Maar we hebben al kaartjes, y'allquote:
Wij hebben ook wel eens op de dag zelf besloten om niet naar een concert te gaan.quote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef Brittie het volgende:
[..]
Maar we hebben al kaartjes, y'allDus ik moet... haha. Maar ik ben al aangekleed, dus gaat goedkomen
En hoe is het nu met Nederlands meisje?quote:Op zondag 28 november 2010 17:19 schreef skunkasaur het volgende:
Het is uit met Amerikaanse Vriendin.
quote:Op zondag 28 november 2010 23:34 schreef Brittie het volgende:
[..]
Proud of you. Je verdient véél beter!
Heel even op een laag pitje. Ze weet precies wat er aan de hand is, en accepteert het. Maar ik moet eerst mijn gedachten even weer op een rijtje.quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef Avey het volgende:
[..]
En hoe is het nu met Nederlands meisje?
Ja ik vond het ook niet zo charmant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Tja, sommige mensen zouden moeten opletten tijdens college...quote:Op maandag 29 november 2010 09:28 schreef Vanyel het volgende:
Wat is iedereen stil op deze vrieskouwe maandagochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |