'quote:Op maandag 29 november 2010 09:34 schreef Avey het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zouden moeten opletten tijdens college...
Te moe, het is te vroegquote:
Te moe, het is te vroegquote:Op maandag 29 november 2010 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Ga opletten dan!
En over 2 uur graag een verslagje
Wel in een toffe powerpoint uiteraard, met video, want lezen doen we niet meer. En zeker geen verslag van meer dan 10 regels.quote:Op maandag 29 november 2010 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Ga opletten dan!
En over 2 uur graag een verslagje
Daarom ga ik tegenwoordig gewoon op de tribune en koop de dvd.quote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het lastige dan wel waar je al die rotzooi weer moet laten als je eenmaal binnen bent. Daarom zijn zomerconcerten per definitie beter.
quote:Op maandag 29 november 2010 00:05 schreef Avey het volgende:
Klinkt goed, dat ze zoveel begrip er voor heeft. Betekent dat ze je wel heel leuk moet vinden
quote:
Ik wil ook welquote:Op maandag 29 november 2010 10:09 schreef Brittie het volgende:
Ik ga vandaag naar Lady Gaga. Lekker de hele middag voor Ahoy doodvriezen![]()
Maar o wat gaat het vet worden
Thanks!quote:Op maandag 29 november 2010 10:53 schreef skunkasaur het volgende:
Ik wil ook wel
Veel plezier, little monster!
correct.quote:Op maandag 29 november 2010 10:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet al 15 jaar CVS
Zelfde probleem. Elke keer likken we weer wat anders, soms aangenamer dan andere keren.quote:Op maandag 29 november 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
Zijn er nou meer mensen die elke keer wat anders lezen bij de TT? Of ben ik de enige met een joy forever?
En wat hebben wij daaraan?quote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef Brittie het volgende:
[..]
Thanks!Zal proberen wat mooie plaatjes te schieten, dan zet ik ze wel op feestboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |