Is dat eigenlijk inclusief camping, toiletten/douches en dat soort grappen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven dat dat 1 dag is en lowlands 3 dagen, niet echt te vergelijken dus.
Tuurlijk. Maar je ging het vergelijken met een feest wat 1 dag duurt. Ja allicht is dat goedkoper.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan mag ik het toch wel duur vinden, of niet?
Alles goed?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk inclusief camping, toiletten/douches en dat soort grappen?
fapsequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:51 schreef Michhas het volgende:
Jullie horen het goed, ik ben nog steeds geil!
Kusje op je buikje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik verveel me de tering en heb buikjespijn.
Moet jij zeggen, Benny.quote:
Doe er dan wat aan, ga sex hebben verdomme!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:51 schreef Michhas het volgende:
Jullie horen het goed, ik ben nog steeds geil!
Goed goed, werkende en de hele dag al geil... Met jou?quote:
Werkquote:
Kom je me ontvoeren?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, ga sex hebben verdomme!
Pfff, ik kom jou ook in vrijwel elke SC met regelmaat tegen. Niet dat het wat uitmaakt.quote:
Is je werk zo opwindend dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed goed, werkende en de hele dag al geil... Met jou?
[..]
WerkIk fap overigens niet, ik laat me fappen
Zorg maar voor je eigen chick!quote:
dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfff, ik kom jou ook in vrijwel elke SC met regelmaat tegen. Niet dat het wat uitmaakt..
Neu, maar ik stond geil op vanmorgen, en hoefde om 12 uur pas te beginnen, half dagjequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfff, ik kom jou ook in vrijwel elke SC met regelmaat tegen. Niet dat het wat uitmaakt..
[..]
Is je werk zo opwindend dan?
Altijd even een slinger aan je Harry geven voordat je uit bed stapt dus. Dat scheelt zoveel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, maar ik stond geil op vanmorgen, en hoefde om 12 uur pas te beginnen, half dagjeMaar de storm in mijn libido raast voort
Ik ook niet. Hoofdpijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet geil vandaag, nu we het toch over geilheid hebben.
Wc.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed goed, werkende en de hele dag al geil... Met jou?
[..]
WerkIk fap overigens niet, ik laat me fappen
Een koekje voor Myrquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet geil vandaag, nu we het toch over geilheid hebben.
Ik heb vreetbuiten de laatste paar dagen, dat is echt niet normaal.quote:
Wij hebben zo'n zender met de hele dag door CSI-achtig programma's. Maar zelfs die ken ik nu bijna allemaal.quote:
In dat geval bied jij je aan?quote:
quote:
oh fuck, dat klinkt fuotquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee, ik houd mijn poepertje voor mijzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Hmmm, eens kijken....... Nee ik ga toch voor sbs6 dan!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk Disney Channel... Maar zit vol verbazing te kijken wat het nou precies is
je bent echt een dramaqueen hequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd overnieuw te beginnen. En zonder lak zijn mijn nagels afschuwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |