Jaja coming!quote:Op maandag 29 november 2010 09:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Makkelijk in de eerste twee bochten dat je er al 4 inhaald.
Waar blijft die lijst Clarkson
Ik sta laatstequote:Op maandag 29 november 2010 09:28 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Jaja coming!
Voor Black-hole en Delano:
Leer ervan.Nu koffie pakken en de mail openen!
hoe vroeg was je ermee?quote:
Zat eerder aan een ietsje snellere auto dan de Prius te denken, langzaam opbouwen en uiteindelijk met Lambo's e.dquote:Op maandag 29 november 2010 09:47 schreef nero7 het volgende:
1.34.768? Noooo waaaai
Zullen we dit bewaren voor wanneer de klassementen worden geimplementeerd?
Ja, nieuwe autoMisschien is de Nordschleife ook wat als track, of sticken we bij de Top Gear Track?
Tesla Roadstar stel ik voor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2010 09:44 schreef J.Clarkson het volgende:
1.34.768 gamefreek
1.35.867 Nero7
1:36.015 PoederSuikerPoeder
1.36,610 Icefire1971
1.37.132 Rainesz
1.38.918 DutchErrorist
Aangezien ik zelf geen bewijs van mijn tijd heb, ben ik gediskwalificeerd....
gamefreek wint Top Gear's Prestigieuze Golden Cock award!
[ afbeelding ]
Wat nu? Nieuwe auto, nieuwe kansen?
ik wil die replay zien, daar zie je wat voor banden zijn gebruikt.quote:Op maandag 29 november 2010 09:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Voor de volgende keer gewoon 1 of 2 auto's opschuiven in dat rijtje
Replay heb ik helaas niet meer maar Clarkson mag best de foto die hem gestuurd is posten. Heb het gewoon volgens de regels gedaan en heb op de limiet gereden. Meer dan dit zit er overigens ook niet in.quote:Op maandag 29 november 2010 09:56 schreef nero7 het volgende:
[..]
ik wil die replay zien, daar zie je wat voor banden zijn gebruikt.
Screenshot van replay + tijd.
Pics or lies. Want mijn tijd kon ik na een hoop pogingen niet verbeteren. En ben zeker niet slecht want stond vorig jaar nog in de Top100 met de Mitsubishi Evo op Fuji Speedway (1 jaar oud klassement)
quote:Op maandag 29 november 2010 09:56 schreef nero7 het volgende:
[..]
ik wil die replay zien, daar zie je wat voor banden zijn gebruikt.
Screenshot van replay + tijd.
Pics or lies. Want mijn tijd kon ik na een hoop pogingen niet verbeteren. En ben zeker niet slecht want stond vorig jaar nog in de Top100 met de Mitsubishi Evo op Fuji Speedway (1 jaar oud klassement)
Vergeet niet dat ik ook geen trage dwaas ben, met de time trails van Forza was ik ook altijd in de hoogste regionen te vinden. (bij het racen maak ik helaas altijd wel een onnodige fout waardoor ik weer achteraan eindigquote:Op maandag 29 november 2010 10:02 schreef nero7 het volgende:
Ik kwam misschien 200ms voor mn eigen ghost, maar meer zat er echt niet in.
Wat wordt de volgende bak?
Ik was vaak het kutjong dat met zn Nissan GT-R R35 won, van de school Ford GT's in Prologuequote:Op maandag 29 november 2010 10:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik ook geen trage dwaas ben, met de time trails van Forza was ik ook altijd in de hoogste regionen te vinden. (bij het racen maak ik helaas altijd wel een onnodige fout waardoor ik weer achteraan eindig
Verkeerde topic dude.quote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb gister voor het eerst 3 races in B-spec mode gedaan. Zette mijn nieuwe coureur in mijn DB9 en liet hem mee doen met de Sunday Cup.....Dit leidde er toe dat hij tussen de volkswagen golfjes, Honda Civics en Nissantjes reed. Zelfs in zijn achteruit had hij het nog gewonnen. Maar goed ik vraag me dus het volgende af. Hoe ontwikkelt je coureur zich het beste? Wat is de bedoeling eigenlijk?
Ik heb hem nu een aantal teamorders gegeven. Op een gegeven moment ging zijn P-statur naar helemaal blauw en ging ie wel erg relaxed rijden. Heb hem toen paar keer aangespoord om snelheid te maken en uiteindelijk ging zijn status naar 25% van de gehel balk, dus net blauw. (won overigens met 30sec verschil).
Maar wat is nou het beste? Moet zijn P-status inh et midden blijven? moet ie licht kalm zijn, moet ie licht geirriteerd zijn? Ik begrijp nou niet wat het beste is voor de ontwikkeling van je coureur.
Iemand ervaring mee?
Waarom niet gewoon t zelfde houden? Top gear style, elke nieuwe rijder tijden komen er bij en de lijst wordt steeds langer? Uiteraard mag je je eigen tijd verbeteren (vervangen)quote:Op maandag 29 november 2010 09:44 schreef J.Clarkson het volgende:
tijden staan gewoon vast.quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon t zelfde houden? Top gear style, elke nieuwe rijder tijden komen er bij en de lijst wordt steeds langer? Uiteraard mag je je eigen tijd verbeteren (vervangen)
Ja, joh :pquote:Op maandag 29 november 2010 10:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet net weten wanneer je waar gediskwalificeerd wordt voor afsnijden en daar precies de grens zoeken. Gebruik sowieso de ideale lijn niet, die is bagger en klopt voor geen meter.
Mijn tijd lag ook in de 1.35 en ik zag nog ruimte voor verbetering...
Arcade mode. Daar staat de TG track als je 1e geworden bent met die busjes. De Prius is de 3e auto in de lijst.quote:Op maandag 29 november 2010 12:23 schreef delano.888 het volgende:
Dankzij t flimpje eindelijk de baan.
Is er een manier om mee te doen zonder te betalen voor de prius?
Oh, cockquote:Op maandag 29 november 2010 09:44 schreef J.Clarkson het volgende:
gamefreek wint Top Gear's Prestigieuze Golden Cock award!
[ afbeelding ]
Timetrial wel..quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef very het volgende:
Klopt het dat deze baan alleen te rijden is met een rollende start?
Want dat zou best een beetje dom zijn.
Jezus, wat achterlijk zeg. Ze snappen toch ook wel dat we de Stig willen beaten.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
potver, alleen hierom wil ik dit spel al hebben. Lachen man!
Eigenlijk dus een tvp en ik denk dat ik zo maar naar de winkel loop.
De controle, of het daadwerkelijk die auto betreft... Of neem je dat mee in die screenshot? Anyway, heb er nog geen warm gevoel bijquote:Op zondag 28 november 2010 10:33 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Arcade mode, test track, alleen assists mag je kiezen, rijd je beste tijd, foto naar mij ter bewijs, klaar.
Wat is er slecht uitgewerkt dan?
heb ik al voorgesteldquote:Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef delano.888 het volgende:
Mocht er een nieuwe auto keuze komen, zou wel vet zijn als het 1: premium is en 2: ook echt tussen de tijden staat:
http://en.wikipedia.org/w(...)rack_Power_Lap_Times
Is wel leuk vergelijken met de stig.
in de replay mode kan men ook het soort bandjes zien. doe dat ook maar.quote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
De controle, of het daadwerkelijk die auto betreft... Of neem je dat mee in die screenshot? Anyway, heb er nog geen warm gevoel bij
Zie je bij de tijden. Zie foto die ik eerder postte van gamefreek.quote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
De controle, of het daadwerkelijk die auto betreft... Of neem je dat mee in die screenshot? Anyway, heb er nog geen warm gevoel bij
dat jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:08 schreef RSHOW het volgende:
Is de bandenregel wel te controleren?
Want uitgaan van sportiviteit lijkt mij naief.
Het gaat om die reasonably priced car, dan kun je geen tonnen uitgeven aan tuningquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:07 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Maargoed, is er een nieuwe track en een nieuwe auto waar we het tegen elkaar op kunnen nemen?
Misschien handig om alleen de auto en de track vast te stellen en verder alles qua bandenkeuze, tuning en assists aan de spelers over te laten?
Ik zal vanavond even snel kijken.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Het gaat om die reasonably priced car, dan kun je geen tonnen uitgeven aan tuning![]()
Dat is ook het concept wat Top Gear hanteert: cheap ass auto, enkel een racestoel en gordel erin en gaan met dat ding. Dus gewoon een andere auto kiezen om over het Top Gear testcircuit te kruipen
Vanmiddag ben ik vroeg thuis om effe te GT-en. Ik zal een nieuwe bak kiezen, maar ik zit erg te denken aan de Swift Sport 07.....quote:Op woensdag 1 december 2010 14:33 schreef nero7 het volgende:
Inderdaad, dit is een beetje tijdverspilling... Kies gewoon een bak, boeiend..
Je moet de Top Gear uitdaging even doen bij Specials (staat onder het A-Spec kopje in je menu) En daarvoor hoef je geen busje te kopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:24 schreef RanTheMan het volgende:
beste mensen, ik wilde het ook proberen, maar heb die track niet.. Nu lees ik wel dat ik die busjes race moet winnen (das toch die in de races voor beginners) maar hoe kom ik in vredesnaam aan een busje? heb alles bijna alles goud en ben al level 9 maar kan nergens dat ding winnen of kopen.. Of doe ik gewoon vreselijk dom?
oke bedankt voor de tip, Maar die topgear special, is dat die remproef of zat dat in de licentie? ik weet t ff niet meerquote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je moet de Top Gear uitdaging even doen bij Specials (staat onder het A-Spec kopje in je menu) En daarvoor hoef je geen busje te kopen.
Je moet niet bij de licenties zoeken, gewoon bij het blokje "specials" onder het blokje "A-Spec". Daar heb je Top Gear Challenges en die moet je dan doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oke bedankt voor de tip, Maar die topgear special, is dat die remproef of zat dat in de licentie? ik weet t ff niet meerga ik dat eens proberen, maar dan even terug komen, hoe kom ik anders aan zo'n busje, niet t juiste topic maar wel in het verlengde van mijn vraag!
en die bus zit gewoon bij de specialquote:Op donderdag 2 december 2010 17:13 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je moet niet bij de licenties zoeken, gewoon bij het blokje "specials" onder het blokje "A-Spec". Daar heb je Top Gear Challenges en die moet je dan doen.
Was ook niet bedoeld om je aan te vallen :p.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:33 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Vanmiddag ben ik vroeg thuis om effe te GT-en. Ik zal een nieuwe bak kiezen, maar ik zit erg te denken aan de Swift Sport 07.....
Banden worden vanaf nu racing mediums.
@Nero7. Effe rustig ok?Ik heb een gezin en alles wat daarbij komt kijken kost gewoon tijd. Ik doe mn best.
mijn versie is nederlandstalig: medium race is "normaal" uit de keuze hard, normaal, zacht?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:03 schreef J.Clarkson het volgende:
Het is de Swift Sport 07 geworden met medium race banden.
gewoon de middelste, dus idd normaal/mediumquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:58 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
mijn versie is nederlandstalig: medium race is "normaal" uit de keuze hard, normaal, zacht?
Super, kijken of ik een leuke tijd neer kan zetten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:03 schreef J.Clarkson het volgende:
Het is de Swift Sport 07 geworden met medium race banden. De Swift staat als 5e auto in de lijst in arcade.1.29.000 gereden hier.
Ivm Sinterklaas en mijn afwezigheid, mag inzenden t/m maandag.
topgearlaptimes@live.nl
Na 5 rondjes slijten je banden niet....quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:53 schreef Icefire1971 het volgende:
Met controller op 1.28 nog wat; nog niet met stuurtje geprobeerd....... bandenslijtage is duidelijk merkbaar, tijden worden na een rondje of 5 minder (of mijn concentratie reikt niet langer....)
dan moet ik serieus aan mijn concentratie gaan werkenquote:Op zondag 5 december 2010 01:46 schreef nero7 het volgende:
[..]
Na 5 rondjes slijten je banden niet....
Draften, draften, draftenquote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef RanTheMan het volgende:
evn een vraagje, moet ik die verdomde busjesrace winnen om de track te kunnen rijden? (ik kom na 40x niet verder dan de 4e plaats.. Maar wat is de truc, iets doen met tc en abs oid?
Of moet ik die 2e met die vies glijdende autootjes ook winnen, want daar kom ik niet eens 1 rondje door zonder gediskwalificeerd te worden..
Same here!quote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef RanTheMan het volgende:
evn een vraagje, moet ik die verdomde busjesrace winnen om de track te kunnen rijden? (ik kom na 40x niet verder dan de 4e plaats.. Maar wat is de truc, iets doen met tc en abs oid?
Of moet ik die 2e met die vies glijdende autootjes ook winnen, want daar kom ik niet eens 1 rondje door zonder gediskwalificeerd te worden..
Hopelijk ziet Clarkson dat wel even door de vingersquote:
Zolang je maar een vlotte tijd hebt gereden vind ik het best, wil jullie niet weer zo hard vernederen als de vorige keerquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef nero7 het volgende:
opgestuurd. Ik heb er ook een replay van.
die tijden heb ik afgelopen zaterdag al gereden ( zo uit mn hoofd). Dus zo heel erg lijkt dat me ook weer niet, toch?
zeker onder de 1:27 gereden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zolang je maar een vlotte tijd hebt gereden vind ik het best, wil jullie niet weer zo hard vernederen als de vorige keer
Was volgens mij bijna 10 seconden sneller dan in de Prius, weet dat alleen niet meer zekerquote:
Zal eens kijken of ik mijn replay op joetoeb kan zetten, kunnen jullie misschien iets van lerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik snap niet hoe sommigen van jullie rijden, maar die tijden slaan nergens op....
1.25.603 Gamefreek
1.26.604 Nero7
1.27.187 J. Clarkson
1.27.333 Icefire1971
1.28.134 Gizartfrl
Waar zitten die cruciale punten in de track nou? Ik weet dat het sowieso de eerste bocht bij de bandenstapel is, maar verder zou ik niet weten waar ik nog meer tijd vandaan kan halen....
Dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik mijn replay op joetoeb kan zetten, kunnen jullie misschien iets van leren
Gaat nog even duren, bewaart dat kreng de complete sessiequote:Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.Ik voel me gewoon benauwd als ik op die track rij en ben dan TE voorzichtig. Die eerste bocht heb ik al door, in het midden houden, keihard in de ankers, stuur om, stukkie over dat grote rood/witte vlak en vlammen. Die kleine S bocht kan volgas.
Schakel je zelf?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gaat nog even duren, bewaart dat kreng de complete sessieEven uitzoeken welke ronde mijn snelle ronde was. (en je kunt niet eens vooruitspoelen)
Jep, volgens mij had ik enkel ABS op 1 staan, de rest uit.quote:
Hmmm... Same here.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, volgens mij had ik enkel ABS op 1 staan, de rest uit.
Ik stem voor Nordschleife, aangezien ik de Top Geartrack nog steeds niet unlockt heb. Lukt tot nu toe nog niet met die busjes.quote:Op maandag 29 november 2010 09:47 schreef nero7 het volgende:
1.34.768? Noooo waaaai
Zullen we dit bewaren voor wanneer de klassementen worden geimplementeerd?
Ja, nieuwe autoMisschien is de Nordschleife ook wat als track, of sticken we bij de Top Gear Track?
Tesla Roadstar stel ik voor
[ afbeelding ]
Kun je deze gebruiken om te oefenenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hmmm... Same here.
Van de week effe een race met allemaal Swifts doen jongens? Op de TG track uiteraard.
Bij de gewone camerastand zag je alleen de rechte stukken, bij de bochten zag je de auto gewoon nietquote:
Ik zie nu al 2 cruciale fouten in mijn lijn..... *Schaam*quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij de gewone camerastand zag je alleen de rechte stukken, bij de bochten zag je de auto gewoon niet
Probeer dan nog eens een ronde te rijden en post je tijd, ben wel benieuwd of het filmpje geholpen heeftquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zie nu al 2 cruciale fouten in mijn lijn..... *Schaam*
Zal kijken of het vanavond lukt. Bij de Hammerhead zie ik nu pas dat je aan het einde tot de rand van de track mag uitwijken. Dat wist ik niet en ik blijf dus aan de binnenzijde waardoor ik minder hard de bocht uit kan....quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Probeer dan nog eens een ronde te rijden en post je tijd, ben wel benieuwd of het filmpje geholpen heeft
Hammerhead en de bocht daarvoor zijn cruciale bochten ja, als je die verkeerd neemt kun je die ronde al afschrijven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:47 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zal kijken of het vanavond lukt. Bij de Hammerhead zie ik nu pas dat je aan het einde tot de rand van de track mag uitwijken. Dat wist ik niet en ik blijf dus aan de binnenzijde waardoor ik minder hard de bocht uit kan....Dat kost me denk ik al zo'n 1, seconde!
Nou schiet op, de lijst staat er al.... Ik kan m nog aanpassen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Kan ik nog tijden doorsturen met die swift?
en die hammerhead deed ik steeds fout, heb ik altijd het gevoel van gehadquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:50 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hammerhead en de bocht daarvoor zijn cruciale bochten ja, als je die verkeerd neemt kun je die ronde al afschrijven.
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef nero7 het volgende:
[..]
en die hammerhead deed ik steeds fout, heb ik altijd het gevoel van gehad
ik kan later op de avond pas dus leef je uitquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nou schiet op, de lijst staat er al.... Ik kan m nog aanpassen.
Hebben net de Swift afgesloten en wachten met smart op Clarkson tot hij een nieuwe heeft gekozen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm wat is nu de laatste tijdrit die jullie doen?!
Oké! Nja moet eerst die topgear track unlocken! Al 2x 2de gewordenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hebben net de Swift afgesloten en wachten met smart op Clarkson tot hij een nieuwe heeft gekozen.
Struub-NL, al weet ik niet 123 of ik hoofdletters ofzoiets verschil makenquote:
B-Specquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Kreator het volgende:
Wat voor auto hebben jullie gekozen bij de 4e race op expert? Dat is Classic Supercars. Dus van voor 1979.
Ik zie daar bv een Toyota 7 rijden, maar die kan ik niet kopen....en met die kneuzenferrari win je nooit... En ik heb echt niet genoeg geld..
Gelukkig is het me meteen duidelijk. Nee ik ga die game spelen zonder b-spec, want dat is voor infantiele josti's.quote:
Auto lenen dan maar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig is het me meteen duidelijk. Nee ik ga die game spelen zonder b-spec, want dat is voor infantiele josti's.
Eigenwijze kut. Daar win je ook auto's die je niet zomaar kan krijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig is het me meteen duidelijk. Nee ik ga die game spelen zonder b-spec, want dat is voor infantiele josti's.
Het idee dat er iemand wordt aangewezen die wel altijd tijd heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Schop, iemand nog een idee voor een vervolgrace?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |