SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste:
Lesbeau #296 Emma Watson? :D
[ Bericht 1% gewijzigd door Bakfiets. op 24-11-2010 21:21:47 ]Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Qebbel het volgende:
tt
Ik ook. Maar hee, ik ben 14, dus ik ga wel met mijn barbies spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Qebbel het volgende:
tt
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik zonder vrouw en bier op de bank, Q. Ah well...
Je weet toch zichzellef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef lezzer het volgende:
Toffe TT![]()
En lekker plaatje van die twee op de veranda in spijkerbroekVond 'm inderdaad erg lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
veel plezier met je barbiesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hee, ik ben 14, dus ik ga wel met mijn barbies spelen.
die heb ik al gemaakt... heb nu lamme benen... En moest vanavond ook nog elke keer traplopen omdat mn pas niet meer werkt op de achteringang... grmbl.. Vooringang ligt 7 hoog...... GRMBL!!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef Brittie het volgende:
GolfjesIk hou van strand.
Misschien maar eens een strandwandeling gaan maken binnenkort!
Zeg snotneus, zo'n toon sla je niet aan tegen een volwassene, he?quote:
Ik drink geen bier.... En vrouwelijk persoon was hier gisteravond.. Niet op balkon trouwens... grijnz.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef lezzer het volgende:
Nog 4,5 week en dan zit ik ook op z'n balkon
Wel mét bier en mét vrouw waarschijnlijk...
Sorry meneer.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeg snotneus, zo'n toon sla je niet aan tegen een volwassene, he?
Vertel?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Nizno het volgende:
En vrouwelijk persoon was hier gisteravond.. Niet op balkon trouwens... grijnz.
Wat wil jij verteld hebben?quote:
Ik lach je toe, leuke grapquote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
IK ZAL JE MET JE $&%#@!@@##%$&%!
Ja, voor het zelfde geld heb je zitten kaarten met het kamermeisje....quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat wil jij verteld hebben?
Dat het lekker was?
een bakfiets?quote:
dat is ook mogelijk.... Maar nee,quote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, voor het zelfde geld heb je zitten kaarten met het kamermeisje....
Praktisch dat ze niet bij je om de hoek woont dusquote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef Nizno het volgende:
een leuke engelse dame... maar niet leuk genoeg voor blijvend
grinn.. Ja inderdaad...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Praktisch dat ze niet bij je om de hoek woont dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |