was je weg? ben je leeg? heb je al gefapt?quote:
Beter dan lege topics tijdens het blokken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef Stuart het volgende:
Vreemd, krijg hele lege blokken tussendoor in dit topic
Krijg jij uitslag van NBT?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij tegen mij zei dat ik me moest uitkledenZe leek wel op je. De uitslag heb ik over een week.
Maak je niet druk. Pas over een weekquote:
neequote:
Nee wel een paal hihihihihquote:
Die krijg je al van CC!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
neeNiet aangesproken voelen
[..]
Nee wel een paal hihihihih
Gelukkigquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
neeNiet aangesproken voelen
Ja wie ben jij eigenlijkquote:
Hij is mijn kloon.quote:
Iemand die in de voorlopers van deze SC regelmatig zijn gezicht liet zienquote:
Systeemproblemen manquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:14 schreef NBT het volgende:
[..]
was je weg? ben je leeg? heb je al gefapt?
Sterkte!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Systeemproblemen manBen nu drie uur en 20 minuten aan het werk, denk dat ik nog geen 2 uur echt gewerkt heb.
Er is geen beginnen aan zo, wordt er helemaal gek van
MicroSD mag ik hopen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, even een SD kaartje besteld voor mijn telefoon
Ik wil me ui best veranderen hoor!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Waarom? WAAROM???
Waarom kijk ik bij elke post van NBT automatisch naar die tieten?
Hier is gewoon praktisch niets te doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Systeemproblemen manBen nu drie uur en 20 minuten aan het werk, denk dat ik nog geen 2 uur echt gewerkt heb.
Er is geen beginnen aan zo, wordt er helemaal gek van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |