Nee dat is verbodenquote:
Nee, gewone. Met genoeg geweld past het.quote:
Omdat tietenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Waarom? WAAROM???
Waarom kijk ik bij elke post van NBT automatisch naar die tieten?
Dat heeft mijn telefoon niet nodigquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, even een SD kaartje besteld voor mijn telefoon
Nokia 3310?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft mijn telefoon niet nodig
Hmmz, het kan ook gewoon niet
Een iPhone toevallig?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft mijn telefoon niet nodig
Hmmz, het kan ook gewoon niet
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat tieten
Ik heb de oude nickpic die ik van haar kreeg als achtergrond ingesteld
Idd jaquote:
Die heeft het niet nodig inderdaad. 3310 is superieur aan alles.quote:
quote:
QFT!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heeft het niet nodig inderdaad. 3310 is superieur aan alles.
Android FTWquote:
Ik heb nog een Sony pop-up gehad en daarvoor zelfs een toestel van KPN dat alleen op het NMT netwerk actief wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:25 schreef NBT het volgende:
3310 is bijna iedereen eerste mobieltje geweest joh! Geweldig! Niet kapot te krijgen!
Nah, was niet mijn eerste. Heb hem wel gehaald, en heb hem nog steedsquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:25 schreef NBT het volgende:
3310 is bijna iedereen eerste mobieltje geweest joh! Geweldig! Niet kapot te krijgen!
Dit. Desirequote:
Ik heb nooit echt gespeeld met een Android telefoon anders dan de Samsung Galaxy S en daar vond ik de graphics niet echt heel mooi vanquote:
Da's ook een traag kloteding.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gespeeld met een Android telefoon anders dan de Samsung Galaxy S en daar vond ik de graphics niet echt heel mooi van
had dan een goede HTC genomenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gespeeld met een Android telefoon anders dan de Samsung Galaxy S en daar vond ik de graphics niet echt heel mooi van
Dat heb ik met iPhone's saaie dingen, waar je amper iets aan kan veranderenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |