Pingen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:35 schreef Koen66 het volgende:
Maar 't is een Blackberry, gebruik hem niet extreem veel voor bellen, meer emailen, internetten etc etc
Yep dat ook, heb alleen nog weinig niet zakelijke vriendjes eropquote:
Dat heb ik nog nooit gedaan met mijn BBquote:
Jij blijft ook bezig met je plastische chirurgiequote:
HT ik kan het niet meer aanquote:
Ik heb wel eens topics gevuld binnen het kwartierquote:
Hhiquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij blijft ook bezig met je plastische chirurgie
Ik kan het niet eens als ik nietw erk, wij hebben van een dode chat een van de snelstlopende gemaaktquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
HT ik kan het niet meer aan
Teveel mensen, teveel posts, ik kan het niet aan als ik aan het werk ben
Ook dat valt nog wel mee danquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
topics die er binnen 3 kwartier doorheen gingen
Hij is bijna een oldbie hoorquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:40 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben niet echt 'nieuw', wel vrij vers binnen deze SC
kende deze SC niet echt, maar klikte op een linkje in een andere SCquote:
Dus we zijn doable?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
ik hou dit topic ook moeilijk bij op mijn werk, maar thuis is het wel te doen
Ach ja, soms gaat het snel als je ook bezig bent met iets andersquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
ik hou dit topic ook moeilijk bij op mijn werk, maar thuis is het wel te doen
Oeeeeeehquote:
Via de TAL SC zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kende deze SC niet echt, maar klikte op een linkje in een andere SC
paas mij ¤ 10.000quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:42 schreef lipjes het volgende:
krijg net op mijn telefoon van de zaak een sms dat ik een prijs heb gewonnen in de sponsor bingo loterij
Ik lust ook wel een beetje van die ¤ !!quote:
Deze was volgens mij ook heel lang stil, totdat Michhas, Lutte, PD CC en ik kwamenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:42 schreef Stuart het volgende:
Vroeger kwam ik veel in GCSC maar die reeks mocht niet meer en werd toen vervangen door The Lounge geloof ik en die is al heel lang doodstil
Dankzij NBT en toen waren alleen wij hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deze was volgens mij ook heel lang stil, totdat Michhas, Lutte, PD CC en ik kwamen
Ik en lipjes waren niet stil, het was gewoon errrug rustigquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deze was volgens mij ook heel lang stil, totdat Michhas, Lutte, PD CC en ik kwamen
Klopt, al die rust!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dankzij NBT en toen waren alleen wij hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |