quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is er inderdaad niet. Er is blijkbaar gebrekkig getest heb ik gelezen. Simpel gesteld is niet verder in haar mond gekeken.
dan vraag ik me idd af , uitgaande dat binnendringen in de mond met een geslachtsdeel ook verkrachting is, dat het blijkbaar niet strafbaar is om je geslachtdeel bij iemand tussen zijn/haar lippen te forceren? of zou hij het na haar dood hebben gedaan? wat ook bizar is natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, en blijkbaar zijn daar ook geen sporen van gevonden. Hoe dan ook, het blijft een zieke gast die Sander V.
Wellicht dat hetzelfde zou kunnen worden bereikt met alleen over het gezicht ejaculeren (dus zonder enige vorm van binnendringen). Niet dat ik dat nou echt minder erg vind ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:05 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
dan vraag ik me idd af , uitgaande dat binnendringen in de mond met een geslachtsdeel ook verkrachting is, dat het blijkbaar niet strafbaar is om je geslachtdeel bij iemand tussen zijn/haar lippen te forceren? of zou hij het na haar dood hebben gedaan? wat ook bizar is natuurlijk
Dat is het punt net, volgens de berichten is dat niet te bewijzen:quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:05 schreef Re het volgende:
dan vraag ik me idd af , uitgaande dat binnendringen in de mond met een geslachtsdeel ook verkrachting is, dat het blijkbaar niet strafbaar is om je geslachtdeel bij iemand tussen zijn/haar lippen te forceren? of zou hij het na haar dood hebben gedaan? wat ook bizar is natuurlijk
Dat wordt ook hier genoemd: http://www.depers.nl/binn(...)ord-en-misbruik.htmlquote:18 jaar cel met tbs
De rechtbank in Dordrecht veroordeelde V. voor de ontvoering, aanranding en moord van Milly Boele tot achttien jaar cel en tbs met dwangverpleging.
Het Openbaar Ministerie had 25 jaar geëist. V. zou het meisje ook verkracht hebben; op het lichaam van Boele werd sperma van V. gevonden. De rechtbank in Dordrecht achtte verkrachting echter niet bewezen, omdat niet onomstotelijk bewezen kon worden wanneer en hoe dat op haar lichaam terecht was gekomen.
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Apart dat Sander V. voordeel denkt te behalen met Moszkowicz, de Ankers zijn toch wel een autoriteit op dit gebied.
Dude, er valt niet te 'winnen' omdat cliënten sowieso al onder de hamer terecht komen. Het enige wat gewonnen kan worden is zogezegd een nuancering. Bovendien bestaan dit soort - zoals jij het noemt - spelletjes, bij de gratie van de wet en zijn ook de spelregels als zodanig hierin verankerd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:13 schreef Boekenwurm het volgende:
Zo is het wel, kort door de bocht. Dat is wat ze als hun echte werk beschouwen, dat is de uitdaging. En ik ken niet alleen strafrechtadvocaten overigens.
Noem het theater. Iets anders is het niet. Dat andere toneelstuk (W.) ook niet ; theater.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dude, er valt niet te 'winnen' omdat cliënten sowieso al onder de hamer terecht komen. Het enige wat gewonnen kan worden is zogezegd een nuancering. Bovendien bestaan dit soort - zoals jij het noemt - spelletjes, bij de gratie van de wet en zijn ook de spelregels als zodanig hierin verankerd.
Mosko zal het wel voor een zacht prijsje doen, hij is immers weer zeker van heel wat zendtijd als hij de zaak doet.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Hoe komt die Sander V. dan aan dat geld voor die advocaat?
Dat kan natuurlijk. Ik kan me zo voorstellen dat hij het met het vonnis ("schuldig") wel eens is, maar met bijvoorbeeld de hoogte van de straf niet.quote:En wat ik niet begrijp, hij zegt het spijt mij tegen de familie maar gaat wel in hoger beroep.
Dat theater is wel een essentieel onderdeel van de rechtsstaat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:20 schreef quirigua het volgende:
[..]
Noem het theater. Iets anders is het niet. Dat andere toneelstuk (W.) ook niet ; theater.
Moskowicz' prioriteit is TBS eraf halen, dat kan alleen in hoger beroep. Dat hij het gedaan heeft staat in principe vast.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef CyclingGirl het volgende:
En wat ik niet begrijp, hij zegt het spijt mij tegen de familie maar gaat wel in hoger beroep.
Hij zegt dat hij het gedaan heeft, hij zegt echter ook dat hij niet gestoord is.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef CyclingGirl het volgende:
En wat ik niet begrijp, hij zegt het spijt mij tegen de familie maar gaat wel in hoger beroep.
Misschien is ie van plan het gerechtshof te wraken?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Apart dat Sander V. voordeel denkt te behalen met Moszkowicz, de Ankers zijn toch wel een autoriteit op dit gebied.
Na 18 jaar met TBS zal de kans op recidive vele malen minder zijn zoniet nihil dan op dit moment.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik vind wat hij gedaan heeft anders behoorlijk gestoord. Je weet niet of hij het in de toekomst nog een keer gaat doen.
Dat is geen tegenstelling. Je kunt oprecht spijt hebben en het toch het vonnis onterecht vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Kloptquote:Op maandag 6 december 2010 10:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat er uit gaat komen, ik dacht dat ik ergens gelezen heb dat het OM ook in hoger beroep gaat.
Ik dacht omdat ze het niet eens waren met de strafmaat. In hoger beroep gaan om iets bewezen te krijgen gaat om te beginnen niet werken; het hangt toch echt af van het bewijsmateriaal. Bovendien zou het van een tunnelvisie getuigen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Om verkrachting alsnog bewezen te krijgen.
Zou je hieruit kunnen opmaken dat het hoger beroep geen kans van slagen heeft?quote:Moszkowicz trekt zich terug uit zaak Milly
Advocaat Bram Moszkowicz gaat de moordenaar van Milly Boele in hoger beroep niet verdedigen. Hij heeft dat besluit genomen nadat hij zich verder in de zaak heeft verdiept. Hij wil er verder niet inhoudelijk op ingaan.
Sander V. werd twee weken geleden veroordeeld tot achttien jaar cel en tbs met dwangverpleging. Hij had bekend dat hij het 12-jarige Dordtse meisje heeft vermoord. Het Openbaar Ministerie had hem ook aangeklaagd voor seksueel misbruik, maar dat kon niet worden bewezen.
Zowel het Openbaar Ministerie als Sander V. is tegen de straf in beroep gegaan.
Kan toch ook zijn dat Mosko er geen zin (meer) in heeft ?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je hieruit kunnen opmaken dat het hoger beroep geen kans van slagen heeft?
Nee, hieruit kun je opmaken dan Moskowicz buiten de zaak blijft.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je hieruit kunnen opmaken dat het hoger beroep geen kans van slagen heeft?
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef quirigua het volgende:
[..]
Kan toch ook zijn dat Mosko er geen zin (meer) in heeft ?
wegens bedreigingen oid...quote:AMSTERDAM - Bram Moszkowicz gaat Sander V., die veroordeeld is voor de moord op Milly Boele, niet verdedigen. De advocaat laat woensdag weten dat hij de zaak heeft neergelegd 'nadat er zich een omstandigheid heeft voorgedaan'.
Dat denk ik niet, hij heeft wel meer voor zijn kiezen gehad met Endstra toch? Ik denk dat hij en V. het niet eens konden worden oid. Dat het dus een voorval tussen hen beide is.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
[..]
wegens bedreigingen oid...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |