Jaaa, Blizzard geeft zeker veel aandacht aan Lore.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:06 schreef Karina het volgende:
Ik hield me nooit zo bezig met de Lore in Warcraft, maar ik zie dat Blizzard met de nieuwe Undead quests daar nu wel meer aandacht aan heeft besteed.
De quests volgen een verhaallijn en doordat er meer cutscenes zijn krijg je ook veel meer mee van het verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Hosselcopter*
Isa's wederhelft en ik zaten bij de party. Allemaal Need gerolled, Isa's wederhelft won m en ik heb m gekregen <3quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht: laat ik de battered hilt quest eens doen. Was voor de verandering eens niet echt duur op het ah, want ik heb dat ding nog nooit zien droppen. Je moet wat dungeons doen voor die questline, en wat denk je? De battered hilt dropt
warriorsquote:
Ga eens met mijn vriend op pad (in wow dus) zou ik zeggenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:03 schreef GlenSpey het volgende:
warriors
prot warriors
prot warriors in pvp
van alle tanks hebben prot warriors de meeste klappen gehad in 4.0
Ga in een raidguild.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef Reuzelbek het volgende:
Godver waarom is het zo pleuris moeilijk om in een fatsoenlijke raidgroup te komen, zo kan ik toch nooit een hogere gs dan 4500 krijgen?
Omdat Blizzard de raid progression om zeep heeft geholpen. En de nieuwe playerbase voornamelijk retards zijn die alleen kunnen raiden als ze de instance overgearen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef Reuzelbek het volgende:
Godver waarom is het zo pleuris moeilijk om in een fatsoenlijke raidgroup te komen, zo kan ik toch nooit een hogere gs dan 4500 krijgen?
Casual raiden vind ik -persoonlijk dus- ook het leukste. Twee dagen per week een paar uurtjes is voor mij meer dan genoegquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef Reuzelbek het volgende:
Nah ik ben al van Guild aan het veranderen. Het hoeft niet hardcore te zijn, maar gewoon, een keer in de week. Heb in totaal 3 raids bijgewoond allemaal pre-WoTLK.
Eerste baas ICC10 dropt een goed wapen, dat moet toch te puggen zijn ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:55 schreef Reuzelbek het volgende:
De quest waar je bij de forsaken anderen een quest moet geven is overigens hilarisch
Ehm, nee hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:18 schreef Cudles het volgende:
Ik lees dat met Cata world pvp weer terug is? Damn als het niet zo verslavend was, zou ik het zo weer gaan spelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |