SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste:
Lesbeau #297 Met bier voor de TVh̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Checkquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef Vanyel het volgende:
Jammie noodles!
En linkje in ouwe topic of roep ik te snel?
Mocht er een keer een lesbeau-meet zijn ben ik best bereid aldaar meer te vertellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vraag het dan niet.
Ah, een kennerquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Esther van Boxtel.
Er werd wel één keer onderbroken door een technische fout(panelen gingen niet omlaag) en daarna deed iemand 't rechtergordijn niet goed open waardoor er een cagelle bedolven werd.
Ze waren trouwens ook 20 minuten te laat.
30 oktober in Utrechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Dan heb ik niet opgelet vrees ik
Hierquote:
Woon jij ook in het Noorden?quote:
Baby'squote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef Vanyel het volgende:
Mooi wel
Ik meet alleen met babies erbij.
duh je bent er zelf toch nog 1....quote:
You can call me your baby.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
duh je bent er zelf toch nog 1....
euhm... nee daar ben je me te jong voorquote:
Dat weet je helemaal niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
euhm... nee daar ben je me te jong voor
egwel! Ik weet allesquote:
stukken jonger dan ikkequote:
Jij denkt dat ik 9 maanden afzie om het resultaat dan maar weer weg te geven?quote:
Mooi zo, dat is vast de eerste afmelding voor de Lesbeaubabyshowerquote:
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 06:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik 9 maanden afzie om het resultaat dan maar weer weg te geven?
14:30 Rembrandtquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:47 schreef Vanyel het volgende:
Hoe laat ga je waar?
Wij twijfelen nog tussen vandaag en morgenmiddag.
De helling van mijn schuine pony wat verminderd en er is gewoon weer zo'n 8cm af.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef Vanyel het volgende:
Wij gaan vandaag eerst de vorige HP nog maar eens kijken.
Fiets, wat heeft de kapper gedaan?
Van de hoeveel?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:29 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
De helling van mijn schuine pony wat verminderd en er is gewoon weer zo'n 8cm af.
van de 9cm denk ik.... tis een lesbeau toch?quote:
Nee jij bent lekker productief..quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:50 schreef lezzer het volgende:
Sjezus, jullie posten ook niet door...
isniekneuterig... is gewoon lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker productief..
Wij kijken HP op de nieuwe tv. Hoe kneuterig is het dat ik het helemaal de bom vind dat dat vanaf de usb-stick rechtstreeks de tv in kan?
Nu is 't zo'n 4 a 5 cm, behalve mijn pony die nu 4 tot 8 cm is.quote:
Ik zei het niet voor niksquote:
je kunt gewoon SOGgen hoorquote:Op zondag 28 november 2010 14:17 schreef skunkasaur het volgende:
Hollai. Vanochtend lekker ontbijt op bed gekregen, en toen tot 13:30 blijven lummelen.
Nu moet ik studeren
nu pas? wat voor gat woon jij dan dat hij er zo lang over heeft gedaan?quote:Op zondag 28 november 2010 14:17 schreef lezzer het volgende:
En de Sint is ook in Lezzers woonplaats gearriveerd
Ga je toch gewoon niet..quote:Op zondag 28 november 2010 12:59 schreef Brittie het volgende:
Helleu. Ik heb net Harry Potter 1 gekeken met mijn lief ^^. En nu ben ik blij. Afgezien van dat ik vandaag nog naar Amsterdam moet voor eoa concert... en ik véél te lui ben om uit mijn pyjama te komen!
In een gat dat je nog beter een gaatje kunt noemenquote:Op zondag 28 november 2010 14:22 schreef Nizno het volgende:
nu pas? wat voor gat woon jij dan dat hij er zo lang over heeft gedaan?
StudieOntwijkendGedrag vertonen.quote:
dat is wel heul erg gaaf iddquote:Op zondag 28 november 2010 14:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
In een gat dat je nog beter een gaatje kunt noemen
Maar het was wel leuk, want hij komt hier aan de voordeur voorbij dan.
Mijn verstandelijk beperkte schoonzus (is op visite met schoonmama) had dikke bingo bij die pieten (handen vol snoep) en hier rijdt hij nog gewoon in een koetsje en de zon schijnt en de schutterijfanfare voorop en allemaal heel schattig.
iddquote:
Maar we hebben al kaartjes, y'allquote:
Wij hebben ook wel eens op de dag zelf besloten om niet naar een concert te gaan.quote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef Brittie het volgende:
[..]
Maar we hebben al kaartjes, y'allDus ik moet... haha. Maar ik ben al aangekleed, dus gaat goedkomen
En hoe is het nu met Nederlands meisje?quote:Op zondag 28 november 2010 17:19 schreef skunkasaur het volgende:
Het is uit met Amerikaanse Vriendin.
quote:Op zondag 28 november 2010 23:34 schreef Brittie het volgende:
[..]
Proud of you. Je verdient véél beter!
Heel even op een laag pitje. Ze weet precies wat er aan de hand is, en accepteert het. Maar ik moet eerst mijn gedachten even weer op een rijtje.quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef Avey het volgende:
[..]
En hoe is het nu met Nederlands meisje?
Ja ik vond het ook niet zo charmant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |