Maar we hebben al kaartjes, y'allquote:
Wij hebben ook wel eens op de dag zelf besloten om niet naar een concert te gaan.quote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef Brittie het volgende:
[..]
Maar we hebben al kaartjes, y'allDus ik moet... haha. Maar ik ben al aangekleed, dus gaat goedkomen
En hoe is het nu met Nederlands meisje?quote:Op zondag 28 november 2010 17:19 schreef skunkasaur het volgende:
Het is uit met Amerikaanse Vriendin.
quote:Op zondag 28 november 2010 23:34 schreef Brittie het volgende:
[..]
Proud of you. Je verdient véél beter!
Heel even op een laag pitje. Ze weet precies wat er aan de hand is, en accepteert het. Maar ik moet eerst mijn gedachten even weer op een rijtje.quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef Avey het volgende:
[..]
En hoe is het nu met Nederlands meisje?
Ja ik vond het ook niet zo charmant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Tja, sommige mensen zouden moeten opletten tijdens college...quote:Op maandag 29 november 2010 09:28 schreef Vanyel het volgende:
Wat is iedereen stil op deze vrieskouwe maandagochtend.
'quote:Op maandag 29 november 2010 09:34 schreef Avey het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zouden moeten opletten tijdens college...
Te moe, het is te vroegquote:
Te moe, het is te vroegquote:Op maandag 29 november 2010 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Ga opletten dan!
En over 2 uur graag een verslagje
Wel in een toffe powerpoint uiteraard, met video, want lezen doen we niet meer. En zeker geen verslag van meer dan 10 regels.quote:Op maandag 29 november 2010 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Ga opletten dan!
En over 2 uur graag een verslagje
Daarom ga ik tegenwoordig gewoon op de tribune en koop de dvd.quote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het lastige dan wel waar je al die rotzooi weer moet laten als je eenmaal binnen bent. Daarom zijn zomerconcerten per definitie beter.
quote:Op maandag 29 november 2010 00:05 schreef Avey het volgende:
Klinkt goed, dat ze zoveel begrip er voor heeft. Betekent dat ze je wel heel leuk moet vinden
quote:
Ik wil ook welquote:Op maandag 29 november 2010 10:09 schreef Brittie het volgende:
Ik ga vandaag naar Lady Gaga. Lekker de hele middag voor Ahoy doodvriezen![]()
Maar o wat gaat het vet worden
Thanks!quote:Op maandag 29 november 2010 10:53 schreef skunkasaur het volgende:
Ik wil ook wel
Veel plezier, little monster!
correct.quote:Op maandag 29 november 2010 10:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet al 15 jaar CVS
Zelfde probleem. Elke keer likken we weer wat anders, soms aangenamer dan andere keren.quote:Op maandag 29 november 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
Zijn er nou meer mensen die elke keer wat anders lezen bij de TT? Of ben ik de enige met een joy forever?
En wat hebben wij daaraan?quote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef Brittie het volgende:
[..]
Thanks!Zal proberen wat mooie plaatjes te schieten, dan zet ik ze wel op feestboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |