelezen, maar ik vind het een grappige nickname)
quote:Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Er kan nog gestemd worden tot 00:00 uur!!
quote:Op zondag 14 november 2010 12:27 schreef Bastard het volgende:
Je kunt jouw gedicht insturen tot en met 24 November. Vanaf 25 november wordt er in elk forum gestemd. De winnaars van deze topics worden op 28 november bekend gemaakt in het Feestdagenforum waar vanaf 29 november gestemd kan worden. Op het heilige avondje worden de uiteindelijke vijf winnaars in FEE bekend gemaakt!
En zo staat het (bijna) overal in de OP:quote:Op maandag 29 november 2010 21:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat raar, in andere forums was het stemmen al op 28 november afgelopen:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Stem je op minder, dan zijn je punten minder waard
We geven altijd één punt aan het gedicht in de staart
Tot en met 29 november kun je jouw punten vergeven
En bepalen wie de stemronde gaat overleven
En voor de duidelijkheid wil Sint je wel afremmen
Mocht je van plan zijn op jezelf te gaan stemmen!
FEE?quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:46 schreef SuperwormJim het volgende:
De uitslag
honkeytonk: 22
Lutte: 31
Monopoly: 35
naatje_1: 16
Klipnap: 25
Maringo: 3
JanPiraat: 60
LangeJan: 11
JanPiraat heeft de meeste stemmen deze ronde
en gaat in FEE winnen, anders is het doodzonde.
Dan zijn die datums blijkbaar tussendoor aangepast, want in de originele topics waarin men de gedichten kon plaatsen waren die datums echt zoals in mijn quotequote:Op dinsdag 30 november 2010 06:44 schreef SuperwormJim het volgende:
En zo staat het (bijna) overal in de OP:
Gefeliciteerd JanPiraat, maar realiseer je wel dat je deze ronde alleen maar gewonnen hebt omdat meesterdichter 9611Niels niet mee mocht doen van SuperwormJimquote:Op dinsdag 30 november 2010 06:46 schreef SuperwormJim het volgende:
JanPiraat heeft de meeste stemmen deze ronde
en gaat in FEE winnen, anders is het doodzonde.
De Feestdagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet... vandaag of morgenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er dan ook een FEE stemtopic? Kan het niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |