Is dat eigenlijk inclusief camping, toiletten/douches en dat soort grappen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven dat dat 1 dag is en lowlands 3 dagen, niet echt te vergelijken dus.
Tuurlijk. Maar je ging het vergelijken met een feest wat 1 dag duurt. Ja allicht is dat goedkoper.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan mag ik het toch wel duur vinden, of niet?
Alles goed?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk inclusief camping, toiletten/douches en dat soort grappen?
fapsequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:51 schreef Michhas het volgende:
Jullie horen het goed, ik ben nog steeds geil!
Kusje op je buikje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik verveel me de tering en heb buikjespijn.
Moet jij zeggen, Benny.quote:
Doe er dan wat aan, ga sex hebben verdomme!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:51 schreef Michhas het volgende:
Jullie horen het goed, ik ben nog steeds geil!
Goed goed, werkende en de hele dag al geil... Met jou?quote:
Werkquote:
Kom je me ontvoeren?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, ga sex hebben verdomme!
Pfff, ik kom jou ook in vrijwel elke SC met regelmaat tegen. Niet dat het wat uitmaakt.quote:
Is je werk zo opwindend dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed goed, werkende en de hele dag al geil... Met jou?
[..]
WerkIk fap overigens niet, ik laat me fappen
Zorg maar voor je eigen chick!quote:
dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfff, ik kom jou ook in vrijwel elke SC met regelmaat tegen. Niet dat het wat uitmaakt..
Neu, maar ik stond geil op vanmorgen, en hoefde om 12 uur pas te beginnen, half dagjequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfff, ik kom jou ook in vrijwel elke SC met regelmaat tegen. Niet dat het wat uitmaakt..
[..]
Is je werk zo opwindend dan?
Altijd even een slinger aan je Harry geven voordat je uit bed stapt dus. Dat scheelt zoveel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, maar ik stond geil op vanmorgen, en hoefde om 12 uur pas te beginnen, half dagjeMaar de storm in mijn libido raast voort
Ik ook niet. Hoofdpijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet geil vandaag, nu we het toch over geilheid hebben.
Wc.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed goed, werkende en de hele dag al geil... Met jou?
[..]
WerkIk fap overigens niet, ik laat me fappen
Een koekje voor Myrquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet geil vandaag, nu we het toch over geilheid hebben.
Ik heb vreetbuiten de laatste paar dagen, dat is echt niet normaal.quote:
Wij hebben zo'n zender met de hele dag door CSI-achtig programma's. Maar zelfs die ken ik nu bijna allemaal.quote:
In dat geval bied jij je aan?quote:
quote:
oh fuck, dat klinkt fuotquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee, ik houd mijn poepertje voor mijzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Hmmm, eens kijken....... Nee ik ga toch voor sbs6 dan!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk Disney Channel... Maar zit vol verbazing te kijken wat het nou precies is
je bent echt een dramaqueen hequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd overnieuw te beginnen. En zonder lak zijn mijn nagels afschuwelijk.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef tdrone het volgende:
disney channel
en jij mijn topics sluiten Ibenny
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd overnieuw te beginnen. En zonder lak zijn mijn nagels afschuwelijk.
Goed plan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ik zit echt boordevol goede ideeën..
Tja... Het is maar wat je als goed idee beschouwdquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ik zit echt boordevol goede ideeën..
Oh fuck.....quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:09 schreef lipjes het volgende:
bedoelde natuurlijk dat mijn kontje alleen van mijn vriendin is!
Neuken is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tja... Het is maar wat je als goed idee beschouwd
Dat is immer een goed idee.quote:
Die tekstquote:
Jeugdsentiment man. Jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die tekstVerder wel een lekker nummertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt dit op panter of op koeienvlekken?![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:15 schreef Myraela het volgende:
GiraffeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt dit op panter of op koeienvlekken?Noot noot.
Giraf. Duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt dit op panter of op koeienvlekken?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Zebra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt dit op panter of op koeienvlekken?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Panter. Mooi gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt dit op panter of op koeienvlekken?
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Maar die beesten zijn lieffffffffffff!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben die beesten ook al vlekken. Kut.
Lig zequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:17 schreef NBT het volgende:
ik ga ff liggen, me nek begint nu echt zeer te doen!
Oehquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:17 schreef NBT het volgende:
vraag om een massage met happy endquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:17 schreef NBT het volgende:
Dan moet je niet zoveel uit je nek lullen johquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:17 schreef NBT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Echt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neh, NBT's vriendje is groot en stoerIk ook, maar ik ben wel lief
PanterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt dit op panter of op koeienvlekken?![]()
wij backen hem wel he ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt?
Dat gaan we binnenkort wel eens even zien
Nee, NBT is lieuv, dus haar vriend zal ook wel tof zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt?
Dat gaan we binnenkort wel eens even zien
WE ZUIPEN HEM ONDER DE TAFEL JONGEH!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, NBT is lieuv, dus haar vriend zal ook wel tof zijn
We kunnen wel een biertje met hem gaan drinken, broeders onder elkaar jwzelluuuuffff
Ik wil ook een groot en stoer vriendje, mag ik hem hebben NBT? Of delen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neh, NBT's vriendje is groot en stoer![]()
Michhas is groot en stoerquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook een groot en stoer vriendje, mag ik hem hebben NBT? Of delen?
Mijn vriendje is ook groot en stoer. Maar over dat delen ga ik niet. Dat moet je zelf maar aan hem vragen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook een groot en stoer vriendje, mag ik hem hebben NBT? Of delen?
Heb jij een vriendje, vertel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn vriendje is ook groot en stoer. Maar over dat delen ga ik niet. Dat moet je zelf maar aan hem vragen.
Makkelijk.quote:
Dan weet ik een goede. Jij doet een pilsje met hem, dan ga ik wel ehm. Een peukje roken met NBT.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, NBT is lieuv, dus haar vriend zal ook wel tof zijn
We kunnen wel een biertje met hem gaan drinken, broeders onder elkaar jwzelluuuuffff
Al bijna een jaar nu.quote:
WHUT! Ik loop echt achter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al bijna een jaar nu.. Wel op blijven letten hè!
yup.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Is het raar als ik mijn moeders iphone vandaag heb thuis gehouden puur omdat ik een spelletje wilde doen.
Ja, omdat iPhone.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Is het raar als ik mijn moeders iphone vandaag heb thuis gehouden puur omdat ik een spelletje wilde doen.
Nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Sterkte manquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef ElmoFan het volgende:
Ik moet straks een oogtest doenIk ben bang dat ze neit goed zijn.
iOSquote:
Scheer hem kaal, plak er pleisters op en knip zijn nagels.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:42 schreef Myraela het volgende:
Ik zie mijn kat gewoon echt oudworden.. Hij verliest veel plukken haar, heeft vaker wondjes door te vechten, loopt niet meer zo snel en zijn nagels worden te lang. Zo zielig.
Applequote:
awwwwwquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Scheer hem kaal, plak er pleisters op en knip zijn nagels.
Zo, die is een stuk groterquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
Eze: Ik had je nog een nieuwe beloofd!
[ afbeelding ]
Mooie ogenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
Eze: Ik had je nog een nieuwe beloofd!
[ afbeelding ]
oops, ik had hem nog wel geresized! schijnbaar is die nog te groot, hihi sorry!quote:
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:45 schreef NBT het volgende:
[..]
oops, ik had hem nog wel geresized! schijnbaar is die nog te groot, hihi sorry!
Het is toch niet zielig als een kat oud word? Die van mij is ook al behoorlijk oud. Vind het juist wel wat hebben dat hij de hele dag beetje lui doet enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:42 schreef Myraela het volgende:
Ik zie mijn kat gewoon echt oudworden.. Hij verliest veel plukken haar, heeft vaker wondjes door te vechten, loopt niet meer zo snel en zijn nagels worden te lang. Zo zielig.
Mja, dat lui zijn doet die al jaren. Maar regelmatig mank lopen, moeite hebben met op de vensterbank springen. Je ziet gewoon dat alles pijn doet en moe is. Dat is niet tof.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het is toch niet zielig als een kat oud word? Die van mij is ook al behoorlijk oud. Vind het juist wel wat hebben dat hij de hele dag beetje lui doet enzo
Nee oke, dat die pijn heeft is natuurlijk niet leuk. Hoe oud is het beestje?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat lui zijn doet die al jaren. Maar regelmatig mank lopen, moeite hebben met op de vensterbank springen. Je ziet gewoon dat alles pijn doet en moe is. Dat is niet tof.
Wanneer krijg ik er 1 van jou?quote:
10 jaar, maar sinds de verhuizing is het ineens allemaal begonnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee oke, dat die pijn heeft is natuurlijk niet leuk. Hoe oud is het beestje?
Ehm, goeie. Morgen op z'n vroegstquote:
hihi, doe maar rustig aan!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ehm, goeie. Morgen op z'n vroegst
Ah oke. Voelt die zich niet meer thuis ofzo? Kan die wel gewoon naar buiten dus? Anders kan hij ook niet vechten neem ik aan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 jaar, maar sinds de verhuizing is het ineens allemaal begonnen.
quote:maar ik vraag me af of het op deze manier zoviezo
gaat werken?
Wij hebben goede klanten.quote:
Iedereen ziet dat die v een w moet zijnquote:
gvd is alweer wegquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:54 schreef lipjes het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/417074/1/1/50/justin-bieber-hoofdact-lowlands-2011.html
Ohw heb ik jou overgeslagen??quote:
Heb jij geen vrij vandaag?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw heb ik jou overgeslagen??het spijt me! Ik zal er ff 1 maken!
Hier een beetjequote:
jawel, maar verveel me thuisquote:
En bruin haarquote:
Dat is al een tijdje zo hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:08 schreef Koen66 het volgende:
is dat de nieuwe hobby? Op de foto met een nickname
Is niet nieuw. Op Fok zwerft er ook 1 van mij rond met Paul's nickname op een blaadjequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:08 schreef Koen66 het volgende:
is dat de nieuwe hobby? Op de foto met een nickname
Paulquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is niet nieuw. Op Fok zwerft er ook 1 van mij rond met Paul's nickname op een blaadje!
Ik vind dat wel een mooie combinatie. Mijn vriendin heeft dat ook en nu wil ik dat mijn dochter dat later ook krijgtquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook wel... maar dat maakt me op zich niet zo heel veel uit
Met nickname hoop ik?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef Ploertendoder het volgende:
Heb net een thorax foto laten maken in het ziekenhuis.
Dit!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met nickname hoop ik?
Wat is een thorax foto btw?
Nee zonderquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met nickname hoop ik?
De mijne had dat ook... maar icm blond is het ook wel mooiquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een mooie combinatie. Mijn vriendin heeft dat ook en nu wil ik dat mijn dochter dat later ook krijgt
oehhw, niks ernstigs?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee zonderWel een goed betiette zuster
Longfoto
Ik dacht even dat jij tegen mij zei dat ik me moest uitkledenquote:
Das een post van tdronequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef Stuart het volgende:
Vreemd, krijg hele lege blokken tussendoor in dit topic
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met nickname hoop ik?
Oooh, cool, cheers!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das een post van tdrone
Nee, dan vallen de updates en het posten van het bericht op hetzelfde moment. f5 en het is opgelost
was je weg? ben je leeg? heb je al gefapt?quote:
Beter dan lege topics tijdens het blokken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef Stuart het volgende:
Vreemd, krijg hele lege blokken tussendoor in dit topic
Krijg jij uitslag van NBT?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij tegen mij zei dat ik me moest uitkledenZe leek wel op je. De uitslag heb ik over een week.
Maak je niet druk. Pas over een weekquote:
neequote:
Nee wel een paal hihihihihquote:
Die krijg je al van CC!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
neeNiet aangesproken voelen
[..]
Nee wel een paal hihihihih
Gelukkigquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
neeNiet aangesproken voelen
Ja wie ben jij eigenlijkquote:
Hij is mijn kloon.quote:
Iemand die in de voorlopers van deze SC regelmatig zijn gezicht liet zienquote:
Systeemproblemen manquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:14 schreef NBT het volgende:
[..]
was je weg? ben je leeg? heb je al gefapt?
Sterkte!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Systeemproblemen manBen nu drie uur en 20 minuten aan het werk, denk dat ik nog geen 2 uur echt gewerkt heb.
Er is geen beginnen aan zo, wordt er helemaal gek van
MicroSD mag ik hopen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, even een SD kaartje besteld voor mijn telefoon
Ik wil me ui best veranderen hoor!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Waarom? WAAROM???
Waarom kijk ik bij elke post van NBT automatisch naar die tieten?
Hier is gewoon praktisch niets te doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Systeemproblemen manBen nu drie uur en 20 minuten aan het werk, denk dat ik nog geen 2 uur echt gewerkt heb.
Er is geen beginnen aan zo, wordt er helemaal gek van
Nee dat is verbodenquote:
Nee, gewone. Met genoeg geweld past het.quote:
Omdat tietenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Waarom? WAAROM???
Waarom kijk ik bij elke post van NBT automatisch naar die tieten?
Dat heeft mijn telefoon niet nodigquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, even een SD kaartje besteld voor mijn telefoon
Nokia 3310?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft mijn telefoon niet nodig
Hmmz, het kan ook gewoon niet
Een iPhone toevallig?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft mijn telefoon niet nodig
Hmmz, het kan ook gewoon niet
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat tieten
Ik heb de oude nickpic die ik van haar kreeg als achtergrond ingesteld
Idd jaquote:
Die heeft het niet nodig inderdaad. 3310 is superieur aan alles.quote:
quote:
QFT!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heeft het niet nodig inderdaad. 3310 is superieur aan alles.
Android FTWquote:
Ik heb nog een Sony pop-up gehad en daarvoor zelfs een toestel van KPN dat alleen op het NMT netwerk actief wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:25 schreef NBT het volgende:
3310 is bijna iedereen eerste mobieltje geweest joh! Geweldig! Niet kapot te krijgen!
Nah, was niet mijn eerste. Heb hem wel gehaald, en heb hem nog steedsquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:25 schreef NBT het volgende:
3310 is bijna iedereen eerste mobieltje geweest joh! Geweldig! Niet kapot te krijgen!
Dit. Desirequote:
Ik heb nooit echt gespeeld met een Android telefoon anders dan de Samsung Galaxy S en daar vond ik de graphics niet echt heel mooi vanquote:
Da's ook een traag kloteding.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gespeeld met een Android telefoon anders dan de Samsung Galaxy S en daar vond ik de graphics niet echt heel mooi van
had dan een goede HTC genomenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gespeeld met een Android telefoon anders dan de Samsung Galaxy S en daar vond ik de graphics niet echt heel mooi van
Dat heb ik met iPhone's saaie dingen, waar je amper iets aan kan veranderenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uw antwoordquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
had dan een goede HTC genomen
Dan kan ik weinig zinvols zeggen verder aangezien ik nooit een HTC toestel heb bekekenquote:
Ik ben heel tevreden met mijn telefoon eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
had dan een goede HTC genomen
Ik heb niet echt de behoefte om iets te veranderen maar snap wel dat mensen dat frustrerend vinden. Tsja, ik heb 18 apps op mijn telefoon dus dat boeit mij ook niet zoveel. Ik vind het een leuk en mooi toestel. Maar dat zegt niet dat ik de rest shit vind hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heb ik met iPhone's saaie dingen, waar je amper iets aan kan veranderen
Maar die hebben de vele apps dan weer als voordeel
Ik ben zo'n persoon die om de zoveel tijd van alles moet veranderen, anders wordt het saaiquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de behoefte om iets te veranderen maar snap wel dat mensen dat frustrerend vinden. Tsja, ik heb 18 apps op mijn telefoon dus dat boeit mij ook niet zoveel. Ik vind het een leuk en mooi toestel. Maar dat zegt niet dat ik de rest shit vind hoor
Die is ook wel goed... gewoon lekker simpel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:30 schreef tdrone het volgende:
ik heb niet ozveel met mobieltjes
mijn telefoon
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:NCiarintV5TR_M:http://www.telefonino.net(...)1.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Toch leuk om te zien. Die zie je niet veel meer. De 'ouderwetse' retro foontjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:30 schreef tdrone het volgende:
mijn telefoon
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:NCiarintV5TR_M:http://www.telefonino.net(...)1.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Aha. Ik ben zo'n saai persoon dat een achtergrond kiest en dat laat staan totdat ik een andere telefoon koop. Hiervoor had ik een BB en daar deed ik ook niets mee anders dan e-mailenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben zo'n persoon die om de zoveel tijd van alles moet veranderen, anders wordt het saai
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Ik ben zo'n saai persoon dat een achtergrond kiest en dat laat staan totdat ik een andere telefoon koop. Hiervoor had ik een BB en daar deed ik ook niets mee anders dan e-mailen
Ik heb ook zoiets. Zit geen eens een camera op. Maar ik hoef het ding wel maar 1x per week op te laden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:30 schreef tdrone het volgende:
mijn telefoon
naja ik koop een keer in de 2 maanden een 20 euro kaart dus dan ga ik geen 100 euro aan een telefoon uitgevenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien. Die zie je niet veel meer. De 'ouderwetse' retro foontjes
Als je maar iets kunt veranderenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet alleen nooit wat ik wil veranderen
Groot gelijk hoor. Ik bel ook prepaid en dat gaat prima. Ik heb geen zin in contractenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
naja ik koop een keer in de 2 maanden een 20 euro kaart dus dan ga ik geen 100 euro aan een telefoon uitgeven
Er waren tijden dat ik het dubbele per maand uitgafquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
naja ik koop een keer in de 2 maanden een 20 euro kaart dus dan ga ik geen 100 euro aan een telefoon uitgeven
Maar bel je daar ook prive mee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:33 schreef Koen66 het volgende:
Heb eigenlijk geen idee hoeveel ik mobiel verbel, heb alleen een zakelijke GSM
Jawel, als het niet de spuigaten uitloopt wordt daar niet moeilijk over gedaanquote:
0906 zit er voor jou niet in dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel, als het niet de spuigaten uitloopt wordt daar niet moeilijk over gedaan
Ik bel maar heel weinig met mijn telefoon. Ik gebruik het vooral voor internet en mailquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:33 schreef Koen66 het volgende:
Heb eigenlijk geen idee hoeveel ik mobiel verbel, heb alleen een zakelijke GSM
nope, dat gaat opvallenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
0906 zit er voor jou niet in dus
Pingen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:35 schreef Koen66 het volgende:
Maar 't is een Blackberry, gebruik hem niet extreem veel voor bellen, meer emailen, internetten etc etc
Yep dat ook, heb alleen nog weinig niet zakelijke vriendjes eropquote:
Dat heb ik nog nooit gedaan met mijn BBquote:
Jij blijft ook bezig met je plastische chirurgiequote:
HT ik kan het niet meer aanquote:
Ik heb wel eens topics gevuld binnen het kwartierquote:
Hhiquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij blijft ook bezig met je plastische chirurgie
Ik kan het niet eens als ik nietw erk, wij hebben van een dode chat een van de snelstlopende gemaaktquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
HT ik kan het niet meer aan
Teveel mensen, teveel posts, ik kan het niet aan als ik aan het werk ben
Ook dat valt nog wel mee danquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
topics die er binnen 3 kwartier doorheen gingen
Hij is bijna een oldbie hoorquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:40 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben niet echt 'nieuw', wel vrij vers binnen deze SC
kende deze SC niet echt, maar klikte op een linkje in een andere SCquote:
Dus we zijn doable?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
ik hou dit topic ook moeilijk bij op mijn werk, maar thuis is het wel te doen
Ach ja, soms gaat het snel als je ook bezig bent met iets andersquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
ik hou dit topic ook moeilijk bij op mijn werk, maar thuis is het wel te doen
Oeeeeeehquote:
Via de TAL SC zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kende deze SC niet echt, maar klikte op een linkje in een andere SC
paas mij ¤ 10.000quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:42 schreef lipjes het volgende:
krijg net op mijn telefoon van de zaak een sms dat ik een prijs heb gewonnen in de sponsor bingo loterij
Ik lust ook wel een beetje van die ¤ !!quote:
Deze was volgens mij ook heel lang stil, totdat Michhas, Lutte, PD CC en ik kwamenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:42 schreef Stuart het volgende:
Vroeger kwam ik veel in GCSC maar die reeks mocht niet meer en werd toen vervangen door The Lounge geloof ik en die is al heel lang doodstil
Dankzij NBT en toen waren alleen wij hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deze was volgens mij ook heel lang stil, totdat Michhas, Lutte, PD CC en ik kwamen
Ik en lipjes waren niet stil, het was gewoon errrug rustigquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deze was volgens mij ook heel lang stil, totdat Michhas, Lutte, PD CC en ik kwamen
Klopt, al die rust!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dankzij NBT en toen waren alleen wij hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |